Fórum o automobilových mazivech
Moderátor: Colommbo
bjukemen
Příspěvky: 4877 Registrován: sob bře 29, 2008 17:09
Příspěvek
od bjukemen » pát lis 13, 2015 19:47
Brembo píše: Kupoval som použitu,začiatkom mája. Striedmo používam Insigniu i Vectru. Status som ale upravil neskoršie,kým som prišiel na to,ako to tam zapísat.
aka vykonova motorizacia.?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Brembo
Příspěvky: 2294 Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo
Příspěvek
od Brembo » pon lis 16, 2015 17:40
zatial 96 kW,chystám sa update sofveru od BRS-až na to bude.
Naposledy upravil(a)
Brembo dne ned úno 28, 2016 18:46, celkem upraveno 1 x.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Colommbo
Příspěvky: 9936 Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Příspěvek
od Colommbo » pon lis 16, 2015 19:05
Pokud máš manuál (šestikvalt M32WR), tož zvýšení výkonu nedělej. Sám o sobě je poměrně choulostivý a dvoulitry s vyšším výkonem mají jinou převodovku. V případě automatu je to jedno, ten mají všechny výkonové verze stejný.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Brembo
Příspěvky: 2294 Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo
Příspěvek
od Brembo » pon lis 16, 2015 19:31
Automat po výmene oleja.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Colommbo
Příspěvky: 9936 Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Příspěvek
od Colommbo » pon lis 16, 2015 19:42
Už mlčím...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
nemam
Příspěvek
od nemam » sob úno 27, 2016 13:46
životnosť u prevodových olejov je max 300 tis. km, výmena nutná.
nemam
Příspěvek
od nemam » sob úno 27, 2016 13:49
prečipovanie je len vytiahnutie " penez z kapes" jazdit to bude rovnako
jerome
Příspěvky: 5788 Registrován: ned bře 13, 2011 12:37
Příspěvek
od jerome » sob úno 27, 2016 15:47
Ked to urobis na S105L tak ano
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
BigBang
Příspěvky: 1862 Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od BigBang » ned úno 28, 2016 11:46
nebo u „garážmistra“ ve stodole či na parkovišti před tescem
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Brembo
Příspěvky: 2294 Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo
Příspěvek
od Brembo » ned úno 28, 2016 18:45
BRS rozhodne nepatrí medzi majstrov domagaráží s laptopom a velkými skusenostami ako sa to dá ešte viac pokazit alebo čo sa ešte dá pokazit. Robia to trošku rozdielne,auto u nich nestrávi ani minutku. Program si každý doma nahrá sám. Recenzie su rozhodne lepšie,než na vyhlásené slovenské tuzerské firmy-zvýšia len dávku paliva,vypítaju 2 stovky a je to. A potom je z auta kováčská dielna,DPf sa regeneruje každý km atd.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Brembo
Příspěvky: 2294 Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo
Příspěvek
od Brembo » ned úno 28, 2016 18:49
jerome píše: Ked to urobis na S105L tak ano
Tam sa čipoval karburátor-vymenil sa potlakový čip,ktorý tam nebol a už to bola raketa.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
bjukemen
Příspěvky: 4877 Registrován: sob bře 29, 2008 17:09
Příspěvek
od bjukemen » pát bře 11, 2016 13:29
nemam píše: prečipovanie je len vytiahnutie " penez z kapes" jazdit to bude rovnako
to si z kade nabral takuto kravinu.? to ma teda zaujima
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
lacika
Příspěvek
od lacika » čtv dub 14, 2016 7:56
Napr. taky citroen u C4 (a mozno aj inych) uvadza dozivotnu napln oleja v prevodovke pre manualnu, pre robotizovanu aj pre automaticku prevodovku..
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486 Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Pitris » čtv dub 14, 2016 8:09
A když si to přečte běžný uživatel, tak tomu může bohužel i uvěřit
A povedzte Kefalín. Čo si predstavujete pod takým pojmom "doživotný"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Colommbo
Příspěvky: 9936 Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Příspěvek
od Colommbo » čtv dub 14, 2016 9:34
Mno, lidi by měli vědět, že i při uloženém doživotí lze požádat o propuštění/vypuštění třeba po půlce, max. po dvou třetinách...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90