Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekVW TL-774 L (G12evo), VW TL 774 C/D/F/G/J (G11/G12/G12+/G12++/G13), BMW LC-18, LC-87, LC-97, Chrysler MS-7170, Opel GME L1301, Fiat/Alfa Romeo/Lancia Fiat 9.55523, MB 325.5, Ford ESD-M97B49-A, Volvo Cars 128 6083/002, Iveco 18-1830, RR MTL 5048, MAN 324 Typ NF / 324 Typ Si-OAT, Case JIC-501, Cummins 85T8-2, Deutz DQC CA-14, Tesla, Caterpillar MWM, Jenbacher
Antifreeze Sheron G12 Evo (3 l)
Popis:
Speciální koncentrovaná chladicí kapalina na bázi monoethylenglykolu s prodlouženou výměnnou lhůtou 5 let. Obsahuje vysoce účinné organické inhibitory koroze pro ochranu chladicího systému. Svými parametry splňuje normu VW TL 774 F/G 12+. Je rovněž schválený pro použití ve vozidlech FORD (WSS-M97B44-D), Mercedes-Benz (325.3), General motors (GM 6277M), MAN (324 SNF), SCANIA (TB1451), DEUTZ (0199-99-1115/6) a dalších. Je totožná s chladicí kapalinou HAVOLINE XLC od firmy ARTECO.
Použití:
» SHERON Antifreeze MAXI D je určen pro chladicí systémy nejmodernějších spalovacích motorů z hliníkových slitin.
» Používá se ředěný destilovanou nebo kvalitní pitnou vodou na požadovaný bod tuhnutí.
» Je mísitelný s chladicími kapalinami stejné specifikace s přihlédnutím k doporučení výrobce vozidla.
» SHERON Antifreeze MAXI D nepoškozuje kovové materiály.
» Lakované povrchy je nutné v případě potřísnění omýt vodou.
Ředění:
Bod tuhnutí -20 °C = 1 objemový díl Sheron Maxi D a 2 objemové díly destilované vody
Bod tuhnutí -27 °C = 1 objemový díl Sheron Maxi D a 1,5 objemového dílu destilované vody
Bod tuhnutí -38 °C = 1 objemový díl Sheron Maxi D a 1 objemový díl destilované vody
Vlastnosti:
» SHERON Antifreeze MAXI D je kapalina růžové barvy, hořké chuti a bez zápachu.
» S vodou je mísitelná v každém poměru.
» SHERON Antifreeze MAXI D je roztokem monoetylenglykolu s organickými inhibitory koroze, stabilizátory, odpěňovačem a přísadou proti požití.
» Neobsahuje fosfáty, dusitany, aminy ani silikáty.
objem | 3 l |
---|---|
Hmotnost | 3 kg |
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.