Výměna oleje
Moderátor: Colommbo
Re: Výměna oleje
Čerpadlo jsem koupil taky, ale raději se pořád špiním. Výměna oleje je moje orgie. Nakoupím pár pořádných piv a jdu měnit, poslouchat rádio a popíjet pivko. Strávím v garáži odpoledne až do půlnoci a nechám klidně vykapat až do rána. Přitom papírovými kuchyňskými ubrousky vytírám bordel kde se dá (filtr, vypušťák, nalívací otvor, měrka).
bylo
je
je
Re: Výměna oleje
Jsem opak. Povolim, vypustim, mezi tim odzatkuju flasky, je li vymena i s filtrem, vymenim, uzavru vanu, naleju, nemerim, hotovo. 10'.
Re: Výměna oleje
Od doby širokého uplatnění spodních velkoplošných krytů agregátu mne výměna oleje vyloženě se.e.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna oleje
A to můžeš být rád,že tam pod krytem je výpustný šroub. Jsou i motory,které ho už nemají a musíš to odsát a nebo otočit kolama nahoru
Auta se tímto vynálezem zařadili k sekačkám na trávu,které toho dnes taky už moc nevydrží ...
Auta se tímto vynálezem zařadili k sekačkám na trávu,které toho dnes taky už moc nevydrží ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Výměna oleje
Toyota Verso má naštěstí v tomto krytu dvířka, nad kterými jsou v jednom místě šroub i filtr.Jerry3 píše:Od doby širokého uplatnění spodních velkoplošných krytů agregátu mne výměna oleje vyloženě se.e.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Výměna oleje
U Hondy Accord to rovněž není problém, zato Evropané se opět vyznamenali...
Re: Výměna oleje
Ano, Accord má ve spodním krytu "dvířka", a filtr jde vyměnit zhora
I když to mě čeká tak za měsíc a něco; teď půjde na řadu převoďák. A na rozdíl od těch (z jiného vlákna) s koncernovými almarami vím, že mě i potom půjde řadit perfektně - a kdykoliv Ravenol MTF-2 75w80
I když to mě čeká tak za měsíc a něco; teď půjde na řadu převoďák. A na rozdíl od těch (z jiného vlákna) s koncernovými almarami vím, že mě i potom půjde řadit perfektně - a kdykoliv Ravenol MTF-2 75w80
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výměna oleje
Tak mi pak dej vědět, jak je to tam s výměnou převoďáku. Americké provedení manuálu totiž má jak výpustní, tak i kontrolní, resp. nalévací otvor, ovšem "tatáž" převodovka pro Evropu "vypadá" už na první pohled poněkud jinak.
Re: Výměna oleje
Mohu hned - už jsem to dělal Výpušťák přístupný dobře (když seš pod autem), kontrolní/nalívací otvor se dá taky (nalívám zhora přes gumové "prodloužení" a dole druhej hlídá☺). Dále potřeba golu 17 (nebo 19) a klíč vnitřní čtyřhran....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výměna oleje
Díky!
Re: Výměna oleje
Od zítra je opět v Lidlu čerpadlo na olej. Uvažuji o něm jako o doplňku - jednu výměnu klasicky a jednu výměnu čerpadlem. Jen netuším, zda přes měrku se dostanu na dno vany.
Re: Výměna oleje
No to je dost dolezite. Inak je ti to cerpadlo co sa tyka pouzitia pri vymene oleja kshalibaba píše: Jen netuším, zda přes měrku se dostanu na dno vany.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Výměna oleje
Já to vím
Kašlu na to, spodní kryt drží na pár lehce povolitelných šroubech, takže klasické vypuštění přes šroub není tak náročné.
Kašlu na to, spodní kryt drží na pár lehce povolitelných šroubech, takže klasické vypuštění přes šroub není tak náročné.
Re: Výměna oleje
Přes měrku se hadičkou určitě dostaneš. U mondea mi přijde trubka měrky úzká a není to problém. Až budu v garáží, tak ti odměřím průměr sací hadičky.
Edit: Je to 6,3 mm.
Edit: Je to 6,3 mm.
Naposledy upravil(a) rousini dne pon úno 12, 2018 8:57, celkem upraveno 1 x.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Výměna oleje
shalibaba má obavu, či sa hadička dostane až úplne na dno vany. V niektoých autách to ide v pohode v iných nie. Ďaľšia vec je, že to čerpadielko má slabší výkon v porovnaní s podtlakovou odsávačkou a nemusí vycucnúť všetok sajrajt. Kdežto, ak otvorím vaňu odspodu cez vypúšták, ide von všetko
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30