Ak by som aj ja mal 114 kW preplňovaný motor namiesto svojich 77 kW, tak by oproti atmosférickému motoru naozaj vystrelil.Pitris píše:Zato ten Tvůj TSI "od nejakých 2500 otáčok pri zaradenej šestke" vystřelí jak raketa, žee1H píše:Ak totiž máš málo priestoru na predbiehanie, nebudeš čakať kým sa ti od nejakých 2500 otáčok pri zaradenej šestke pomaličky začne šplhať ručička otáčkomera ku 6000-7000, inak si pokazíš makeup na chladiči oprotiidúceho kamiónu. Musíš si jednoducho podradiť zo šestky aspoň na štvorku, prípadne aj trojku a vtedy dokážeš normálne predbiehať.
Být Tebou, tak na ten "chladič oprotiidúceho kamiónu" dám bacha
P.s.: Bratranec má ufo-Civica s 1.8 VTEC (140 koní) a na rovinu mi povedal, že na 2-litrové nafťáky sa chytá len tak-tak. Raz som sa s ním viezol a ešte nejaký jeho kamaráti pred nami išli v 1.9 Superbe (ešte I. generácia, asi 130 koní) a keď chalan v Superbe zatlačil na plyn, tak so Civicom bolo treba podradiť na trojku aby sme sa ich dokázali držať. Vysoký krútiaci moment preplňovaných motorov (hlavne naftových) je mrcha.