Zase všetcí spíte..?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Jerry3 »

BigBang píše:Někdy tě nechápu už vůbec. Tobě by se líbilo, kdyby sis koupil auto s deklarovanýma řekněme 60 kW, ale v reálu by mělo 55 kW? Ty bys to zjistil a určitě bys chtěl nápravu. Jednalo by se o klamání zákazníka atd.
Co je k nepochopení na tom, že v době (třebaže nevím, jak je tomu dnes; v současnosti zřejmě podle emisí CO2), o které se v souvislosti s předmětným motorem bavíme, se v Německu platily daně podle deklarovaného výkonu? A ty daňové hranice byly, pokud si to dobře pamatuji, ...50, 75, 90, 110... PS. Jinak řečeno, jestliže VAG-ovský motor měl deklarováno 75 PS (55 kW) a ve skutečnosti dosahoval 90 PS (66 kW), pak se rozhodně nejednalo o to, co píšeš ty
BigBang píše:Automobilky se tím kryjí, aby je někdo nechtěl kvůli tomu žalovat, protože není v lidských silách, minimálně ne v současné době, vyrobit dva plně totožné stroje. Vše se vyrábí v tolerančních polích a někde se to sejde líp a vyleze z toho 65 kW a jinde zase hůř a je tam 60 kW (jsem stále u příkladu viz výše). Motory jsou stroje založené víceméně na náhodném procesu hoření. Nedokážeme ho replikovat totožně každý cyklus, dokážeme ho jen přibližně předpovídat. Ve spojení s tolerančníma polema prostě vychází nějaký toleranční pole výsledného výkonu a nikdo neříká, jak má výrobce výkon uvádět v techničáku.
ale o zřejmý daňový podvod spočívající v zařazení těch motorů deklarovaným výkonem o daňovou třídu níž, než kam ve skutečnosti patřily!

A pokud jde o tohle
BigBang píše: Vsuvka mimo: něco mi říká, že kdyby se ti to stalo u VAGu, tak by to byla plečka, co nemá udávaný výkon ani na lince, kdyby to bylo Mitsu, tak „se stala chybička“.
pak v souvislosti s daňovým tématem musím uvést, že např. Honda používala u svých motorů v autech prodávaných na německém trhu restriktory v sání, aby jejich výkony "srovnala do daňových mezí". A tak zatímco ostatním výrobcům oscilovaly skutečné výkony jejich motorů (přesně v duchu toho, co píše BigBang výše) kolem deklarovaných daňových hranic, VAGu osciloval skutečný výkon předmětného motoru kolem daňové hranice 66 kW, ale deklarován byl o daňovou třídu níž (55 kW). Že by "vyšší zájem" zákazníků VAGu na "správné straně barikády"?
BigBang píše:Když se podívám na link od Lengyho, tak tam vidím různé značky. Vidím tam taky Mondeo z r. 2001, které má též větší výkon než udávaný a rozhodně mu ten výkon s věkem neroste...
V tom je právě potíž s tím lengyho linkem: ony naměřené výkony prostě nesedí s těmi, které byly publikovány v testech, kde byly použity pravidelně cejchované stolice od firmy MAHA. A zrovna za výsledky konkrétně ze stolice MAHA na Jarově dám na základě srovnávacích měření též odjinud (lišila se o méně než 2%) klidně ruku do ohně!
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

Kluci pamatujete :?: :wink: Zdeněk Vojtěch a Břetislav Enge https://www.garaz.cz/magazin/historie/3 ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
yosemitak
Příspěvky: 402
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od yosemitak »

Protoze uz se tu ukazalo (vzduchac) ze tovarni servisni intervaly jsou nekdy extra prestrelene, chtel bych se zeptat jaky byste doporucili jeste interval pro chladici a brzdovou kapalinu? Konecne jsem se dokopal udelat si excelovou tabulku ktera to bude vsechno hlidat za mne (vc. pocitani ujetych km za rok, konecne! :D), tak ted uz jen co tam natukat? :mrgreen:
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

Chladicí kapalina (předpokládám že červená) a převoďák tak 5let, brzdovka (možná i ve spojce) 2-3roky. V "servu" měním "obpřevoďák". U filtru palivového a u rozvodů dodrž předpis výrobce....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Colommbo »

Tak je to spravne, tak to ma byt! :wink: V případě chladící kapaliny mi to tak nějak zhruba vychází současně s výměnou rozvodů, páč se s nimi mění i vodní pumpa a všecko stejnak vyteče, co se brzdovky týče, domnívám se, že pět let ještě nikoho nezabije... Kapalinu v servu mám původní, náplň převodovky jsem měnil loni (238tis.km.) :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Známého manželka takhle jednou zastavila u stánku z novinami,vyběhla z vozu,který nechala v chodu koupit noviny a než stihla zaplatit,tak jejich Octavia 1.9 TDI Laurin a Klement mizela v dáli. :roll:
Policajti ohromný smích,že se můžou s autem rozloučit,bo už je na cestě do Ruska a takové ty kecy. :twisted: Cca po 3 měsících na auto náhodně natrefili někde na sídlišti,samozřejmě s jinými RZ,ale jinak v pořádku,klikaři. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od jerome »

lengy60 píše:... než stihla zaplatit,tak jejich Octavia 1.9 TDI Laurin a Klement mizela v dáli. :roll:
Octavky su neskutocne lakave auta. Ci ku kupe alebo ku kradezi. Su proste spickove ;)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

jerome píše:
lengy60 píše:... než stihla zaplatit,tak jejich Octavia 1.9 TDI Laurin a Klement mizela v dáli. :roll:
Octavky su neskutocne lakave auta. Ci ku kupe alebo ku kradezi. Su proste spickove ;)
To už je pravěk,stalo se někdy před 15 lety. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od bjukemen »

aha , takze vtedy bolo auto este aktualne viac menej (teda az na pouzitu techniku ) :twisted: :twisted:
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od bjukemen »

Pitris aky mnam olej 10w-40 mas v plane pouzit na leto.?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

Mám v 10w40 3 kanystry: Valvoline SynPower, Motul 6100 Synergie+ a Eni-i-sint....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od bjukemen »

vsetky 3 dobre,ale asi by som dal prv Motul
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od tonny »

Proč právě Motul, proč se držet jedné ověřené značky nebo proč je prostřídat?

Každý olej si udělá svoji práci, je jináč dobrý. Nebo u včasné výměny není co řešit a člověk zkouší z rozmaru, ze zábavy...
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

Já jsem "zvyklý" oleje střídat ale nějaké racionální vysvětlení pro to nemám.... A do motoru půjdou zřejmě všechny takže jde jen o to, který dřív ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět