Zima 2013-14
Moderátor: Colommbo
Re: Zima 2013-14
Mladej Pitris= pochvala.
Zabijacka,prase si zlomilo nohu.
hmmm...mnam.
Zabijacka,prase si zlomilo nohu.
hmmm...mnam.
Re: Zima 2013-14
Mladýmu vyřídím, prasátku už nestihnu Já s motkou ještě vyčkám - nějakej blbej štěrk v zatáčce mě za to nestojí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zima 2013-14
Taky jsem se už díval Chtěli jsme na chatě s děckama (ne děcka) grilovat a ono to vypadá na lyže
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zima 2013-14
Nech im nesibe. Uz druhy tyzden jazdim na letnych
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zima 2013-14
V sobotu od rána jsem na rybářské brigádě na výlovu chovného rybníka...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zima 2013-14
Jirko a byl vůbec tuto zimu zamrzlý
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zima 2013-14
Kdyby ne,muze a urcite jezdil na koleckovejch,ze?
A uz CHMI odebrali snehove vlocky v nizinach,na vikend. I meteo v D,dava info,ze to asi nebude tak hrozne,jak se cekalo. Ale chladneji bude.
A uz CHMI odebrali snehove vlocky v nizinach,na vikend. I meteo v D,dava info,ze to asi nebude tak hrozne,jak se cekalo. Ale chladneji bude.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zima 2013-14
Zítra mi začíná rybářská sezóna na stojatých vodách, tož jsem po půl roce oživil otcovo Fáčko (136L 1990, 108tkm). Vynesl jsem baterku ze sklepa (12,4V), dobil švédskou nabíječkou a dnes zapojil do auta, páčkou na čerpadle načerpal benzín do kamburátoru, otočil jsem klíčkem, motor se asi tak třikrát protočil a cvrnk! rozeběhl se jak srnka... Zajel jsem dofouknout gumy a okouknout loviště, autí funguje, jako bych ho odstavil před týdnem. V květnu na technickou, olej 15W40 měněn před minulou TK, od té doby najeto cca 900km. Ráno budík na 4:00, horký kafe a cigáro k snídani a v pět hurá k vodě...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zima 2013-14
Petrův Zdar A obleč se u nás dnes ráno nula. A já jdu zítra ráno v pět taky - ale do práce
A Fávo Přeji mu aspoň ještě pět STK.... a když přes zimu spinká, tak 15w40 žádný problém
A Fávo Přeji mu aspoň ještě pět STK.... a když přes zimu spinká, tak 15w40 žádný problém
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zima 2013-14
Děkuju! Taky jsem dnes ráno před osmou škrábal zadní a přední okna, boční byla jen orosená...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zima 2013-14
Ani nevíš, jak závidím!Colommbo píše:Zítra mi začíná rybářská sezóna na stojatých vodách...
Re: Zima 2013-14
Nejlepší ryba je chrochtací řízek.
Taky jdu makat,8-15h
Juro,to fávo závidim. Od nova u jednoho majitele?
Ještě s převodem 3,9.
No rána jsou ještě chladná,pozor,bys nevytáhl filé.
Taky jdu makat,8-15h
Juro,to fávo závidim. Od nova u jednoho majitele?
Ještě s převodem 3,9.
No rána jsou ještě chladná,pozor,bys nevytáhl filé.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zima 2013-14
Od nova ho měl strýc, bydlí naproti přes ulici, tata ho má asi deset(?) let a máš pravdu, ta 136L je lenoch, 135 bývaly živější, ale to neva, na ryby ideální... Sám jsem 136L měl taky, r.v. 1989, kupoval jsem ji po prvním majiteli v r. 1993 s najetými 22tis.km (tehdy se ještě nestáčelo a majitele jsem znal) za asi o dvacet tisíc víc, než stála nová, jezdil jsem s ní do r. 2000, pak manželka a nakonec syn, odhlásil jsem ji v r. 2008 a dodnes nám stojí na zahradě na špalkách v malinách...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zima 2013-14
135ky ale až s 4,16 a 43 kw. Proto se zdály svižnější.
136 byly pro náš trh jen 3,9 a i když měly o 3kw více,zdály se líné,bo když ji někdo drtil na 5ku 90km-h. Uměla na 4ku 150,prostě chtěly více roztahovat kvalty. Ale jak by řekl Návštěvník,tupý ovladač nepochopil,proto se dal posléze "kratší zadek"
136 byly pro náš trh jen 3,9 a i když měly o 3kw více,zdály se líné,bo když ji někdo drtil na 5ku 90km-h. Uměla na 4ku 150,prostě chtěly více roztahovat kvalty. Ale jak by řekl Návštěvník,tupý ovladač nepochopil,proto se dal posléze "kratší zadek"