Žárovky H7- vyšší svítivost

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
bjukemen
Příspěvky: 4868
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od bjukemen »

..vidis, s tebou ani tak ani tak :mrgreen: :mrgreen:


ps: ale ked sme pri tom tak zlu konstrukciu svetlometu neoziví ziadna ziarovka
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
FF

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od FF »

...ale keď sme pri tom, tak tie "silnejšie" (pretože sú nie silnejšie, ale majú iba užší kužeľ) by dobre zapadli práve do takých zmršených svetlometov, aké má Fabia I.
bjukemen
Příspěvky: 4868
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od bjukemen »

tamby hlavne pomohla montaz clony do svetla ;) alebo ziadne ziarovky
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od Brembo »

najviac by pomohlo,žiadna Fobia :D
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
petrgr

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od petrgr »

Může být někdo takový ignorant jako Tomas-SA ? Alternátor při zatěžování vyvíjí mechanický odpor proti točivému momentu motoru, což motoru snižuje otáčky. Při volnoběhu lze po zapnutí světel slyšet znatelné zvýšení hluku motoru, který se dorovnává volnoběžné otáčky na stanovenou mez. Ani se mi nechce věřit, že fakt takové jelito existuje....
šulda

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od šulda »

Víš kolik existuje na světě jelit :idea: Některý třeba reagujou na víc jak rok starý posty :mrgreen: Abych nebyl úplně OT tak sem nedávno zakoupil OSRAM Night Breaker Unlimited H7 i H1 a svítí to opravdu výborně :wink:
Návštěvník

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od Návštěvník »

petrgr píše:... Alternátor při zatěžování vyvíjí mechanický odpor proti točivému momentu motoru, což motoru snižuje otáčky. Při volnoběhu lze po zapnutí světel slyšet znatelné zvýšení hluku motoru, který se dorovnává volnoběžné otáčky na stanovenou mez. Ani se mi nechce věřit,
že někdo nedokáže verbálně korektně vyjádřit jinak správnou myšlenku. :(
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od Hombre »

Právě otočku na víkendovém srazu jsem jel s OSRAM Night Breaker Unlimited H7 , H1 poprvé v řádné tmě a za deště. Mám je v autě již měsíc ale vždy jízda kdy svítalo nebo se smrákalo. Tak teprve nýní byl ten pravý test, obvzláště průjezdem lesy u Ledče. Svítí suprově, ani jsem nepoužil brýle na dálku, které používám když mám oči po dnu unavený. V dešti osvit levé i pravé krajnice jasnější a i na větší dálku. Odraz značek a podélného značení na dosti větší vzdálenosti a větší intenzitou. Oslňování protijedoucích řidičů nedochází, jinak by blikali, :P jen se musí dřívěji zhasínat dálková světla, ta síla světelného kužele má oslňující razanci i nad půl km. Tato žárovka by měla být vylepšena o trochu vyšší životnost, než starší typ. Já s životností těchto žárovek nemám problém, poslední vydržely dva roky a tři měsíce a to vděčím tomu, že mě ŘJ v autě dolaďuje napětí v palubní síti jen na 12,8V a více tam není i při zvýšených otáčkách. Je udáváno, že halogenka je na napětí háklivá a každá desetina voltu snižuje životnost o 10%, proto u napětí přes 13V se dává keramický odpor do světla, snižující napětí, za 200 Kč kus, v prodejně Škoda.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od Misojogi »

Je udáváno, že halogenka je na napětí háklivá a každá desetina voltu snižuje životnost o 10%
to by chcelo individualny stabilizator napatia pre kazdu ziarovku
ale napatie a zivotnost suvisi uz kazdej ziarovky prakticky rovnako (i ked ja som si pamatal tusim ze zdvihnutia napatia o 1% znamena znizenie zivotnosti o 5% atd)
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Návštěvník

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od Návštěvník »

Jenže vyšší napětí znamená také větší svítivost.
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od Hombre »

To si pak musí každý soudruh rozhodnout sám, jestli měnit žárovky po pěti letech nebo po dvou. I ty úsporné v půlce životnosti svítí jak bludičky a stejně dojde k výměně před prasknutím vlákna, tak je pak lepší, tam dát tu s větší svítivostí rovnou.
PS: já tam měl přechodně obyčejné jen chvilku a mohu potvrdit, že přes město pod lampama nebylo poznat, jestli mám vůbec rozsvíceno :shock:
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od Misojogi »

Jenže vyšší napětí znamená také větší svítivost.
no prave
dosiahnut aj vyssiu svietivost aj dlhsi zivot je problem kedze su to protichodne poziadavky
zaujimalo by ma ako sa to da riesit (ciastocne sa da spravit pri vyssej kvalite ostane za zvysi zivotnost pri tom istom zatazeni)

viem ze kedysi bol kartel ze maximalna zivotnost ziarovky musela byt 1 000 hodin
ale rad by som vedel ci to bolo len tak ze robili ziarovky na nizsie napatie a potom mali vyssiu svietivost
alebo sa tam aj davalo nejake urvitko, alebo naopak ze vhodnm tvarom a materialom pripadne inertnym plynom sa da dosiahnut vyssia zivotnost pri tej iste svietivosti a farbe svetla

vie niekto zistit nieco viac ?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Návštěvník

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od Návštěvník »

Misojogi píše:...viem ze kedysi bol kartel ze maximalna zivotnost ziarovky musela byt 1 000 hodin
ale rad by som vedel ci to bolo len tak ze robili ziarovky na nizsie napatie a potom mali vyssiu svietivost
...
U klasické žárovky vždy bylo a zůstává tohle dilema! :lol: Tedy dilema mezi životností, nominálním a provozním napětím a svítivostí. :idea:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Žárovky H7- vyšší svítivost

Příspěvek od Pitris »

Není to nejnovější test ale třeba to někomu helfne http://data.idnes.cz/g/auto/infografika ... rovky.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět