Zase všetcí spíte..?
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zase všetcí spíte..?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zase všetcí spíte..?
Jo, tady, resp. tam je svět ještě v pořádku. Ostatně jsem to psal do fóra už vloni.
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Zase všetcí spíte..?
Správně oni
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Zase všetcí spíte..?
Tak co je? To už zase všichni chrníte?
Re: Zase všetcí spíte..?
No já už idem, bo ráno před pátou musím zase hore a moc jsem toho nenaspal. Včera zabíjačka a do noci koštovačka a předevčírem jsem v noci jezdil v robotě
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Ja prave sedim na stolicke v praci dnes je taky volnejsi den..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zase všetcí spíte..?
Tož nespěte... https://www.novinky.cz/ekonomika/426529 ... venci.html
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zase všetcí spíte..?
Tak tech 44 kW podle me nebude ani tak problem, jako to ze lidi - obecne - tyhle motorizace kupuji ze sporivych duvodu. Z toho duvodu potom v pripojovacim pruhu na dalnici, misto aby to podrtili do omezovace a jakz takz se jeste normalne pripojili, dojedou k plne care a zastavi... a cekaji. (Ano, to sem za posledni tyden videl 2x, nutno teda podotknout ze poprve v zivote.)
Naposledy upravil(a) Pitris dne pát led 20, 2017 14:19, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Přesunuto z jiného vlákna
Důvod: Přesunuto z jiného vlákna
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Zase všetcí spíte..?
Ty jsi taky týden ,psal jsem,že to taková hrůza nebyla,nicméně nebudeme polemizovat o tom,že výkonnější motor v tom samém voze by s tím hýbal svižněji. Ale pro mě a pro mé účely to bylo ve své době,které plnilo to,co jsem od něj očekával.A pokud to srovnám s předchozí Lantrou 1.6 85 kW,tak ta byla sice mnohem pohodlnější,ovšem hnedle by mě sežrala za živa. Na dálky vycházela spotřeba +- stejná(cca 7 l/100)ovšem po městě si Lantra vzala o 2-3 litry více než Cordoba.Pitris píše:Off topic, ale kolik bylo z nuly na 150 ? Týdenlengy60 píše:....Já měl svého času Cordobu 1.4 44 kW....jsem jel 150 km/h....
A kolik myslíš,že jsem v té době najezdil těch dálek v poměru jízd po městě?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
Ano, jsou i tací a přál bych jim aby tam stáli týden Když on je pro ně ten připojovací pruh krátký. Místo aby srovnali rychlost tak zastavíyosemitak píše:....v pripojovacim pruhu na dalnici, misto aby to podrtili do omezovace a jakz takz se jeste normalne pripojili, dojedou k plne care a zastavi... a cekaji....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Však voba víme vo co go. Kroutící momentlengy60 píše:....Ty jsi taky týden ,psal jsem,že to taková hrůza nebyla....
A vidíš. Já s tou jednapětkou Civicem 84kW jezdil dlouhodobě a převážně po městě za 6,3 na sto. A u omezovače jsem býval častolengy60 píše:....pokud to srovnám s předchozí Lantrou 1.6 85 kW,tak ta byla sice mnohem pohodlnější,ovšem hnedle by mě sežrala za živa....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Na SVK by som bol so Skodou opatrny aj z toho dovodu, ze sa rady stracaju na nahradne diely.
Ja mam s japoncom dobre skusenosti, na Suzuki Ignis 1.3 benzin mam najazdene 340 tisic km. Nie je to uplne pravda, nebolo nove a malo uz 80 tisic najazdene, ked som na nom zacal jazdit. Ale ten motor moze mat najazdene aj viac. Olej meneny po 15t km, medzi vymenami nedolievam. Za celu dobu som musel okrem ziaroviek v prednych svetlach menit - 1x sviecky, nejaka suciastka vo volante, lebo mi svietil airbag, baterka, palivove cerpadlo, spojkove lanko, 1x predne kotuce a platnicky, lebo uz pri brzdeni vibrovali a kvoli tym vybraciam sa menilo aj nieco na naprave, asi zbytocne, lebo pomohli az tie kotuce. Spojka je original, hrdzave zatial nie je. Priemerna spotreba pod 6l.
Teraz uz cez pol roka jazdim s novym 2.5l motorom v Mazde6 a uplna spokojnost, ma skoro o 100kW viac ako ta Fabia. Ak jazdim pomaly, dostanem sa na 6.3l, ak jazdim sviznejsie, tak 7l. Ale za to moze aj rovinaty teren a caste rychlostne obmedzenia.
Ja mam s japoncom dobre skusenosti, na Suzuki Ignis 1.3 benzin mam najazdene 340 tisic km. Nie je to uplne pravda, nebolo nove a malo uz 80 tisic najazdene, ked som na nom zacal jazdit. Ale ten motor moze mat najazdene aj viac. Olej meneny po 15t km, medzi vymenami nedolievam. Za celu dobu som musel okrem ziaroviek v prednych svetlach menit - 1x sviecky, nejaka suciastka vo volante, lebo mi svietil airbag, baterka, palivove cerpadlo, spojkove lanko, 1x predne kotuce a platnicky, lebo uz pri brzdeni vibrovali a kvoli tym vybraciam sa menilo aj nieco na naprave, asi zbytocne, lebo pomohli az tie kotuce. Spojka je original, hrdzave zatial nie je. Priemerna spotreba pod 6l.
Teraz uz cez pol roka jazdim s novym 2.5l motorom v Mazde6 a uplna spokojnost, ma skoro o 100kW viac ako ta Fabia. Ak jazdim pomaly, dostanem sa na 6.3l, ak jazdim sviznejsie, tak 7l. Ale za to moze aj rovinaty teren a caste rychlostne obmedzenia.
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Re: Zase všetcí spíte..?
Mazdy jsou dost podceňovaná, leč velmi kvalitní auta. Jediný neduh je prý koroze. Je to pravda?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Zase všetcí spíte..?
Zřejmě patříš k mladší generaci, poněvadž ještě do přelomu 80. a 90. let min. st. bylo tohle vcelku běžné. Aby se to pak po otevření hranic stalo jednou z nejčastějších příčin nehod zápaďáků na českých dálnicích: jednoduše byli zvyklí hlídat si levé zrcátko a ani ve snu by je nenapadlo, že na konci připojovacího pruhu před nimi někdo náhle a úplně zbytečně zastaví.yosemitak píše:...v pripojovacim pruhu na dalnici, misto aby to podrtili do omezovace a jakz takz se jeste normalne pripojili, dojedou k plne care a zastavi... a cekaji. (Ano, to sem za posledni tyden videl 2x, nutno teda podotknout ze poprve v zivote.)
Druhým extrémem je typicky ženský přístup k "řešení" předmětné situace: řidičky se sice stále ještě nenaučily akcelerovat, ale na konci připojovacího pruhu už nezastavují, ale prostě to doleva "prdnou", ať si s tím ti v pravém pruhu nějak poradí.
Re: Zase všetcí spíte..?
Kolem mne je dost mazdiček na to, abych se vyjádřil. Naprostá většina z nich má velké problémy s korozí konstrukčních prvků na podvozku, přičemž samotná kastle obvykle drží, tedy až na lemy zadních blatníků. Osobně považuji za jejich velmi zrádný a závažný problém oxidaci hliníkových dílů, včetně věcí kolem motoru a zejména klimatizace. U žádné jsem se však nesetkal s tzv. hloubkovou korozí, tím méně pak s proděravěním karosářských částí u vozů mladších 12 let. Pravda, znám auta, která jsou na tom z hlediska korozivzdornosti o dost lépe.Jezevcik píše:Mazdy... Jediný neduh je prý koroze. Je to pravda?