Zase všetcí spíte..?
Moderátor: Colommbo
Re: Zase všetcí spíte..?
Neblbni, olejem to být nemůže, to je Citroenem. Fšecko se vysvětlí, Citron se opraví, zacáluješ a zas na tejden pokoj .
Re: Zase všetcí spíte..?
Je neuvěřitelné, jak dokáže koňský handlíř spojit dvě naprosto nesouvisející záležitosti: celé vedení Mitsubishi Motors Company nejspíše odstoupilo kvůli tisícovce Nissanů prodaných do Koreje.lengy60 píše:Já tedy nevím pánové,ale jedno vlákno se zamkne,aby se v jiném omílalo to samé. Já tedy neumím posoudit,kdo komu má snahu rozkopat bábovičky,ale celé vedení Mitsubishi odstoupilo kvůli tisícovce vozů dodávaných do Koreje?
Pokud neproběhla změna typové homologace, nemohla se změnit ani deklarovaná spotřeba.lengy60 píše:Na oficiálních stránkách http://www.mitsubishi-motors.cz/modely/ ... veni.xhtml je stále uvedena úžasná spotřeba 5.0 l paliva,což ještě i před pár dny bylo krásně vyvedeno i na voze před salónem,kolem kterého jezdím.A dnes jedu a ejhle,na boku je nová hodnota spotřeby od 6.5 l.
A já si zase nedělám žádné iluze o myšlenkových pochodech koňského handlíře.lengy60 píše:Nedělám si iluze o...
Re: Zase všetcí spíte..?
Jak říkal jeden můj soused, blahé paměti - když to funguje, tak o tom nemluvit a hlavně NA NIC NESAHAT.lengy60 píše:A pro pobavení v sále,za chvíli vyrážím do autorizáku,protože mám big problem s emisemi. Přitom v lednu nový olej a měněny všechny filtry(Purflux made in France),svíčky před pár dny při pokusu o výměnu OK a auto jede jak z praku,starty na drc,necuká atd.Takže se modlím,aby to bylo vadné teplotní čidlo za litr,protože jestli by to mělo být olejem a budu muset dát do motoru břečku,tak ať jdou všichni výrobci s jejich EURY do pr...e.
Re: Zase všetcí spíte..?
Já netvrdím,že to tak je,ségruše byla na emisích někdy loni,v motoru má 5W-40 a v poho.Jenže ono je letos všechno jinak a s emisemi začíná být docela problém.Jsem teď v servisu,bavil jsem s šéfem a ten tvrdí,že to olejem být může.Aby jsme si rozumněli,ono to nebylo nic drakonického,ale bylo to holt přes normu.Pokud se nenajde nějaká chyba,tak holt příště před TK zkusím nalít předepsaný olej a uvidím.Itall píše:Neblbni, olejem to být nemůže, to je Citroenem. Fšecko se vysvětlí, Citron se opraví, zacáluješ a zas na tejden pokoj .
P.S.Nebo ještě jinak,dám tam C2 na zimu,to nebude až tak vadiť a zkusíme znovu test ať vím na čem jsem.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
Proč je letos všechno jinak? Změnila se ti letos emisní norma u auta, či co?
Re: Zase všetcí spíte..?
Pavukov si vypalil pred EK z vyfukulengy60 píše:Jsem teď v servisu,bavil jsem s šéfem a ten tvrdí,že to olejem být může.Aby jsme si rozumněli,ono to nebylo nic drakonického,ale bylo to holt přes normu.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Zase všetcí spíte..?
Nebyl jsi, lengy, ve značkovém servisu? Tam, jak je zvykem, bych čekal, že horší emise budou třeba palivem nebo olejem nebo neoriginál filtrem nebo...zkrátka nikdy ne autem. A když tam bude všechno po jejich a pořád emise nebudou OK, tak sis to stejně způsobil předtím nejspíš nekvalitním palivem, jiným olejem, filtrem atd. Čili servisy nejakostních aut mají vlastně výhodu. Jednak k nim zákazník musí jezdit, aby uznali, že chyba je v autě a druhak, když už to uznají, tak ničevo, draho to opraví a vše je zas na tejden OK.
Re: Zase všetcí spíte..?
jerome: 2 dny před tím,než jsem jel na emise,jsem auto prohnal a to dost brutálně.Navíc jsem řešil kmitající volant,takže jsme auto honili po dálnici sem a tam.Volal jsem dnes klukům,zda to byli před měřením projet a že prý ano.
Itall: Jestli se ptáš,kde jsem byl dnes,tak ano,byl jsem samozřejmě ve značkovém servisu.Diagnostika ukázala velmi oblíbenou chybu P2178(přechodná závada) závada regulace bohatosti směsi,směs je příliš bohatá.Popsané projevy jsou,škubání motoru při startu,snížený výkon,svítící kontrolka diagnostiky motoru a zvýšená spotřeba paliva.Nic z toho nepozoruji,ani tu vyšší spotřebu.Průměrná spotřeba z UL do Kladna a zpět do Kralup 7.3/100(po dálnici jsem valil 135 na tempomat), není nic špatného.
Doporučený postup je vyčistit hlavu(tím je myšleno spalovací prostor od karbonu) speciálním prostředkem na dekarbonizaci motoru,který se nalije do nádrže a vyjezdí.Dále pak výměna oleje včetně filtru,samozřejmě toho,co doporučuje výrobce,tedy pleťovka LOW SAPS se sníženým obsahem popílku a dalších emisím škodících přísad.Dle jejich zkušeností prý má skutečně olej na emise vliv,zejména tehdy,pokud se již blíží hranici životnosti.Tomu bych i rozuměl,jenže ten v mém motoru má najeto 3.5 tisíce.Sranda je,že šéf baráku má v rodině C3 Picasso s motorem 1.4 VTI a šoupl do něj na mé doporučení 5w-40 taky. Tak říkal,že je tedy zvědav jak dopadne s emisemi na konci prázdnin a že se ozve.
No nic,dále mezi řečí padlo,že je nanejvýš žádoucí pořádně motor před emisemi prohnat a to tak,že bude výfuk rozpálený do "červena" a interní sdělení praví,že se při těchto závadách doporučuje tankovat BA 98 a ne BA 95.Jinak jsem za diagnostiku zaplatil 532,-Kč(50% sleva) a nahráli mi nejnovější software zdarma.
Další postup bude takový,že dám do motoru iridia až přijdou,znovu řádně vypálím pavouky a uvidím jak to dopadne.Pak můžu zkusit ještě před výměnou oleje použít nějaký dryják na pročištění celé soustavy včetně katu http://citroeny.eu/do-paliva/2647-bluec ... 0-ml-.html a pak nalít do motoru pouze ten správný olej,tedy Total Ineo ECS 5W-30 nebo Total Ineo First 0W-30,které mají speciální složení,zabraňující tvorbě karbonu v těchto motorech.
Tak a kde jsem kujva udělal chybu? Dědko stylem nejezdím,motor točím často a rád téměř k omezovači,pravidelně aditivuji,filry měním každý rok a za těch 38 tisíc co jsem s autem najezdil,tak je v motoru pátá olejová náplň.
Itall: Jestli se ptáš,kde jsem byl dnes,tak ano,byl jsem samozřejmě ve značkovém servisu.Diagnostika ukázala velmi oblíbenou chybu P2178(přechodná závada) závada regulace bohatosti směsi,směs je příliš bohatá.Popsané projevy jsou,škubání motoru při startu,snížený výkon,svítící kontrolka diagnostiky motoru a zvýšená spotřeba paliva.Nic z toho nepozoruji,ani tu vyšší spotřebu.Průměrná spotřeba z UL do Kladna a zpět do Kralup 7.3/100(po dálnici jsem valil 135 na tempomat), není nic špatného.
Doporučený postup je vyčistit hlavu(tím je myšleno spalovací prostor od karbonu) speciálním prostředkem na dekarbonizaci motoru,který se nalije do nádrže a vyjezdí.Dále pak výměna oleje včetně filtru,samozřejmě toho,co doporučuje výrobce,tedy pleťovka LOW SAPS se sníženým obsahem popílku a dalších emisím škodících přísad.Dle jejich zkušeností prý má skutečně olej na emise vliv,zejména tehdy,pokud se již blíží hranici životnosti.Tomu bych i rozuměl,jenže ten v mém motoru má najeto 3.5 tisíce.Sranda je,že šéf baráku má v rodině C3 Picasso s motorem 1.4 VTI a šoupl do něj na mé doporučení 5w-40 taky. Tak říkal,že je tedy zvědav jak dopadne s emisemi na konci prázdnin a že se ozve.
No nic,dále mezi řečí padlo,že je nanejvýš žádoucí pořádně motor před emisemi prohnat a to tak,že bude výfuk rozpálený do "červena" a interní sdělení praví,že se při těchto závadách doporučuje tankovat BA 98 a ne BA 95.Jinak jsem za diagnostiku zaplatil 532,-Kč(50% sleva) a nahráli mi nejnovější software zdarma.
Další postup bude takový,že dám do motoru iridia až přijdou,znovu řádně vypálím pavouky a uvidím jak to dopadne.Pak můžu zkusit ještě před výměnou oleje použít nějaký dryják na pročištění celé soustavy včetně katu http://citroeny.eu/do-paliva/2647-bluec ... 0-ml-.html a pak nalít do motoru pouze ten správný olej,tedy Total Ineo ECS 5W-30 nebo Total Ineo First 0W-30,které mají speciální složení,zabraňující tvorbě karbonu v těchto motorech.
Tak a kde jsem kujva udělal chybu? Dědko stylem nejezdím,motor točím často a rád téměř k omezovači,pravidelně aditivuji,filry měním každý rok a za těch 38 tisíc co jsem s autem najezdil,tak je v motoru pátá olejová náplň.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
Pavuci sa vyhanaju tocenim po obmedzovac nie dialnicnym tempom
Keby to bolo v oleji tak na svedomi by to mala o chlp vyssia spotreba kvoli vyssej viskozite coz neviem ci ti vyskocila. Sviecky si kedy menil ?
Mozno je to ta prehnana starostivost o autolengy60 píše:Tak a kde jsem kujva udělal chybu? Dědko stylem nejezdím,motor točím často a rád téměř k omezovači,pravidelně aditivuji,filry měním každý rok a za těch 38 tisíc co jsem s autem najezdil,tak je v motoru pátá olejová náplň.
Keby to bolo v oleji tak na svedomi by to mala o chlp vyssia spotreba kvoli vyssej viskozite coz neviem ci ti vyskocila. Sviecky si kedy menil ?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Zase všetcí spíte..?
Vždyť jsem psal,že 2 dny před emisemi jsem auto brutálně prohnal,nepsal jsem že po dálnici,to až pak,kdy bylo auto v servisu. Na spotřebu nemá (dle mé zkušenosti)olej téměř žádný vliv,to mi potvrdili i v servisu.Na svíčkách NGK je najeto 22 tis ,minulé emise byly dělány ještě se svícemi Bosch z výroby,které měly na hrbu nějakých 50 tis.Ale možná máš pravdu s tou přehnanou starostlivostí,dřív jsem měnil olej jednou za rok,svíčky jsem neřešil a emise vždy bez problémů.Jinak jsme se tam dnes bavili o tom,jaké auto si pořídit příště.Šéf mě pobavil,když řekl že neví a nakonec z něj vypadlo,že nejspíš C1.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
Nakoniec to bude tak nejako ze do Francuza treba Total Ineo, miesto japan sviecok NGK Boschky a co najmenej sa onho starat tj pricinu hladaj aj za objavenim tohto fora
Skusil by som este reset ECU a pred emisnou poriadne zohriat kat.
Vyfuk mas ok?
Skusil by som este reset ECU a pred emisnou poriadne zohriat kat.
Vyfuk mas ok?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Zase všetcí spíte..?
Závady vymazali+přehráli software novou verzí,výfuk je OK,kdyby nebyl,tak to ukáže diag.Ale na tohle je fakt dost času,na první XP byl výfuk původní a byla stará 12 let. Mlátíme prázdnou slámu,příští týden budu chytřejší. Ale samozřejmě díky za snahu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: úte čer 09, 2015 8:58
Re: Zase všetcí spíte..?
Kód: Vybrat vše
za těch 38 tisíc co jsem s autem najezdil,tak je v motoru pátá olejová náplň.
Re: Zase všetcí spíte..?
Uchylakbuřtyskřenem píše:Mám najeto ted 30 000 a v motoru je šestá olejová napln
Myslel som vyresetovat odpojenim ECU potom nechas auto bez zataze natocene (predtym zohriate) a ECU sa adaptuje na nove podmienkylengy60 píše:Závady vymazali+přehráli software novou verzí
Novsie a novsie auta uz nie su to co starsie a este starsielengy60 píše:výfuk je OK,kdyby nebyl,tak to ukáže diag.Ale na tohle je fakt dost času,na první XP byl výfuk původní a byla stará 12 let.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Zase všetcí spíte..?
Tak do takových dobrodružství se pouštět nebudu,to bych taky mohl skončit na plaťáku. Jediné,co se občas doporučuje je,odpojit na 15 minut baterii,ale ne vždy to pomůže.A výfuk je dobrý i na tomhle ročníku,nevím o nikom,že by měl problém z výfukem.Leda by se ucpal KAT,protože jsem použil jiný než předepsaný olej.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW