Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekSTP Čistič vstřikovacího systému benzin (200 ml) Vysoce silný a koncentrovaný čistič speciálně určený k odstranění škodlivých usazenin tvořících se v celém systému vstřikování. Použití: » Jedno ošetření pomůže uvolnit ucpané trysky, rychle rozpustí usazeniny a zlepší výkon. » Bezpečný pro katalyzátory. » Uhlíkové nánosy zapříčiňují rychlé nanášení se při spalování, i u nového auta po ujetí 1600 kilometrů, především při krátkých “stop – and – go” cest. » Po hodinách, kdy je motor vypnut, se malé částečky špíny zchladí a zaschnou. » Když se motor nastartuje, některé počáteční palivo vstříknuté do spalovací komory vstřebá nebo přilne vychladlé nánosy. » Výsledkem mohou být problémy s uvedením motoru do chodu. » Palivové trysky jsou konstruovány tak, aby palivo bylo dodáno do spalovací komory přesnou měrou, a to přibližně v průměru lidského vlasu. » I takto malé množství špíny může způsobit vážné problémy s ucpáním. » Taková trocha jako 10% omezí průtok a jedna tryska může zapříčinit špatné starty, nepravidelný volnoběh, špatné spalování, omezení nebo ztrátu výkonu, omezení průtoku, ztrátu paliva a zvýšení emisí. » Patentovaná formule STP Čističe vstřikovacího systému napadá a odstraňuje silné nánosy pro zlepšení výkonu motoru. » Nejprve detergent odstraní všechny nánosy z ploch trysek, zlepší a obnoví vstřikování. » Rozpuštěné v STP Čističi vstřikovacího systému se všechny odstraněné detergenty přes spalovací komoru dostanou výfukem ven. Návod k použití: » Přidejte celý obsah přímo do palivové nádrže. » Jedna láhev (250ml) ošetří 50-60 litrů. » K dosažení nejlepšího výsledku používejte každých 5000 kilometrů. » Možné používat s ostatními STP přípravky. Vlastnosti: » Obnova výkonu a akcelerace. » Vyrovnání nepravidelného volnoběhu. » Čistí a ošetřuje palivový systém. » Snižuje spotřebu paliva. » Snižuje výfukové emise.
STP Čistič vstřikovacího systému benzin (200 ml)
Vysoce silný a koncentrovaný čistič speciálně určený k odstranění škodlivých usazenin tvořících se v celém systému vstřikování.
Použití:
» Jedno ošetření pomůže uvolnit ucpané trysky, rychle rozpustí usazeniny a zlepší výkon.
» Bezpečný pro katalyzátory.
» Uhlíkové nánosy zapříčiňují rychlé nanášení se při spalování, i u nového auta po ujetí 1600 kilometrů, především při krátkých “stop – and – go” cest.
» Po hodinách, kdy je motor vypnut, se malé částečky špíny zchladí a zaschnou.
» Když se motor nastartuje, některé počáteční palivo vstříknuté do spalovací komory vstřebá nebo přilne vychladlé nánosy.
» Výsledkem mohou být problémy s uvedením motoru do chodu.
» Palivové trysky jsou konstruovány tak, aby palivo bylo dodáno do spalovací komory přesnou měrou, a to přibližně v průměru lidského vlasu.
» I takto malé množství špíny může způsobit vážné problémy s ucpáním.
» Taková trocha jako 10% omezí průtok a jedna tryska může zapříčinit špatné starty, nepravidelný volnoběh, špatné spalování, omezení nebo ztrátu výkonu, omezení průtoku, ztrátu paliva a zvýšení emisí.
» Patentovaná formule STP Čističe vstřikovacího systému napadá a odstraňuje silné nánosy pro zlepšení výkonu motoru.
» Nejprve detergent odstraní všechny nánosy z ploch trysek, zlepší a obnoví vstřikování.
» Rozpuštěné v STP Čističi vstřikovacího systému se všechny odstraněné detergenty přes spalovací komoru dostanou výfukem ven.
Návod k použití:
» Přidejte celý obsah přímo do palivové nádrže.
» Jedna láhev (250ml) ošetří 50-60 litrů.
» K dosažení nejlepšího výsledku používejte každých 5000 kilometrů.
» Možné používat s ostatními STP přípravky.
Vlastnosti:
» Obnova výkonu a akcelerace.
» Vyrovnání nepravidelného volnoběhu.
» Čistí a ošetřuje palivový systém.
» Snižuje spotřebu paliva.
» Snižuje výfukové emise.
Hmotnost | 0,20 kg |
---|
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.