Zase všetcí spíte..?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Itall

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Itall »

Neblbni, olejem to být nemůže, to je Citroenem. Fšecko se vysvětlí, Citron se opraví, zacáluješ a zas na tejden pokoj :P .
Návštěvník

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Návštěvník »

lengy60 píše:Já tedy nevím pánové,ale jedno vlákno se zamkne,aby se v jiném omílalo to samé. :roll: Já tedy neumím posoudit,kdo komu má snahu rozkopat bábovičky,ale celé vedení Mitsubishi odstoupilo kvůli tisícovce vozů dodávaných do Koreje? :shock:
Je neuvěřitelné, jak dokáže koňský handlíř spojit dvě naprosto nesouvisející záležitosti: celé vedení Mitsubishi Motors Company nejspíše odstoupilo kvůli tisícovce Nissanů prodaných do Koreje. :lol: :P :mrgreen:
lengy60 píše:Na oficiálních stránkách http://www.mitsubishi-motors.cz/modely/ ... veni.xhtml je stále uvedena úžasná spotřeba 5.0 l paliva,což ještě i před pár dny bylo krásně vyvedeno i na voze před salónem,kolem kterého jezdím.A dnes jedu a ejhle,na boku je nová hodnota spotřeby od 6.5 l.
Pokud neproběhla změna typové homologace, nemohla se změnit ani deklarovaná spotřeba. :idea:
lengy60 píše:Nedělám si iluze o...
A já si zase nedělám žádné iluze o myšlenkových pochodech koňského handlíře.
Ital

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Ital »

lengy60 píše:A pro pobavení v sále,za chvíli vyrážím do autorizáku,protože mám big problem s emisemi. :( Přitom v lednu nový olej a měněny všechny filtry(Purflux made in France),svíčky před pár dny při pokusu o výměnu OK a auto jede jak z praku,starty na drc,necuká atd.Takže se modlím,aby to bylo vadné teplotní čidlo za litr,protože jestli by to mělo být olejem a budu muset dát do motoru břečku,tak ať jdou všichni výrobci s jejich EURY do pr...e.
Jak říkal jeden můj soused, blahé paměti - když to funguje, tak o tom nemluvit a hlavně NA NIC NESAHAT. :wink: :D
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Itall píše:Neblbni, olejem to být nemůže, to je Citroenem. Fšecko se vysvětlí, Citron se opraví, zacáluješ a zas na tejden pokoj :P .
Já netvrdím,že to tak je,ségruše byla na emisích někdy loni,v motoru má 5W-40 a v poho.Jenže ono je letos všechno jinak a s emisemi začíná být docela problém.Jsem teď v servisu,bavil jsem s šéfem a ten tvrdí,že to olejem být může.Aby jsme si rozumněli,ono to nebylo nic drakonického,ale bylo to holt přes normu.Pokud se nenajde nějaká chyba,tak holt příště před TK zkusím nalít předepsaný olej a uvidím.
P.S.Nebo ještě jinak,dám tam C2 na zimu,to nebude až tak vadiť a zkusíme znovu test ať vím na čem jsem. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Itall

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Itall »

Proč je letos všechno jinak? Změnila se ti letos emisní norma u auta, či co? :shock: :?:
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od jerome »

lengy60 píše:Jsem teď v servisu,bavil jsem s šéfem a ten tvrdí,že to olejem být může.Aby jsme si rozumněli,ono to nebylo nic drakonického,ale bylo to holt přes normu.
Pavukov si vypalil pred EK z vyfuku :?:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Itall

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Itall »

Nebyl jsi, lengy, ve značkovém servisu? Tam, jak je zvykem, bych čekal, že horší emise budou třeba palivem nebo olejem nebo neoriginál filtrem nebo...zkrátka nikdy ne autem. A když tam bude všechno po jejich a pořád emise nebudou OK, tak sis to stejně způsobil předtím nejspíš nekvalitním palivem, jiným olejem, filtrem atd. Čili servisy nejakostních aut mají vlastně výhodu. Jednak k nim zákazník musí jezdit, aby uznali, že chyba je v autě a druhak, když už to uznají, tak ničevo, draho to opraví a vše je zas na tejden OK.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

