Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekDen Braven Mamut Glue (High tack) (290 ml) Moderní jednosložkové lepidlo bílé barvy, na bázi MS polymeru s okamžitou fixací a mimořádně vysokou počáteční přídržností až 500 kg/m2. Speciálně vyvinuté pro lepení bez nutné fixace spojů – drží okamžitě. Vytvrzuje vulkanizací vzdušné vlhkosti, vytváří vysokopevnostní, elastický spoj. Použití: » Lepení konstrukčních vodotěsných spojů ve stavebním a strojním průmyslu. » Lepení v interiérech i exteriérech budov. » Lepení konstrukčních dílů automobilů, autobusů, karavanů, osobních vagónů. » Lepení dílů karoserií – kov na kov (pohlcuje vibrace). » Lepení nerezové oceli, hliníku, mědi, olova, skla, polykarbonátů, PS, PUR, PVC a některých druhů plastů, betonu, keramických dlaždic, smaltu, zrcadel, dřeva, zdiva, sádrokartonu apod. » Lepení schodnic, parapetů, podlahových lišt, obkladových prvků apod. Vlastnosti: » Okamžitá přídržnost až 500 kg/m2. » Vysoká konečná pevnost 22 kg/cm2 (220 000 kg/m2). » Vysokomodulový, fungistatické. » Rychle vytvrzující, bez zápachu. » Vysoká přilnavost k podkladu – i na matně vlhké podklady. » Trvale pružné, odolné vlhku a vodě (vodotěsný spoj), povětrnostním vlivům. » Odolné plísním, slané vodě (moře), chlóru, čistícím prostředkům. » Bez obsahu izokyanátů, rozpouštědel, ftalátů a silikonu. » Po vytvrzení přetíratelný vhodnými disperzními barvami (mimo alkydových prysk.). » Lepené předměty není třeba fixovat. Spoje „drží“ bez použití svěrek a podepření.
Den Braven Mamut Glue (High tack) (290 ml)
Moderní jednosložkové lepidlo bílé barvy, na bázi MS polymeru s okamžitou fixací a mimořádně vysokou počáteční přídržností až 500 kg/m2.
Speciálně vyvinuté pro lepení bez nutné fixace spojů – drží okamžitě. Vytvrzuje vulkanizací vzdušné vlhkosti, vytváří vysokopevnostní, elastický spoj.
Použití:
» Lepení konstrukčních vodotěsných spojů ve stavebním a strojním průmyslu.
» Lepení v interiérech i exteriérech budov.
» Lepení konstrukčních dílů automobilů, autobusů, karavanů, osobních vagónů.
» Lepení dílů karoserií – kov na kov (pohlcuje vibrace).
» Lepení nerezové oceli, hliníku, mědi, olova, skla, polykarbonátů, PS, PUR, PVC a některých druhů plastů, betonu, keramických dlaždic, smaltu, zrcadel, dřeva, zdiva, sádrokartonu apod.
» Lepení schodnic, parapetů, podlahových lišt, obkladových prvků apod.
Vlastnosti:
» Okamžitá přídržnost až 500 kg/m2.
» Vysoká konečná pevnost 22 kg/cm2 (220 000 kg/m2).
» Vysokomodulový, fungistatické.
» Rychle vytvrzující, bez zápachu.
» Vysoká přilnavost k podkladu – i na matně vlhké podklady.
» Trvale pružné, odolné vlhku a vodě (vodotěsný spoj), povětrnostním vlivům.
» Odolné plísním, slané vodě (moře), chlóru, čistícím prostředkům.
» Bez obsahu izokyanátů, rozpouštědel, ftalátů a silikonu.
» Po vytvrzení přetíratelný vhodnými disperzními barvami (mimo alkydových prysk.).
» Lepené předměty není třeba fixovat. Spoje „drží“ bez použití svěrek a podepření.
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.