Vzduchove K&N filtre
Moderátor: Colommbo
Re: Vzduchove K&N filtre
OK , jo jsem beran , dobře KN fitry stojí za houby ,jsou moc prodyšné -nefiltrují jak mají prostě se na auto nehodí je to jen marketing . Já si ho s dovolením koupil a používám ho a používat ho budu ještě dlouho . Nekopu kolem sebe pouze se snažím přizpůsobit diskutujícím , je fakt že jsem více méně tady pouze návštěvník i přesto někteří se zde chovají jako pánibozi - někdo jednou řekl:"před nikým se neponižuj a před nikým se nepovyšuj" , škoda že zde to neplatí u slušných lidí.(pokud tu jsou)
Re: Vzduchove K&N filtre
Přeji Ti mnoho šťastných kilometrů....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vzduchove K&N filtre
už som to kdesi písal,že som na K&N najazdil na turbodieseli 100 tisíc km bez akéhokolvek opotrebenia lopatiek turba alebo bordelu v saní. Zvýšenie výkonu som si nevšimol,na moto to ale cítit je.Jediný bordel tam bol olej z filtra,ked som ho príliš naimpregnoval. Pral a impregnoval som ho raz ročne,po cca 15 tisíc,nevýhodou bolo,že som musel mat i papierový pre prípad,pretože docela dlho schol po vypraní.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Vzduchove K&N filtre
Tomuhle ale kornel neuvěří protože má opačný názor .On má jasné argumenty že to tak být nemůže !
Re: Vzduchove K&N filtre
..ja nemám čomu uveriť, pretože ja toto vôbec neriešim ..opäť a naposledy pre menej chápavých.. Ja riešim a reagoval som na dve tvoje konkrétne tvrdenia, a síce že bavlnený KN filter účinnejšie filtruje nečistoty, ako klasický filter s týmto nesúhlasím a dostal si aj vecné argumenty.
Ja neriešim a nevyjadrujem sa k tomu, či niekto má alebo nemá po roku alebo 100tkm opotrebené lopatky turba alebo špinu v saní s KN filtrom.. To len ty toto akosi nedokážeš alebo nechceš pochopiť
P.S čakal som, že sa tohoto stebla chytíš a napíšeš presne to, čo si napísal .. no škoda, že sa akosi nevieš vyjadriť k dotazom, ktoré som na teba vzniesol v mojej predošlej reakcii..
Colommbo to vystihol úplne presne..
Ja neriešim a nevyjadrujem sa k tomu, či niekto má alebo nemá po roku alebo 100tkm opotrebené lopatky turba alebo špinu v saní s KN filtrom.. To len ty toto akosi nedokážeš alebo nechceš pochopiť
P.S čakal som, že sa tohoto stebla chytíš a napíšeš presne to, čo si napísal .. no škoda, že sa akosi nevieš vyjadriť k dotazom, ktoré som na teba vzniesol v mojej predošlej reakcii..
Colommbo to vystihol úplne presne..
Re: Vzduchove K&N filtre
Víš jaký ty máš problém? To že jsem si napsal svoje názory a stojím si za tím , ty jsi napsal své názory ale je ti to málo snažíš se mi vnutit svou pravdu . Já nechápu jednu věc - proč za tu celou dobu jsi nepochopil že mě tvé názory nezajímají .Takže naposledy, jsou lidi kterým se jeví KN filtr jako lepší papírového nebo přinejmenším podobně +-3% učinný ale má třeba jinou životnost protože jde prát a vydrží opakované použití při určitém stupni zašpinění je stále líp průchozí než papírak.(to že pro tebe propustí větší prachové částice je pro mě nepodstatné protože vliv na motor je nulový -aspoň takový mám na to názor) nehodlám reagovat na nějaké tvoje citace kdy se snažíš se hádat.
Tečka.
Tečka.
Re: Vzduchove K&N filtre
nuž áno, ty máš názor a prázdne litánie úplne od veci.. no ja mám na to, s čím konkrétne nesúhlasím aj argumenty.. to je jeden z rozdielov medzi nami v tejto "diskusii"
Re: Vzduchove K&N filtre
Jak jsem psal, již delší dobu používám KN, ale musím přiznat, že bych si ho už nekoupil. V dnešní době bych si koupil polyesterovou filtrační vložku od firmy SF SprintFilter. Je za stejnou cenu, má větší filtrovatelnost je bez oleje a hlavně má konstantní průchodnost vzduchu.
Re: Vzduchove K&N filtre
Nech si každý používa vo svojom vozidle čo len chce pre pána jána .. len prosím pekne nech tu nehlása nikto, že bavlnený KN filter lepšie-účinnejšie filtruje a zachytáva mikročastice prachu , kremíka a pod. ..pretože je to nezmysel s dôkazom na 5tej strane tejto už vyslovene oničom diskusie ..toto je celá pointa
Ja si myslím, že toto musí pochopiť už aj skutočný nechápavý pitomec..
