0,00 Kč

0 položek

Oleje.cz - svět maziv

Poškození při doručení

Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Informujte co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 48 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.

Informujte o problému dopravce

  • PPL - kontaktujte naši zákaznickou linku
  • Kurýr českých drah - kontaktujte naši zákaznickou linku
  • Velkoobjemová doprava Radiálka - kontaktujte naši zákaznickou linku

Ozvěte se nám

Můžete nám zavolat:

  • Informační linka pro Vaše dotazy 543 251 596-7
  • Provozní doba je pondělí - pátek: 8:00 - 17:00

Časté dotazy

Mám od dopravce převzít výrobek, který má viditelně poškozený obal?

Pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.

V případě, že máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, výrobek od dopravce nepřebírejte a kontaktujte zákaznickou linku Oleje.cz na výše uvedeném telefonním čísle. Zajistíme vyřešení Vašeho problému.

Co budu potřebovat při reklamaci poškozeného výrobku?

Pro urychlení vyřízení vašeho požadavku nám pomůže, když vyplníte zašlete fotografie balení výrobku a poškození výrobku na náš e-mail: kontakt@ekolube.cz. Nezapomeňte uvést číslo Vaší objednávky.

Jak mám vrátit poškozený výrobek?

Nejvhodnější způsob vrácení výrobku vám poradí naše zákaznická linka. Všeobecně platí, že poškozený výrobek můžete vrátit na naší prodejně nebo poslat do reklamačního oddělení.

Zeptat se prodavače

Jméno: *
Příjmení: *
Váš e-mail: *
Předmět dotazu:
Dotaz: *

Položky označené * je nutné vyplnit.

Doporučit produkt

Vaše jméno: *
E-mail příjemce: *
Předmět e-mailu:
Začátek e-mailu:
Vaše poznámka:

Položky označené * je nutné vyplnit.