Pitris píše:.....nastartovat a bez jakéhokoliv zapojeného spotřebiče to nechat od studena na volnoběh až do sepnutí větráku chladiče. Jo, bylo to na půl hodiny, ale vždycky to pomohlo a ŘJ si "načetla" nová data....
V podstatě totéž mi dělali včera při přehrání softwaru.Ono se to nebo odpojení baterky doporučuje jako takový balíček poslední záchrany,třeba u Senzodrivu,když přestane řadit,aby s tím dojel do servisu.
Svíčky dnes dorazí,tak příští týden vyrazím do servisu a uvidíme.Mě to víceméně spíše zaskočilo,protože na rozdíl od jiných kolegů,kterým každou chvíli vyskočí nějaká hláška,po startu auto běží jak bába po hrázi,při rozjezdu cuká a občas také chcípne
můj stroj těmito neduhy netrpí.Jde mi spíše o to,aby se přišlo na to,kde je zakopaný pes,abych to příště bylo OK na první dobrou.Jestli to bud chtít jen před emisemi drtit auto 10 km v 6 tis. ,dát jiný olej,jezdit na vysokooktanový benzín nebo dát pro jistotu nové svíčky už nehraje roli.Myslel jsem,že dělám pro bezproblémový provoz dost,ale zřejmě ne.
My se včera bavili i na téma paliv a šéfík povídal,že jezdí celá léta k jedné pumpě(OMW) a někdy se stane,že se po natankování auto táhne jak lemra a podruhé zase jede jak z praku.Třeba jsem zrovna také natankoval nějakou špatnou šarži a nezachránil to ani Wynns.