Sic jsem napsal že na tomto vlákně končím, ale přece jen.... ještě jednou na dokreslení.... a finitoNávštěvník píše:Škoda Octavia II kombi 4x4 2,0 FSI 110 kW 1486 kg 2006 51 tis. km vs. Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDI 110kW 1600 kg 1999 287 tis. km.
(Předpokládám že pohotovostní hmotnost)
Honda Accord sedan 2.0i-VTEC 114 kW 1420 kg 2005 185 tis. km,
takže i z hlediska hmotnosti je ten "souboj" téměř srovnatelný. A vím že si psal o 1.9 Superbu TDI a 1.8i-VTEC Hondě Civic - ten Civic je lehčí, ale tak do 180-ti je díky šestikvaltu na tom s Accordem zhruba stejně, takže můžeme klidně srovnat Accord 2.0i-VTEC a Superb 1.9 TDI-PD. Accord má o 25 koní navrch, Superb má víc o 100kg, 100Nm a turbo. A já bral dvoulitry; Accord VTEC / Oktávka TDI
A to, že k vyrovnanosti akcelerace u jinak srovnatelných aut oproti benzinové atmosféře s manuálem potřebuje naftový turbodiesel VW automat, není problém "japonců" ale koncernu. Ono udělat kvalitní převodovku a dobré řazení není problém, ale musí se to umět. V Accordu 2.2i-CTDI je taky manuálníPitris píše:Pitris píše:A nemotej do toho automat - pěkně manuální převodovku....e1H píše:Automat, resp. CVT do toho motám preto, aby boli podmienky čo najviac vyrovnané. Totiž prevodovka ja kurva, hlavne u nafťákov.
- a jde to.... Ale pravdu máš, že kilo železa váží stejně jako kilo peří - než si to pustíš na nohu