Chlape si v tom az po usibuřtyskřenem píše:Jinak co ted kontroluji olej po vymene pravidelne cca 1-2X za 2 tydny, tak po najeti cca 1500 km ( 2 měsíce od vymeny) je již olej pekne černej. Co jsem vypozoroval, tak zlom prisel zhruba po vyjeti jedne nadrže, kdy už prestal připomínat to, co jsem tam nalil Oleje je porad stejne množství, jake jsem tam nalil.
Zase všetcí spíte..?
Moderátor: Colommbo
Re: Zase všetcí spíte..?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Zase všetcí spíte..?
To já už jsem s čištěním motoru po koupi ojetého auta dál po čtyřech výměnách za rok a půl (18tkm) vypadá teď olej po necelých 7tkm takto. Jo, a místo předepsaných 4,5 litrů jsem nalil "pouze" litry 4buřtyskřenem píše:....tak po najeti cca 1500 km ( 2 měsíce od vymeny) je již olej pekne černej....
Jo, a Accord bude mít za 3 a půl tisíce najeto 200 tkm....
teď už tam Eni i-sint nechám 10tkm (bo převážně dlouhé jízdy) a před zimou půjde "do práce" Mogul Racing.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: úte čer 09, 2015 8:58
Re: Zase všetcí spíte..?
bohužel mne nejde nahrat obrazek ale tu barvu mame tak stejnou
Naposledy upravil(a) buřtyskřenem dne pát zář 11, 2015 11:17, celkem upraveno 3 x.
Re: Zase všetcí spíte..?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Jarku, ta zelená na měrce je nějaký odraz či špatné vyvážení bílé? Řekl bych, že máš na dvoulitra docela malou baterku.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Zase všetcí spíte..?
Ta zelená bude nejspíš odlesk od plavek a baterku mám 45 A.h. (Třeba Honda City 1.4. měla jen 27-ku)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Tá baterka sa aj mne zdá byť nejaká malá. Moja Fabia má 61 Ah z výroby. Asi súdruhovia v Japonsku šetria tiež.
Re: Zase všetcí spíte..?
Ano, šetří hmotnost a spotřebu. Ta originál malá baterka má sice malou kapacitu (o to rychleji se dobije), ale vysoký startovací proud. Kromě toho, řada japonských vozů má startér s planetovou převodovkou, což šetří nejen onen startovací proud, ale opět i hmotnost a prostor. Větší baterka tam obvykle dát jde, ostatně při nutnosti výměny té původní často nic jiného nezbývá, neboť tak malou baterku s tak velkým startovacím proudem nelze v Evropě sehnat.e1H píše:...Asi súdruhovia v Japonsku šetria tiež.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zase všetcí spíte..?
Jezevčik: Jestli to není nějaká japonská specialita, Tome - měrka svou spodní částí zobrazuje hladinu oleje v motoru a tou horní pak úroveň chladící směsi v systému...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zase všetcí spíte..?
Mě ta barva oleje nepřijde po 7000 km nic moc. Bude asi tak srovnatelná s P107 (Toyota 1,0) po stejných km (tedy asi v polovině normálního výměnného intervalu), a ten motor špiní olej do hněda jako prase. Tento olej na obrázku, kdyby se vypustil, tak v objemu v nádobě nebude vypadat nijak extra, řekl bych. Na motor s těmi 200 k km na hrbu je to asi dobré/normální. Můj prcek má km polovic. Na druhé straně olej špiní jako prase pořád, osobně ho měním od 45000 km (tedy 4x po 15000 km) a je furt stejný (jako prase).
Re: Zase všetcí spíte..?
Ale co by nezohnal. Ved on ta ma uz Varta Blue DynamicNávštěvník píše:Větší baterka tam obvykle dát jde, ostatně při nutnosti výměny té původní často nic jiného nezbývá, neboť tak malou baterku s tak velkým startovacím proudem nelze v Evropě sehnat.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Zase všetcí spíte..?
Takhle jsem to nemyslel. To, co má stejné rozměry, ještě nemusí mít stejné parametry. Pokud mu stačí, OK, ovšem pokud ne, musel by jít do větší, poněvadž tu malou o takové "tvrdosti" (myšleno eletrotechnicky) v Evropě nesežene.jerome píše:Ale co by nezohnal. Ved on ta ma uz Varta Blue Dynamic
Re: Zase všetcí spíte..?
Jenže Accord má aku v kastlíku - větší (rozměrově) se nevejde. Avšak netřeba - tato stačí i v -20-ti°C.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Mě zase nepřijdou nic moc ty výměny po 15-ti tkm. Ale jo, výrobce tak předepisuje. Já mám 20tkm ale jedu v létě na půl a v zimě na čtvrt Vím, pro někoho bohapustá rozmařilostItall píše:Mě ta barva oleje nepřijde po 7000 km nic moc....osobně ho měním....po 15000 km
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Tak to je docela blbý.Pitris píše:Jenže Accord má aku v kastlíku - větší (rozměrově) se nevejde...