Žárovky H7- vyšší svítivost
Moderátor: Colommbo
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
Nakonec jsem koupil H7 LONG-LIFE v Lidlu. Píšou trojnásobná životnost v porovnání s běžnou
verzí. Laser od BMW to asi nebude, ale to není jediná vychytávka. Trochu dělám do auto klíčů.
Nedávno jsem viděl klíč od BMW s dotykovým displejem. Možná nepraktický, ale hezký.
A k BMW, dost dobrý na machrování.
verzí. Laser od BMW to asi nebude, ale to není jediná vychytávka. Trochu dělám do auto klíčů.
Nedávno jsem viděl klíč od BMW s dotykovým displejem. Možná nepraktický, ale hezký.
A k BMW, dost dobrý na machrování.
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
napatie treba zmerat a riesit (napr minimalne odpor v serii, idealne elektronicky stabilizator)Tie fobie mali pomerne vysoké napatie-merané na kontaktoch žiarovky.
ono totiz plati ze zvysenie napatia o 5% skracuje zivot ziarovky asi o 20%
opacne znizenie napatia o 5% predlzuje zivot ziarovky o 20%, cize vhodnym znizenim napatia ziskame ziarovku ktora nepretrzite svieti uz 100 rokov (vygooglite si)
druhy zdroj poskodenia je zapinanie a vypinanie, chldne vlakno ma totiz mensi elektricky odpor takze vznika prudovy naraz ktory vlakno moze prepalit - elektronicky stabilizator tuto spicku obmedzi aby nedoslo k zvyseniu prudu a tym opat predlzi zivotnost
osobne si myslim ze zvysene napatie v elektrickej sieti niektorych aut (Peugeot, Fabia) bolo navrhnut povodne prave preto aby sa tam dal elektronicky stabilizator (aby mal rezervu napatia pre stabilizaciu) ktory ziarovku chrani
- vysledok ale je ze auto sa dodava bez stabilizatorov napatia a ziarovky treba casto menit (v servise, pretoze bezny clovek sa tam nedostane) - je to zdroj istych prijmov pre znackovy servis (lebo reklamacia) - privysoke napatie proste robi so ziarovkami co vzdy - prepaluje ich
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
Ale jak asi to světlo vypadá?znizenie napatia o 5% predlzuje zivot ziarovky o 20%, cize vhodnym znizenim napatia ziskame ziarovku ktora nepretrzite svieti uz 100 rokov
Dalo by se opatrně dovodit, že snížíme li napětí na nulu, bude mít žárovka nekonečnou životnost. Ovšem k čemu potom taková žárovka bude se jaksi nediskutuje.
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
Největší rána pro žárovky je zapnutí do plného napětí. Studené vlákno má malý odpor a v tento okamžik nejčastěji praskne. Na Fábie (dají se implementovat i na jiná auta) se prodávají kabely, které tento jev omezují. Za studena mají zvýšený odpor a po zapnutí světel se ohřejí a jejich odpor klesne. Ale to je již v okamžiku, kdy jsou vlákna žárovek žhavá. výsledek je plné, neomezené světlo a nepraskající žárovky.
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
Ano. Ja to resim tak,ze nez rozsvitim tlumeny,tak po nastartovani na cca 5s podrzim packu ve svetelne houkacce,pustim a rozsvitim tlumaky. Podotykam ze mam vyhradne a mel,jen svetla s H4. Tlumeny vlakno vydrzi hafo,a dalkovy vzhledem k nizke frekvenci pouzivani,to ustava.
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
já mám automatický svícení a to svítí po otočení klíčku do první polohy - tzn. že svítím nejdřív na napětí baterky
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
Já měl automaticky světla rozsvícené po nastartování motoru. Bohužel svítilo všechno - přední, zadní a palubovka i s ovladači. Zbytečně Dal jsem denní LED světla a v pohodě....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
To jsem měl na starý Fabii a bylo to na prd, ale spíš protože to dělal nějakej jouda. V Sharanu se spustí jen obrysový + potkávačky, jinak vše zhasnuto.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
Nechal jsem se trochu oblafnout při koupi nového vozu. Dle prodávajícího technika - "Vůz jePitris píše:Já měl automaticky světla rozsvícené po nastartování motoru. Bohužel svítilo všechno - přední, zadní a palubovka i s ovladači. Zbytečně Dal jsem denní LED světla a v pohodě....
samozřejmě vybaven denním svícením". V tu chvíli mě vůbec nenapadlo, že se nejedná o LED
světla. Takže denní svícení mám, svítí otáčkoměr, rychloměr, H7 a zadní obrysovky. V palubním
počítači se to nechá vypnout. To znamená rozsvítit ručně a už se vším, i s palubovkou a ovladači.
Takže denní svícení dobrý, akorát místo H7, by to chtělo nějáké LEDky. Snad je to technicky
možné.
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
Na Mitsubishi jsem si před nějakým tím rokem pořídil tohle:
http://www.obautodily.cz/svetla-pro-den ... 6173cz973/
Rozsvítí se po nastartování, až naběhne zvýšené napětí (od) alternátoru. Zhasnou po zapnutí obrysovek. Naprosto bezproblémové, díky řešení fixace snadno namontovatelné, s dostatečně dlouhou kabeláží a absolutně jednoduchou instalací, prakticky bez zásahu do původní elektroinstalace vozu. A hlavně skvěle svítí: nejenže na rozdíl od také "homologovaných" blikátek zajišťují výbornou viditelnost vozu, ale v případě nouze by se na ně dokonce dalo jet v noci (vzadu by ovšem nic nesvítilo).
http://www.obautodily.cz/svetla-pro-den ... 6173cz973/
Rozsvítí se po nastartování, až naběhne zvýšené napětí (od) alternátoru. Zhasnou po zapnutí obrysovek. Naprosto bezproblémové, díky řešení fixace snadno namontovatelné, s dostatečně dlouhou kabeláží a absolutně jednoduchou instalací, prakticky bez zásahu do původní elektroinstalace vozu. A hlavně skvěle svítí: nejenže na rozdíl od také "homologovaných" blikátek zajišťují výbornou viditelnost vozu, ale v případě nouze by se na ně dokonce dalo jet v noci (vzadu by ovšem nic nesvítilo).
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
Dalsi elektronika na prd. Rosvitim si kdy ja chci a sviti mi vse. Svitim nonstop od r. cca 98,s kde cim a ok. Jen odstranuji nasviceni ruznych kravin v palubce a interieru vubec,pristrojovku mam utlumenou co to jde,pokud to auto neumi,dam zarovicky 24v nebo prelepim budiky folii.
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
To neni reakce na Jardu,byl rychly v prispevku.
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
Mě docela štve u SV, že se po zapnutí klíčku rozsvítí hlavní světla a startuje se tak . Naopak u P107 se rozsvítí až po spuštění motoru
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
nemáš tam rozpínacie relé,ktoré pri štarte odpojí svetlomet? 1000 tiež po zapnutí zapne osvetlenie,ale počas štartovania svetlomet odpojí.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Žárovky H7- vyšší svítivost
Ještě probádám, jestli světla na moment zhasnou při startu. Mám za to, že ne, ale možná jsem jen špatně koukal.