Zase všetcí spíte..?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pedro »

Pravidelnou mám v poho,byl jsem nedávno na velký,bo mě čeká za rok odporné jubi,
ale zánět spojek jsem neměl od 17ti :mrgreen:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Já nebyl na periodické,tu jsem měl na jaře. :D Tahle byla na hematologii neb mi před časem zjistili,že jsem mutant. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pedro »

Když máš periodu,tak JSI mutant. :)
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

PePe píše:Pravidelnou mám v poho....
:wink: Já byl taky - a jezdit mě nechala :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

PePe píše:Když máš periodu,tak JSI mutant. :)
Tobě zůstalo utajeno,že i chlapi mají přechod? :D :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Colommbo »

Já mám pravidelnou taky v poho - každý ráno po kafi... :wink:
A PePe: Ten EGR chceš vyřadit nebo zaslepit...? Navrhoval bych zaslepení (namontuje se pod něj silnější podložka-záslepka, u některých oplích motorů se to celkem běžně dělá), ale EGR jako takový zůstává připojen do sítě... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pedro »

Lengy-
Nezustalo,je s tim nechci mit nic spolecnyho. Jsem docela nestandartni vyrobek,tak jsem si nektere veci,proste zakazal. :D

Juro,jen me to zas napadlo,uz to mam v kebuli co Almu mam,jenze vzhledem k tomu,ze nema skoro zadny emise,vyfuk stale uvnitr jen s barvou lisky,jezdim,pokud teda vubec jedu,za nejakych 4,8-5,5 max,z motoroveho prostoru,celeho,by se dalo jist,na rozil od kasle,tak jestli to mam vubec rozebirat,kdyz vse tesni
a maka,klapka je cista a mnou nikdy necistena... skoro by se dalo rict,ze pantata to uz udelal. Motor na ptestu vykazuje nadstandartni hodnoty komprese,suprovy tlak oleje...,proto i tak lehce jezdi a moc benzinu nezere. Nerad bych neco naku.vil,ale preci jen sem zvedavej,bude li v necem rozdil.
Pokud pujdou povolit obe matky,zaslepit jak u ventilu tak u vyfuku. Ventil a jeho pripojeni hodlam ponechat.
Ono mi to treba zas prejde...
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od bjukemen »

potrebujem radu, kamarat vlastni bmw 320D 100kw 99 cca. a vcera som mu menil termostat, no vsimol som si ze ma vo vode emulziu, nakoniec sa chalan priznal ze naliali ATF olej do chladiacej zmesi ,preto ma zaujima ako najlepsie dostat olej s vodou prec so systemu, cast oleja sa vyplavila lebo nie vsetok sa zrazil, tak ma zaujima ci pouzit nejaku chemiu alebo ludove recepty soda atd.

ps: auto slabo kuri
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Colommbo »

Byla-li by ta možnost, asi by bylo nejlepším řešením pořádné propláchnutí chladícího systému (tlakovou) horkou vodou anebo prostě vypustit, nalít vodu, zahřát na provozní teplotu (projet), horké vypustit a ještě nejmíň jednúc dokola. S nějakými chemickými přísadami bych byl raději opatrný, aby to pak někde nezačalo téct. Jestliže to slabě topí, může být už systém zanešený a kupř. soda může pomoci s jeho částečným zprůchodněním, ale aby to pak nebylo až moc...
P.S. A zase jsme u toho - pokud je v systému nalita správná směs a v potřebných (rozumných) intervalech se mění, systém nemá šanci se zanést, zaneřádit. Pokud někdo jezdí v létě na vodu, na zimu tam něco přimíchá anebo tam má směs deset let a kašle na to, pak to takhle dopadá...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od bjukemen »

ale ono to prestalo kurit vtedy ako tam naliali ten olej, a tu mastnotu horuca cista voda asi uplne neodstrani.. no stale dumam ako ,ale zatial sa stavi na klasiku ako si napisal
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Itall

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Itall »

Anebo - neboť za blbost se platí - naplnit normálně novou nemrznoucí kapalinou (která má vzhledem k vyčištění chladicího systému lepší vlastnosti, než pouhá voda) a zahřát dost motor jízdou, třeba na nižší kvalty pod plynem, pojezdit a vypustit, nebo zkrátka nějakou dobu běžně jezdit s novou kapalinou, a pak ji zas vyměnit. Co mám zkušenost s pronikáním oleje do chlazení (pravda, nebylo ho zas tolik), olej se vyplavuje do expanzní nádobky a po výměně chladicí kapaliny a nádržky se už na stěnách nádržky neobjevuje, pokud je závada odstraněna. Že by se do nové nádržky s novou kapalinou olej znovu vypláchl z chladicího systému, jsem nepozoroval.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

Netopící radiátor bude mít s tím olejem souvislost a řekl bych že úplně stejně ten olej NEblahodárně zapůsobil i na chladič :( :( Ale jak tu mastnotu dostat pryč :?: :?: Asi fakt proplachovat, proplachovat, proplachovat.... zahřát, vypustit, nechat schládnout, nalít, zahřát, vypustit, nechat schládnout.... :roll:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od bjukemen »

len treba mat na mysli ze aj ked je voda horuca ma obmadzene schopnosti rozpustat mastnotu, preto ja vidim dovod na pouzitie nejakej vychytavky v podobe chemie eventuelne niecoho podobneho
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

Něco se tu už řešilo: olej-v-chladicim-okruhu-t3076.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Už jsem to tady někde psal,když se svého času "zadařilo"mému tatíkovi a omylem si dolil místo vody olej,tak jsme to snad čistili perchlórem.Byla to ovšem šáde 105,takže netuším co by to udělalo z dnešními materiály.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Odpovědět