Ja si myslím, že toto musí pochopiť už aj skutočný nechápavý pitomec..
Re: Vzduchove K&N filtre
to jarod72pm: Víš jaký Ty máš problém
....sám sobě vnutit tu svoji "pravdu". NIKDO Ti tu neříká aby si bavlnu nepoužíval, jen se Ti tu snažíme napsat, že je dokázané že kvalita filtrace vzduchu je u bavlněných filtrů horší: protože mají větší propustnost vzduchu a.... i všech nečistot ! Kapiš tojarod72pm píše:To že jsem si napsal svoje názory....ale je ti to málo snažíš se....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vzduchove K&N filtre
Nemám problém , ohledně testů a certifikátů ta firma KN ví své ,pozitivní zkušenosti na několika našich forech(ano je to dohledatelné),pozitiva i z venku a ano i negativa -popravdě našel jsem jen psaný text co je špatně ale video ne ,to že umí propustit víc vzduchu a o něco větší částečky ještě žádnému motoru neublížilo (nenašel jsem takovou informaci) naopak po testech rozdělali motor 7 let používaný KN filtr vložka a motor nejevil žádný rozdíl v poškození oproti papírákům - takže opět teorie že něco může poškodit motor je nepravdivá,dokonce se uvádí že během provozu jak se zanáší papírák je to horší než bavlna která si ještě zachovává nějakou propustnost -vysvětlovat to nebudu je to opět dohledatelné.
Prostě jenom nějaký hlupák to stále nepochopil a Já mu to už odmítám dokazovat . Už stačí s tím napadáním -děkuji.
Prostě jenom nějaký hlupák to stále nepochopil a Já mu to už odmítám dokazovat . Už stačí s tím napadáním -děkuji.
Re: Vzduchove K&N filtre
Ty nechápavý retardovaný mongol (už použijem tvoj slovník.. ak som ja pre teba hlupák).. už tu hádam po 10 krát opakujem, že jediná vec ktorú ja riešim je tá, že nesúhlasím konkrétne s dvoma tvrdeniami, ktoré si tu vyhlásil a síce, že KN filter zachytáva viac nečistôt a mikročastíc ako klasický papierový filter, pretože konkrétne toto nieje pravda.. Nikde nepíšem a netvrdím, že motor s KN filtrom bude poškodený alebo nevydrží 100tkm a pod. záležitosti .. si schopný toto pochopiť ty somár? Ja už netuším ako ti to mám vyvetliť, ale prestáva ma to baviť..
Veď s tebou sa baviť je horšie ako s malým nechápavým 5 ročným deckom, to je normálne nonsens.. takého zadubeného bula, ktorý nechápe písaný text, som snáď ešte nezažil..
P.S a nehnevaj sa, nezvyknem skĺznuť k urážkam, ale ak ma niekto nazve hlupákom a to len z dôvodu, že on sám absolútne nechápe o čom je reč.. v zmysle "ja o voze a ty o koze" a ešte si dovolíš invektívy.. tak to ma už trochu nazdvihne..
Veď s tebou sa baviť je horšie ako s malým nechápavým 5 ročným deckom, to je normálne nonsens.. takého zadubeného bula, ktorý nechápe písaný text, som snáď ešte nezažil..
P.S a nehnevaj sa, nezvyknem skĺznuť k urážkam, ale ak ma niekto nazve hlupákom a to len z dôvodu, že on sám absolútne nechápe o čom je reč.. v zmysle "ja o voze a ty o koze" a ešte si dovolíš invektívy.. tak to ma už trochu nazdvihne..
Re: Vzduchove K&N filtre
Korneli - můžeš zlatě svatě a je to stejně jedno. Nepochopil....
Nemyslíš si že pro lepší/co největší průchodnost vzduchu by byl nejlepší ŽÁDNÝ filtr PROČ tam teda vůbec ty filtry dávají Krom toho ani pracnost výměny/údržby moc "neobstojí" bo i tu bavlnu musíš stejně vydělat....
....že papírák když je ucpanej a nefiltruje tak se do motoru dostane víc tak akorát paliva. Kdežto když má "něco odjeto" bavlna a olej už správně nezachytává tak ta propustnost tam bude - ano jarode, bude pořád, ale vzduchu a všeho bordelu v něm.... A pokud si myslíš že ty nečistoty - a některé jsou sakra tvrdé - motoru nevadí, tak se Tě znovu ptám (odpovědět nemusíš, jen se nad tím zamysli), PROČ tam ten filtr vlastně jejarod72pm píše:....dokonce se uvádí že během provozu jak se zanáší papírák je to horší než bavlna která si ještě zachovává nějakou propustnost....
Nemyslíš si že pro lepší/co největší průchodnost vzduchu by byl nejlepší ŽÁDNÝ filtr PROČ tam teda vůbec ty filtry dávají Krom toho ani pracnost výměny/údržby moc "neobstojí" bo i tu bavlnu musíš stejně vydělat....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchove K&N filtre
Je to házení hrachu na zeď …
Já tu napsal x argumentů (né osobních domněnek,ale argumentů,které jsou i doložitelné) a ty jen opakuješ svoje tvrzení o tom,že i když to něco propustí,tak že se vlastně nic nestane … Dokonce na toto téma vyšel i test ve Světě motorů,kde bylo jasně prokázáno,že ten nejdražší filtr v testu ( shodou okolností K&N ) byl ten nejhorší,co se filtrace týká. Můžeš si to na webu najít …
Taky znám pár motorů vyladěných na úplný strop svých možností a ty dokonce jezdí jen s dírou do karbce bez žádného filtru. Taky to chodí a těch pár závodů to vydrží,ale pak to klekne většinou na únavu materiálu,proto se neřeší nějaké opotřebení vlivem filtrace vzduchu … Tak je to i se závodníma motorama,pro které je K&N určeno.
Pořád si nepochopil to,že ty jen využíváš druhotnou vlastnost a tou je pratelnost! Nikoliv tu primární a tou je maximum vzduchu při plně otevřený klapce! A to vše jen ještě s tím,že máš sníženou účinnost filtrace vzduchu …
Jsou lidi,kterým taky doporučím K&N filtr a dokonce i tady na fóru a sám sem ho i instaloval. Ale taky sem věděl proč a vím,že tam to funguje,ale nebylo to z důvodu pratelnosti … Sice to bude znít asi dost namyšleně,ale sem přesvědčen o tom,že mám daleko víc zkušeností s K&N, BMC, DNA, Simota a já nevím s čím ještě a po 7 letech používání BMC sem se při běžným ježdění vrátil zpět k papíru …
..ještě doplním,že tou funkcí sem myslel to,že šlo o vyladění motoru a samozřejmě se ale účinnost filtrace nezlepší a je stále oproti papíru horší. Ale když se o filtr co 10 000 km staráš,tak to i pro běžný motorkářský ježdění stačí. Do auta,kde se dávají daleko větší porce km bych to prostě nedal .
Já tu napsal x argumentů (né osobních domněnek,ale argumentů,které jsou i doložitelné) a ty jen opakuješ svoje tvrzení o tom,že i když to něco propustí,tak že se vlastně nic nestane … Dokonce na toto téma vyšel i test ve Světě motorů,kde bylo jasně prokázáno,že ten nejdražší filtr v testu ( shodou okolností K&N ) byl ten nejhorší,co se filtrace týká. Můžeš si to na webu najít …
Taky znám pár motorů vyladěných na úplný strop svých možností a ty dokonce jezdí jen s dírou do karbce bez žádného filtru. Taky to chodí a těch pár závodů to vydrží,ale pak to klekne většinou na únavu materiálu,proto se neřeší nějaké opotřebení vlivem filtrace vzduchu … Tak je to i se závodníma motorama,pro které je K&N určeno.
Pořád si nepochopil to,že ty jen využíváš druhotnou vlastnost a tou je pratelnost! Nikoliv tu primární a tou je maximum vzduchu při plně otevřený klapce! A to vše jen ještě s tím,že máš sníženou účinnost filtrace vzduchu …
Jsou lidi,kterým taky doporučím K&N filtr a dokonce i tady na fóru a sám sem ho i instaloval. Ale taky sem věděl proč a vím,že tam to funguje,ale nebylo to z důvodu pratelnosti … Sice to bude znít asi dost namyšleně,ale sem přesvědčen o tom,že mám daleko víc zkušeností s K&N, BMC, DNA, Simota a já nevím s čím ještě a po 7 letech používání BMC sem se při běžným ježdění vrátil zpět k papíru …
..ještě doplním,že tou funkcí sem myslel to,že šlo o vyladění motoru a samozřejmě se ale účinnost filtrace nezlepší a je stále oproti papíru horší. Ale když se o filtr co 10 000 km staráš,tak to i pro běžný motorkářský ježdění stačí. Do auta,kde se dávají daleko větší porce km bych to prostě nedal .
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Vzduchove K&N filtre
Ono si treba aj predstaviť že je "motor po 7 letech s KN " a " motor po 7 letech s KN" a to len z dôvodu že sú "prachové častice" a "prachové častice". Keď budeš 7 rokov jazdiť v Tatrách a 7 rokov jazdiť v areáli US Steelu tak ti garantujem že ten rozdiel nájdeš. To je celý problém tých pseudodôkazov výrobcov - ako keď na youtube nejaký chlapik lámavou češtinou dokazuje že Metabond je lepší než VIF lebo v podmienkach sústruženia kovu to s Metabondom "klouže díl...." ale že v motore k takýmto veciam predsa nedochádza to taktne zamlčí. Ale niekto sa iste chytí.
Zbytočne sa poťahovať prednosti aj zápory sú známe, nech si vyberie čo chce.
Zbytočne sa poťahovať prednosti aj zápory sú známe, nech si vyberie čo chce.