jerome: 2 dny před tím,než jsem jel na emise,jsem auto prohnal a to dost brutálně.Navíc jsem řešil kmitající volant,takže jsme auto honili po dálnici sem a tam.Volal jsem dnes klukům,zda to byli před měřením projet a že prý ano.
Itall: Jestli se ptáš,kde jsem byl dnes,tak ano,byl jsem samozřejmě ve značkovém servisu.Diagnostika ukázala velmi oblíbenou chybu P2178(přechodná závada) :arrow: závada regulace bohatosti směsi,směs je příliš bohatá.Popsané projevy jsou,škubání motoru při startu,snížený výkon,svítící kontrolka diagnostiky motoru a zvýšená spotřeba paliva.Nic z toho nepozoruji,ani tu vyšší spotřebu.Průměrná spotřeba z UL do Kladna a zpět do Kralup 7.3/100(po dálnici jsem valil 135 na tempomat), není nic špatného.
Doporučený postup je vyčistit hlavu(tím je myšleno spalovací prostor od karbonu) speciálním prostředkem na dekarbonizaci motoru,který se nalije do nádrže a vyjezdí.Dále pak výměna oleje včetně filtru,samozřejmě toho,co doporučuje výrobce,tedy pleťovka LOW SAPS se sníženým obsahem popílku a dalších emisím škodících přísad.Dle jejich zkušeností prý má skutečně olej na emise vliv,zejména tehdy,pokud se již blíží hranici životnosti.Tomu bych i rozuměl,jenže ten v mém motoru má najeto 3.5 tisíce.Sranda je,že šéf baráku má v rodině C3 Picasso s motorem 1.4 VTI a šoupl do něj na mé doporučení 5w-40 taky. :D Tak říkal,že je tedy zvědav jak dopadne s emisemi na konci prázdnin a že se ozve. :wink:
No nic,dále mezi řečí padlo,že je nanejvýš žádoucí pořádně motor před emisemi prohnat a to tak,že bude výfuk rozpálený do "červena" a interní sdělení praví,že se při těchto závadách doporučuje tankovat BA 98 a ne BA 95.Jinak jsem za diagnostiku zaplatil 532,-Kč(50% sleva) a nahráli mi nejnovější software zdarma.
Další postup bude takový,že dám do motoru iridia až přijdou,znovu řádně vypálím pavouky a uvidím jak to dopadne.Pak můžu zkusit ještě před výměnou oleje použít nějaký dryják na pročištění celé soustavy včetně katu http://citroeny.eu/do-paliva/2647-bluec ... 0-ml-.html a pak nalít do motoru pouze ten správný olej,tedy Total Ineo ECS 5W-30 nebo Total Ineo First 0W-30,které mají speciální složení,zabraňující tvorbě karbonu v těchto motorech. :mrgreen:
Tak a kde jsem kujva udělal chybu? :D Dědko stylem nejezdím,motor točím často a rád téměř k omezovači,pravidelně aditivuji,filry měním každý rok a za těch 38 tisíc co jsem s autem najezdil,tak je v motoru pátá olejová náplň. :!:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od jerome »

Pavuci sa vyhanaju tocenim po obmedzovac nie dialnicnym tempom 8)
lengy60 píše:Tak a kde jsem kujva udělal chybu? :D Dědko stylem nejezdím,motor točím často a rád téměř k omezovači,pravidelně aditivuji,filry měním každý rok a za těch 38 tisíc co jsem s autem najezdil,tak je v motoru pátá olejová náplň. :!:
Mozno je to ta prehnana starostivost o auto :mrgreen:
Keby to bolo v oleji tak na svedomi by to mala o chlp vyssia spotreba kvoli vyssej viskozite coz neviem ci ti vyskocila. Sviecky si kedy menil ?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Vždyť jsem psal,že 2 dny před emisemi jsem auto brutálně prohnal,nepsal jsem že po dálnici,to až pak,kdy bylo auto v servisu. :D Na spotřebu nemá (dle mé zkušenosti)olej téměř žádný vliv,to mi potvrdili i v servisu.Na svíčkách NGK je najeto 22 tis ,minulé emise byly dělány ještě se svícemi Bosch z výroby,které měly na hrbu nějakých 50 tis.Ale možná máš pravdu s tou přehnanou starostlivostí,dřív jsem měnil olej jednou za rok,svíčky jsem neřešil a emise vždy bez problémů.Jinak jsme se tam dnes bavili o tom,jaké auto si pořídit příště.Šéf mě pobavil,když řekl že neví a nakonec z něj vypadlo,že nejspíš C1. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od jerome »

Nakoniec to bude tak nejako ze do Francuza treba Total Ineo, miesto japan sviecok NGK Boschky a co najmenej sa onho starat tj pricinu hladaj aj za objavenim tohto fora :mrgreen:
Skusil by som este reset ECU a pred emisnou poriadne zohriat kat.
Vyfuk mas ok?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Závady vymazali+přehráli software novou verzí,výfuk je OK,kdyby nebyl,tak to ukáže diag.Ale na tohle je fakt dost času,na první XP byl výfuk původní a byla stará 12 let. :wink: Mlátíme prázdnou slámu,příští týden budu chytřejší. :idea: Ale samozřejmě díky za snahu. :P :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
buřtyskřenem
Příspěvky: 173
Registrován: úte čer 09, 2015 8:58

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od buřtyskřenem »

Kód: Vybrat vše

za těch 38 tisíc co jsem s autem najezdil,tak je v motoru pátá olejová náplň.
Mám najeto ted 30 000 a v motoru je šestá olejová napln :mrgreen:
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od jerome »

buřtyskřenem píše:Mám najeto ted 30 000 a v motoru je šestá olejová napln :mrgreen:
Uchylak :mrgreen: :lol:
lengy60 píše:Závady vymazali+přehráli software novou verzí
Myslel som vyresetovat odpojenim ECU potom nechas auto bez zataze natocene (predtym zohriate) a ECU sa adaptuje na nove podmienky
lengy60 píše:výfuk je OK,kdyby nebyl,tak to ukáže diag.Ale na tohle je fakt dost času,na první XP byl výfuk původní a byla stará 12 let. :wink:
Novsie a novsie auta uz nie su to co starsie a este starsie 8)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Tak do takových dobrodružství se pouštět nebudu,to bych taky mohl skončit na plaťáku. :lol: Jediné,co se občas doporučuje je,odpojit na 15 minut baterii,ale ne vždy to pomůže.A výfuk je dobrý i na tomhle ročníku,nevím o nikom,že by měl problém z výfukem.Leda by se ucpal KAT,protože jsem použil jiný než předepsaný olej. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Odpovědět