Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekEkolube Diesel Tex (205 l) Koncentrát do zimní nafty zabezpečující její dobrou filtrovatelnost a tekutost v mrazech. Použití: » EKOLUBE DIESEL TEX je koncentrovaná směsná přísada depresantů, potlačujících bod krystalizace u motorových naft a mazivostní přísady, používaná pro ošetření všech typů motorových naft a lehkých topných olejů. EKOLUBE DIESEL TEX je přísada, která musí být užívána preventivně. Koncentrát EKOLUBE DIESEL TEX je nutné přidávat do paliva při teplotě asi 5 °C nad teplotou jeho bodu zákalu, což u nafty typu „F“ odpovídá teplotě kolem 0 °C. Přísada je neúčinná, jestliže již došlo k zvýšenému výskytu krystalů parafinu vymrznutím paliva! Přísadu je třeba dobře homogenizovat s ošetřovaným palivem, nejlépe aplikací do nádrže před naplněním paliva. Vlastnosti: » Směs kopolymerů olefinů, alkylenacylátů a směs mastných kyselin v nosném médiu, kterým je hydrogenačně rafinovaný ropný destilát. Zabraňuje vzniku krystalů parafinů v naftě, který při nízkých teplotách zanáší filtry a rozvody paliva. Přimazává vstřikovací elementy a palivové čerpadlo, snižuje opotřebení palivové soustavy. Doporučené dávkování je: 1 : 500 pro motorová paliva – bezpečně chrání motorovou naftu tř. "F" do cca -28 °C 1 : 1000 pro kotle na LTO – chrání topný olej do -20 °C Upozornění: » Nenechávejte balení aditivu v mrazech v automobilu! » Přísada v koncentrovaném stavu tuhne při teplotách kolem – 10 °C! » Je proto nutné skladovat přísadu před použitím při pokojové teplotě.
Ekolube Diesel Tex (205 l)
Koncentrát do zimní nafty zabezpečující její dobrou filtrovatelnost a tekutost v mrazech.
Použití:
» EKOLUBE DIESEL TEX je koncentrovaná směsná přísada depresantů, potlačujících bod krystalizace u motorových naft a mazivostní přísady, používaná pro ošetření všech typů motorových naft a lehkých topných olejů.
EKOLUBE DIESEL TEX je přísada, která musí být užívána preventivně.
Koncentrát EKOLUBE DIESEL TEX je nutné přidávat do paliva při teplotě asi 5 °C nad teplotou jeho bodu zákalu, což u nafty typu „F“ odpovídá teplotě kolem 0 °C.
Přísada je neúčinná, jestliže již došlo k zvýšenému výskytu krystalů parafinu vymrznutím paliva!
Přísadu je třeba dobře homogenizovat s ošetřovaným palivem, nejlépe aplikací do nádrže před naplněním paliva.
Vlastnosti:
» Směs kopolymerů olefinů, alkylenacylátů a směs mastných kyselin v nosném médiu, kterým je hydrogenačně rafinovaný ropný destilát.
Zabraňuje vzniku krystalů parafinů v naftě, který při nízkých teplotách zanáší filtry a rozvody paliva.
Přimazává vstřikovací elementy a palivové čerpadlo, snižuje opotřebení palivové soustavy.
Doporučené dávkování je:
1 : 500 pro motorová paliva – bezpečně chrání motorovou naftu tř. "F" do cca -28 °C
1 : 1000 pro kotle na LTO – chrání topný olej do -20 °C
Upozornění:
» Nenechávejte balení aditivu v mrazech v automobilu!
» Přísada v koncentrovaném stavu tuhne při teplotách kolem – 10 °C!
» Je proto nutné skladovat přísadu před použitím při pokojové teplotě.
Hmotnost | 190 kg |
---|
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.