Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Moderátor: Colommbo
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Co se tyce skodovackych servisu, tak napr. muj servis umoznuje donyst vlastni olej, zaruku mobility potvrdi a olejovy servis pak vychazi na cca 650,-
A jak se zde psalo, do 10 tkm nepouzivat oleje vyrazne snizujici treni.
Ja uz tuto hranici prekrocil,takze vyzkousim jak Millers EE 5w40 s TBN 7,44 tak Mobil new life 0w40 s TBN 11,55.
Olej menim po 5 tkm, takze nizsi hodnota alkalicke rezervy nevadi snad. Nekdo pise, ze ACEA C3 i z roku 2010 stale neposkytuje takovou ochranu jako full saps, ale to by pak z premium od Millerse slo pouzit jen XF 0w40, protoze full saps z rady Premium nebo Nanodrive v 5w40 s VW 502 00 Millers nenabizi.
A jak se zde psalo, do 10 tkm nepouzivat oleje vyrazne snizujici treni.
Ja uz tuto hranici prekrocil,takze vyzkousim jak Millers EE 5w40 s TBN 7,44 tak Mobil new life 0w40 s TBN 11,55.
Olej menim po 5 tkm, takze nizsi hodnota alkalicke rezervy nevadi snad. Nekdo pise, ze ACEA C3 i z roku 2010 stale neposkytuje takovou ochranu jako full saps, ale to by pak z premium od Millerse slo pouzit jen XF 0w40, protoze full saps z rady Premium nebo Nanodrive v 5w40 s VW 502 00 Millers nenabizi.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Podíval jsem se na starší příspěvky opelfana = carfana, abych se jen utvrdil v tom, že trpí nějakým zvlášním druhem výběrového (vůči autům i sobě samému) sebemrskačství. Např. u jeho Opelu Corsa 1,0 43 kW, jinak též auta, které by jednoznačně figurovalo na 1. místě v mé odpovědi na otázku, jaké auto si určitě nepořizovat, řešil výběr oleje a jeho výměnné lhůty, přičemž v druhém autě, evidentně jím poplivaném "hnůjdaji" neznámého typu, neřešil nic, přestavěl ho na LPG a měnil olej po 20 tis. km. S Corsou přitom prý najezdil 15 tis. km ročně a jezdil s ní hodně i delší trasy po dálnici.
Naposledy upravil(a) Jerry3 dne pon led 23, 2017 10:27, celkem upraveno 1 x.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Jerry3
Pre vaše potešenie, po 5 mesiacoch a 6500 km neľutujem výber Fabie III 1,0 MPi 44 kW a aj napriek tom, že jazdím s väčším autom v nafte za tie peniaze to bola najlepšia voľba
Pre vaše potešenie, po 5 mesiacoch a 6500 km neľutujem výber Fabie III 1,0 MPi 44 kW a aj napriek tom, že jazdím s väčším autom v nafte za tie peniaze to bola najlepšia voľba
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Existuje zařízení, kde tě za prachy zmrskají. Nu což, někdo to potřebuje a ještě rád za to i zaplatí.
P.S.: Snažil jsem se vypůjčit si to ke svezení, ale nikde jsem zatím nepochodil. Když se na daný vůz ptám, všude se tváří, jako bych se zbláznil anebo je chtěl připravit o svatý grál...
P.S.: Snažil jsem se vypůjčit si to ke svezení, ale nikde jsem zatím nepochodil. Když se na daný vůz ptám, všude se tváří, jako bych se zbláznil anebo je chtěl připravit o svatý grál...
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
To už vyzerá na chorobnú zaujatosť voči Škodovke. Aspoň jeden argument, prečo je Fabia zlá voľba
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Fabie s daným motorem je nesmyslná a k tomu předražená volba, což ostatně dobře vědí i sami prodejci. Proto se očividně diví, když se nějaký exot vůbec zajímá byť o nezávaznou projížďku.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Nuž zaujímavé, že okrem Dacie lacnejšia ponuka nebola.
Ale inak pravda, 1,0 v predvádzačke nemali nikde, len samé TSI tie už sú predražené
Ale inak pravda, 1,0 v predvádzačke nemali nikde, len samé TSI tie už sú predražené
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Existují pouze dva důvody pro existenci předmětného modelu: tzv. flotilové emise a "cena už od..." A vzhledem k tomu, že jsem se u prodejců přeptával, kolik jich prodali, jsem rád, že vim alespoň o jednom, kdož představuje výjimku z pravidla, totiž kdo nezná obsah pojmu value for money.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Jerry3
Value for money som rád, že nepatrím k 99 % zákazníkov
Value for money som rád, že nepatrím k 99 % zákazníkov
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Dopravní hlášení:
"Pozor, řidič v protisměru!"
Reakce řidiče, jenž to slyší v autorádiu:
"Kdyby jeden, všichni!"
Poučení: některým prostě není pomoci.
"Pozor, řidič v protisměru!"
Reakce řidiče, jenž to slyší v autorádiu:
"Kdyby jeden, všichni!"
Poučení: některým prostě není pomoci.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Diskusia v tomto prípade nemá zmysel, žiaden argument tu nepadol, len nejaké dohady predajcov
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Souhlasím, v oblasti automarketingu nic nového pod Sluncem. Ale jinak je mi to jedno, když si takové auto někdo pořídí, jeho rozhodnutí, jeho peníze...Jerry3 píše:Existují pouze dva důvody pro existenci předmětného modelu: tzv. flotilové emise a "cena už od..." .
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
a jeho hloupost.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Pomalík je svému okolí stejně nebezpečný jako rapl. A dynamika litrové atmosféry je dostačující tak v sobotu po obědě na nákup do Kauflandu. Jinde a jindy se těch 60 kobylek musí setsakra snažit ale pak jsou brzo uhoněné a sbaští toho ovsa podstatně víc než tvrdí maminka. A i těch "kobylenců" je víc než chce emisní norma....
A stejně si ten za volantem při výjezdu za město bude spokojeně myslet jak jedou všichni krásně bezpečně sedmdesát Ne, nejezdím 130 mimo dálnice, ale sejří mě takovej, kterej jede (ať už chce nebo víc nemůže) 20 pod limit a většinou na plný čáře Bo pomalík je svému okolí stejně....
A stejně si ten za volantem při výjezdu za město bude spokojeně myslet jak jedou všichni krásně bezpečně sedmdesát Ne, nejezdím 130 mimo dálnice, ale sejří mě takovej, kterej jede (ať už chce nebo víc nemůže) 20 pod limit a většinou na plný čáře Bo pomalík je svému okolí stejně....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
A vlastne načo vyrábajú motorizácie pod 100 kW, keď sú životu nebezpečné
Radšej riešme mazivá a nie výber auta, miestami mi to pripomína totalitný režim
Radšej riešme mazivá a nie výber auta, miestami mi to pripomína totalitný režim