Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
Moderátor: Colommbo
Re: Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
ja bez zdviháka na aute nespravím nič. Ani výmenu oleja-zátka je zo zadu a navyše svetlá výška je pomerne malá. Zdvihák dodaným k autu použijem max pri defekte,už sa mi jeden zlomil,naštastie auto malo ešte kolesá,takže sa poškriabal len podbeh. Ked mám auto na zdviháku vždy ho podkladám podperami,je ich možné kupit i v lidl za pár šupov,nie su síce extra flexibilné,no život zachránia. Minulý rok pod autom u nás zahynul 20 ročný chalan,opravovali auto na zdviháku a zdvihák to nevydržal. Auto mu spadlo na hrudný koš. Tak si premyslite,že kedy pod auto leziete.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
Ano, ale na pracovní teplotu oleje - ne chladicí kapaliny. Buď to nechat aspoň než sepne (a vypne) ventilátor chladiče, nebo lépe najet aspoň 20km.... Ten kondenz se tam utvoří a zůstane v oleji stejně jako nespálené palivo které pronikne do oleje ve větší míře po studeném startu a nestačí se to odpařit, dokud se olej neprohřeje .... Nemluvě o baterce, která se za 5minut nezbráborá; a i pro všechno ostatní v autě je lepší, když se to "občas pohne".... A do paliva stabilizátor proti stárnutí.Hombre píše:Ještě dodám, že při takových velkých odstávkách vozidla, je pro motor a jeho olej vhodné jednou za čtrnást dnů nastartovat a zahřát na pracovní teplotu. Jinak ta degradace oleje i při stání může být větší, než když auto jezdí.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
mj. naplní výfukový trakt.Pitris píše:...Ten kondenz se tam utvoří a
Re: Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
Říkám - raději PROJET
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
aky typ dvihaku mal?Minulý rok pod autom u nás zahynul 20 ročný chalan,opravovali auto na zdviháku a zdvihák to nevydržal. Auto mu spadlo na hrudný koš.
ten pojazdny ? -sa mi nechce verit ten aj ked nevladze tak zasa zide dolu pomaly a necapne hned
mozno to bol nejaky pomocny na vymenu kolesa
tie su naozaj o hubu, trocha tuknes do auta a cap ho dolu
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
No autama se živím .. ač kolikrát ve spěch nebo stresu. vyplatí se nebýt líný a hodit pod nápravu/práh klidně právě sundaný kolo,nebo jen špalek. Zemřít vlastní vinou z blbosti navíc pod autem je víc než zbytečná smrt nebo zranění.. Navíc ty levný zvedáky dělají beztak v číně.. Je to jedno kde jsou vyrobený a podložení je jistota vždy.
Re: Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
No já živil.
A sem tam ještě.
Vždy dávám pod hever cokoliv jako sichr. Třeba rezervu,prkna....
Páč jsem kdysi ležel pod ŠMkou (nikoliv baba) a hydraulika v heveru si řekla=pustim tlak,proč to mám držet když mechoš je ko.ot a neposichruje si to.
A sem tam ještě.
Vždy dávám pod hever cokoliv jako sichr. Třeba rezervu,prkna....
Páč jsem kdysi ležel pod ŠMkou (nikoliv baba) a hydraulika v heveru si řekla=pustim tlak,proč to mám držet když mechoš je ko.ot a neposichruje si to.
Re: Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
Samozřejmě, to je nejlepší varianta, ale chtěj to po řidiči, který najede ročně 300 km, aby si jen tak vyjel 30km , poznávat krásy vlasti.Pitris píše:Říkám - raději PROJET
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
Krásy vlasti? Jaké?
Pan Kopecký taky parkoval pod oknem,bo měl majetek pěkně na očích.
"Nejezdim nejezdim,taky to nehuntuju",říkal babě domovnici.
Pan Kopecký taky parkoval pod oknem,bo měl majetek pěkně na očích.
"Nejezdim nejezdim,taky to nehuntuju",říkal babě domovnici.
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
Ano, ještě k tomu Castrol GTX a Follow me...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
Vylepený přes celé zadní sklo.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Výměna oleje z 10W40 na 5W40 & silentbloky
Pitris píše:Říkám - raději PROJET
Tak to je potom lepší auto prodat a jet vlakem....Hombre píše:Samozřejmě, to je nejlepší varianta, ale chtěj to po řidiči, který najede ročně 300 km, aby si jen tak vyjel 30km , poznávat krásy vlasti.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF