Zhasínání motoru

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

speed.xx

Zhasínání motoru

Příspěvek od speed.xx »

Dobrý den, mám problém, v mojí Xsaře r.v 1999, 1.8i když dojíždím na křižovatku na neutrál a prudčeji zabrzdím z hruba 30km/h, zhasne mi motor. Mám krokový motorek volnoběhu, svíčky i vzdochový filtr nové. Diagnostika je v pořádku a skrtící klapka také. Prosím o radu a váš názor děkuji. S pozdravem Aleš
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

neni praskla memrana posilovace brzd? to se projevuje stejne. Zkuste u stojiciho auta prudce a plnou silou seslapnout brzdovy pedal...
PKOD

Příspěvek od PKOD »

samozrejme s nastartovanym motorem, ze
A zapomel jsme se minule podepsat - tak pro poradek
Dan1

Příspěvek od Dan1 »

Zdravím všechny.U Nissanu Maxima mě potkala nemilá věc.Po nastartování teplého motoru se neudrží v chodu,je třeba mu pomoct trochu plynem,pak se volnoběh udrží na předepsaných otáčkách.Začalo to dělat po výměně alternátoru,ale nevím,jestli to může nějak souviset.Studenej motor se chová normálně.Děkuji za odpovědi.
modelář

Příspěvek od modelář »

Nesouvisí to s výměnou alternátoru, ale s odpojením akumulátoru. Je třeba velmi důkladně (do zrcadlového lesku!) vyčistit příslušným přípravkem ve spreji škrticí klapku a difuzor kolem ní a následně zresetovat ŘJ motoru. Pozor - v žádném případě nehýbat se žádným škoubkem kolem nastavení škrticí klapky :!: :!: :!:
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

speed xx-
mrkni na forum citroen.club.cz a poptej se,je tam pár lidí co tomu hověj. Mezi nima nějaký b@rt. Ale trpělivost,není to tam moc živý. Jak se tu někdo zminoval,mrkni na hadici posilovače,může byt porovitá a to stačí. A jestli něco někde nevypadlo. Těžko radit,nutno vidět,slyšet. Mám taky xs 99,toto se ještě neprojevilo,tak jsem to nezkoumal. Zato jiné věci ano a užil jsem si........
Dan1

Příspěvek od Dan1 »

Ta hadice se mi nezdá,to by mi ten volnoběh nedržel vůbec.Měl jsem podezření spíš na volnoběžný ventil,váhu vzduchu,krokovej motorek nebo tak něco.
modelář

Příspěvek od modelář »

Tvoje "podezření" vyplývají ze zkušenosti s evropskými šunty, kde se nepo... jenom to, co tam není. Ale tohle je JAPONEC! :wink:
Dan1

Příspěvek od Dan1 »

Japonec to je,i když nejspíš vyrobenej v Anglii a říznutej Renaultem.
modelář

Příspěvek od modelář »

Pokud je mi známo, tak právě Maxima se nikdy v Evropě nevyráběla a navzdrory "partnerství" (fuj, jak pejorativní podtext má tohle slovo v automobilovém průmyslu) Nissan-Renault nikdy neměla s Renaultem nic společného, naštěstí...
Dan1

Příspěvek od Dan1 »

To jsem moc rád...
modelář

Příspěvek od modelář »

Když ono stačí juknout na počáteční písmeno VINu a mělo by to být jasné! :)
Dan1

Příspěvek od Dan1 »

VIN už jsem se kdysi pokoušel rozkódovávat VINdekodérem a nějak to selhalo.Ale myslím,že první písmeno je fakt J.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Pokud se nepletu, tak jestli VIN začíná písmenem "J", mělo by se jednat o "made in Japan".
"Japonci" (a zřejmě i jiní) vyrobení v Anglii začínají na "S". (Kód země).
Dan1

Příspěvek od Dan1 »

Jo,opravdu začína na J,a jestli se doopravdy do tohohle modelu žabožrouti neangažovali,tak jsem hoodně rád.
Modelář:ta klapka přece musela být stejně zasviněná už před tou výměnou altíku a všechno bylo jak má.Odpojení baterky má na tohle takovej vliv?Jinak klapku bych snad zvládnul nějakým sprejem vyčistit(i když do zrcadlového lesku to lze snad jen mechanicky),vyresetovat ŘJ myslíš odpojením baterky?PS:A tomu "partnerství" Nissan-Renault říkají aliance.Těžko říct,co je horší.
Odpovědět