Zase všetcí spíte..?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1795
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Itall píše:To je přece vražda. :idea:
Stačí s tím umět jezdit ... Vidíš snad v tv nebo v novinách každej den "tramvaj zabila x lidí ???" :!:
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Itall

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Itall »

Pitris JUNIOR píše:
Itall píše:To je přece vražda. :idea:
Stačí s tím umět jezdit ... Vidíš snad v tv nebo v novinách každej den "tramvaj zabila x lidí ???" :!:
No jistě, já bych s tím jezdit mohl, skoro nebrzdím...Přesto jsem rád, že mám k dispozici brzdy, které brzdí. Párkrát se to už hodilo. A vo...vo tom to je... :idea: Takže, když mu tam někdo skočí, musí ho přejet. Že takových nejsou denně houfy, je mi jasné. Nebo srážky tramvají, že nedobrzdil...není divu. Nikdy jsem se o to nezajímal, ale jsem hluboce zklamán...teď jak někde uvidím tramvaj, utíkám pryč :lol: .
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

Pitris píše:S tebou je to fakt marný :( Víš o tom kulový ale budeš se přít. Přijde ti, že tramvaj brzdí dobře :?:
Obrázek ale ono je to fuk, ty stejně předložíš "argument" typu: tak má tramvaják na pedál stoupnout větší silou
Itall píše:V takom připadku mi tento stroj spíše přijde nezpůsobilý k provozu na pozemních komunikacích.
Tak tobě možná - drážnímu úřadu (a cestujícím) ne. Ale když se podíváš do Zákona o provozu na pozemních komunikacích, tak je tam na tramvaj docela dobře pamatováno a je záhodno jí jet z cesty a hlavně se s ní nepřetlačovat - ona ne a neuhne. A víš kolik řidičů zjistí že má levé zpětné zrcátko až v momentě kdy o něho přijde a šalina si ho dá ke svačině ? :mrgreen: V Brně v průměru tak 4 denně
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pedro »

U nas maji posledni leta nesmyslne a prehnane nastavene preference na vetsine krizovatek,dost je blokujou,ve spicce je to dost pruser. Proto jsou dost neoblibenou soucasti provozu,
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

U nás je s "absolutní" preferencí tramvaje těch křižovatek jen pár, ale třeba (brňáci určo znají) v Bystrci u kamenolomu je to jen a jen na zlost pro všechny ostatní. Jinak je v Brně už na hodně křižovatkách preference přes RIS pro všechny vozidla MHD. (Zjednodušeně) funguje "komunikace" mezi vozidly MHD a semafory a většinou buď zelená ještě "počká", nebo když je někdo zpožděnější, tak ho upřednostní, ale hlavní výhoda je v tom, že ten "semafor to vozidlo vidí a nepadne červená před šňupákem"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Tak to nemá chybu,vlak brzdí hůř než travmaj. :roll: :lol: :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Itall

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Itall »

lengy60 píše:Tak to nemá chybu,vlak brzdí hůř než travmaj. :roll: :lol: :lol:
Není to logické? Vlak je těžší, neznám podrobnosti o brzdách vlaku, ale pokud vím, tak má brzdy působící pouze na kola, jestli něco dalšího nouzového nemám informaci. Takže může zablokovat kola, a pak mu nezbývá, než "sáňkovat", dokud nezastaví nebo nenarazí. Lehčí tramvaj má i nouzovou elektromagnetickou kolejovou brzdu, ta přece jen něco ubrzdí. Co jsem se dočtl, tak se i používá celkem často (denně se nouzově brzdí 8) ). Asi se vychází i z toho, že s cestujícími to řidič stejně nemůže jen tak zamáznout, i kdyby měl výkonné brzdy. Rozhodování, kolik zabrzdit a kolik případně narazit, a to v desetinách vteřiny, bych nechtěl řešit.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Tak vlak,který by jel smykem jsem po pravdě ještě neviděl :D povést se to může na samotné lokomotivě,ale určitě ne na vlaku,který má hmotnost 2500t a brzdí 1500 t. :D Vagón samotný může jet smykem pouze tehdy,pokud není povolená ruční brzda,nebo vůz neodbrzdí a je tažen smykem.Také se to může stát v případě,že není přestavovač přestaven do správné polohy,tedy když prázdný vůz brzdí jako by byl ložený.Jinak pokud Tě tohle téma zajímá,tak něco málo je zde:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Samo%C4%8D ... 3%A1_brzda
A pokud bys do toho chtěl zabřednout úplně,tak potom tady. :D
https://dspace.upce.cz/bitstream/10195/29630/1/text.pdf
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Itall

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Itall »

Proč hned vytahovat těžké vlaky, zůstaňme u přepravy osob. Vlakem se zablokovanými koly jsem i jel, když jsme přejeli chlapa. Pak se ukázalo, že ten opilec měl kliku, vlak ho jen odrazil a neměl ani moc vážná zranění. Adheze kol na kolejích je celkem nízká, činí to i porůznu problémy, proč by osobák nemohl zablokovat kola?
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Prosím Tě a co to bylo za "vlak", Regionova nebo Orchestrion? Osobní vlak Elefant nebo mašina +3 klasy atd. do smyku nedostaneš ani omylem. A taky si zjisti kolik váží ta tramvaj a kolik ty první dva jmenované "vlaky".
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Itall

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Itall »

Ale jo, byla to stodvaapadesátka, je také solidní srovnávat s tramvají právě tuhle bednu a ne tisícitunový vlak.
Pokud jsem našel na netu, M152 váží 20t a T3 16t. Do tramvaje se vleze asi víc lidí, tak plná může být i o něco těžší, než tenhle vlak? Ovšem tramvaj má dvojnásobek kol :idea: .
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Colommbo »

Nevím, asi jsem už moc starej, ale tahle doba a její "způsoby" mi nějak začínají unikat... :?
http://www.novinky.cz/koktejl/355030-ti ... rahou.html
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

Nejseš sám - kdo to vůbec byl :?: :shock: Holt když se chce slavit, důvod se vždycky najde....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Pitris píše:Nejseš sám - kdo to vůbec byl :?: :shock: Holt když se chce slavit, důvod se vždycky najde....
Paul Walker-herec,hlavní představitel filmu Rychle a zběsile. :D
http://cs.wikipedia.org/wiki/Paul_Walker
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

Dík, ale neznám. Mě "stačí" ti rychlí a zběsilí v normálním provozu. A zřejmě uměl líp hrát jak řídit :roll:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět