Vzduchové filtry
Moderátor: Colommbo
Re: Vzduchové filtry
Teď už sem nemusím nic dodávat: díky, kolegové!
P.S.: Jinak "dynamicky pracuje" každý sací trakt, ale ne každý pustí vzduch mimo filtr.
P.S.: Jinak "dynamicky pracuje" každý sací trakt, ale ne každý pustí vzduch mimo filtr.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Vzduchové filtry
Příklad ze života: člověk celý večer někde sedí a jen se staticky láduje, ale když se pak jde projít (ke slovu přijde ta dynamika), začne taky pouštět vzduch...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Vzduchové filtry
Špatně spočítaný zpevňování žebra výtisku.bjukemen píše:to by air box musel byt vyrobeny z papiera aby sa to tak hybalo, ja mam nejaky tvrdy blast resp bakelit
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchové filtry
Tady je krásně vidět,že dotyčný nikdy neměl možnost vidět,co se děje se sáním při šlapání na plyn. A nemyslím tím bezhlavé vytáčení na neutrál - i když to už kolikrát také leccos naznačí ... A co se týče vzduch. filtrů a jejich utěsnění,tak ani K&N v tomto směru nemá čisté svědomí,protože nedávno instalovaný bavlňák na Moto Honda CBR F4 by bez použití tesknícího tmelu nemělo ani smysl a mohlo by se jezdit rovnou bez něj ...bjukemen píše:to by air box musel byt vyrobeny z papiera aby sa to tak hybalo, ja mam nejaky tvrdy blast resp bakelit
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Vzduchové filtry
..ja už akosi od počiatku mojej šoférskej "kariéry" akonáhle som sa ocitol s vozidlom niekde, kde bola badateľná zvýšená prašnosť a špinavosť prostredia (napr. pri prejazde okreskou cez pole, na ktorom práve prebieha žatva obilia, bránenie pôdy, jazda za nákladným vozidlom po špinavej prašnej ceste a pod.), som dával a stále dávam nohu s plynu dole. resp. zmením štýl jazdy na maximálne vyrovnaný a kľudný so snahou minimalizovať razantné nasávanie vzduchu do motora..
Asi som už vtedy v podvedomí cítil s akým zázrakom budem posledných 6 rokov jazdiť a prispôsobil sa tomu
Asi som už vtedy v podvedomí cítil s akým zázrakom budem posledných 6 rokov jazdiť a prispôsobil sa tomu
Re: Vzduchové filtry
Durex: po pravde som nevidel, nejako to nesledujem ale predpokladal som ze na tak podstatnej veci si dal vyrobca zalezat, ale ako citam zrejme nie kazdy
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Vzduchové filtry
Mno ne jen prach,jak pise kornel,ale ted v zime i solanka,solna mlha,co saje motor.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Vzduchové filtry
sol ja rad
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Vzduchové filtry
Dneska jsem kouknul na svuj vzduchac a na nem datum vyroby shodne s datem vyroby vozidla (pred pety lety). Mel jsem za to a doufal jsem, ze ho uz vymenili aspon jednou, ale kdyz tak koukam znova, tak to sice byl vzduchovy filtr, ale pylovy.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Vzduchové filtry
A jak dlouho máš vůz ty...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Vzduchové filtry
A kolik má najeto Je to ta 1.6-ka Oktávka se 60-ti tkm
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vzduchové filtry
Od noveho. A jj je, paklize je doopravdy puvodni (jakoze asi jo), tak dneskem presne 60k.
Schvalne jsem si ted projel vsechny papiry z prohlidek a oni fakt jenom poctive menili vzduchovy filtr, ale jen ten kabinovy. Pritom jsem mel dojem ze v manualu je uvedena vymena po dvou letech nebo nejakych kilometrech, ale to se mozna pletu. No co uz, vymenim si to teda sam.
Schvalne jsem si ted projel vsechny papiry z prohlidek a oni fakt jenom poctive menili vzduchovy filtr, ale jen ten kabinovy. Pritom jsem mel dojem ze v manualu je uvedena vymena po dvou letech nebo nejakych kilometrech, ale to se mozna pletu. No co uz, vymenim si to teda sam.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Vzduchové filtry
Autorizovaný servis namísto vzduchového měnil, byť poctivě, pylový...? To jako vážně, nepleteš se...?
Ono najetých 60tis.km na jeden vzduchový filtr ještě není úplný masakr, ale řekl bych, že v servisním manuálu jeho výměna určitě předepsána bude a spíš dřív...
Ono najetých 60tis.km na jeden vzduchový filtr ještě není úplný masakr, ale řekl bych, že v servisním manuálu jeho výměna určitě předepsána bude a spíš dřív...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Vzduchové filtry
Presne tak. Ale nemam to na mysli tak, ze by to menili omylem nebo tak, ten pylovej je v servisaku fakt napsany "pri kazdem inspekcnim servisu", a oni ho proste poctive vymenili pri kazde prilezitosti co meli (2x servisni prohlidka + 2x to tam bylo extra kvuli kulanci na lozisko a potom jeste prvni rok s rozbitym zamkem kufru). Na fakture vzdycky byl nejakej vzduchovej filtr, tak jsem si rikal, ze cajk. Ted co jsem ale zjistil ze tam je (asi) puvodni, tak jsem na to koukl znova u VLOZKA FILTRU S FILTREM je doopravdy objednaci kod pro kabinovy filtr.
A v servisnim manualu je fakticky 60 tis. km/4 roky (Vymena vlozky vzduchoveho filtru a vycisteni pouzdra). Coz teda znamena, ze uz to melo byt menene minuly unor, ale nebylo. Simply clever To stejne svicky.
A v servisnim manualu je fakticky 60 tis. km/4 roky (Vymena vlozky vzduchoveho filtru a vycisteni pouzdra). Coz teda znamena, ze uz to melo byt menene minuly unor, ale nebylo. Simply clever To stejne svicky.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Vzduchové filtry
Tak jsou tací kteří mění airfiltr po 60-ti tkm normálně, ale je to MOC A já bych tam měl už třetí
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF