Zdvihák
Moderátor: Colommbo
Zdvihák
Aké zdviháky používate a aký zdvihák by ste odporúčali k osobnému autu (Felicia).
Jedná sa o bežné domáce použitie - výmena kolies, drobné opravy...
Zatiaľ som používal zdvihák dodávaný s autom a po zdvihnutí som zdvihnutú časť podložil. Uvažujem o nejakom lepšom riešení.
Hydraulický s kolieskami:
Nie je zdvihák na kolieskach nestabilný?
Hydraulický:
Nožnicový:
A ako správne podložiť zdvihák, aby sa na aute nič nepoškodilo? Originál zdvihák má prelis, do ktorého zapadne falc podbehu. Univerzálnym zdvihákom niečo také chýba.
Nožnicový sa zvykne podkladať priamo pod nápravu, ale tu vidím riziko deformácie ramena nápravy.
Za rady ďakujem.
Jedná sa o bežné domáce použitie - výmena kolies, drobné opravy...
Zatiaľ som používal zdvihák dodávaný s autom a po zdvihnutí som zdvihnutú časť podložil. Uvažujem o nejakom lepšom riešení.
Hydraulický s kolieskami:
Nie je zdvihák na kolieskach nestabilný?
Hydraulický:
Nožnicový:
A ako správne podložiť zdvihák, aby sa na aute nič nepoškodilo? Originál zdvihák má prelis, do ktorého zapadne falc podbehu. Univerzálnym zdvihákom niečo také chýba.
Nožnicový sa zvykne podkladať priamo pod nápravu, ale tu vidím riziko deformácie ramena nápravy.
Za rady ďakujem.
Mám nůžky i pojízdný hever. Za mě pojízdný hever Podkládat vždy s nějakou deskou do rozumných míst.
Taky mám jednonožku do prahu a tu bych nejraději vynálezci omlátil o hlavu
Taky mám jednonožku do prahu a tu bych nejraději vynálezci omlátil o hlavu
Naposledy upravil(a) skodovkar dne stř bře 14, 2012 21:10, celkem upraveno 1 x.
Rozhodně hydraulickej s kolečkama... Nad jiným vůbec neuvažuj. A pokud nechceš, aby Ti prahy začaly rezivět, tak za ně zasadně nezvedat.. Nejlepší je zvedat auto za nějaký uložení nápravy na pevným místě, kde se nedá nic odřít, promáčknout či jinak poškodit...
Mám tento http://www.skorupa-naradi.cz/zbozi/5932 ... -2000K.htm a jsem spokojen...
P.S. A když není zbytí a je nutnou auto zvednout za práh, tak jedíně dobře podložit, aby se pokud možno nepoškodil nátěr.
Mám tento http://www.skorupa-naradi.cz/zbozi/5932 ... -2000K.htm a jsem spokojen...
P.S. A když není zbytí a je nutnou auto zvednout za práh, tak jedíně dobře podložit, aby se pokud možno nepoškodil nátěr.
rezavení prahu
Na rezavení prahu mam malou vychytávku kuš štaré duše. a ve zvdáku mam vyfrezovanou drážku o neco vetší nez je lem prahu a prahy šem ješte nemušel pretirat.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Hydraulickej s kolečkama za pět stovek z Globusu je na takové domácí žvýkání akorát. Zkoušel jsem panenku, ale je moc vysoká, nedostanu ji pořádně pod auto. Zvedat za spolehlivý místa na podvozku a hlavně pro sichr dávám při delší práci trojnožku. Za prahy nezvedám a origo hever, co je ve výbavě auta, mě děsí, ten fakt jen při defektu na cestě, jinak ani náhodou
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Kazdej hever ma + a -
pro domaci pouziti pouzivam posl.leta hever,ktery jsem umyslne nenechal v nedavno prodanem vozitku.
Byl tam dan od vyrobce,nese jeho logo a kvalitu a dodnes nema znamky opotrebeni. Je to typ pi.a.
Pouziti: ZAJISTIT karu proti pohybu! Neposkodit nic na podvozku vc.antikorozni ochrany podlozit vhodnym hranolem,nekde v blízkosti heveru jako sichr.
A hever castecne odlehcit. Pak pod to muzes teprv vsunout kostru.
pro domaci pouziti pouzivam posl.leta hever,ktery jsem umyslne nenechal v nedavno prodanem vozitku.
Byl tam dan od vyrobce,nese jeho logo a kvalitu a dodnes nema znamky opotrebeni. Je to typ pi.a.
Pouziti: ZAJISTIT karu proti pohybu! Neposkodit nic na podvozku vc.antikorozni ochrany podlozit vhodnym hranolem,nekde v blízkosti heveru jako sichr.
A hever castecne odlehcit. Pak pod to muzes teprv vsunout kostru.
Naposledy upravil(a) Pedro dne čtv bře 15, 2012 12:11, celkem upraveno 1 x.