Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Moderátor: Colommbo
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Ja urcite nie,a ty? Tema znie vymena motoroveho oleja a nie vyber motorizacie pripadne spravanie sa na ceste.
Zbytocne je to tu preplacane nezmyslami mimo temy.
Zbytocne je to tu preplacane nezmyslami mimo temy.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Aneb jak se z carfana stal opelfan....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
carfan píše:....v blízkej dobe sa stanem majiteľom novej Š Fabia III 1,0 MPi 44 kW....
opelfan píše:....otazka vyberu motoroveho oleja bola zodpovedana a uz je na mne ci zvolim najlepsiu alebo len lepsiu variantu.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Tak pochybuji že už od r.2000 byly "LL" oleje, a za 16let přes 400tkm - to asi nejsou moc krátké popojížďky....opelfan píše:Na margo LL olejov-kamarat jazdi 16 rocnym VW Passat 1,9 TDI PD 96 kW, od novoty pouzivali vylucne LL olej ktory bol meneny po 30.000 km. Motor ma najazdenych viac ako 400.000 km pricom medzi vymenami ma minimalnu spotrebu oleja.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
No jo, když on na sebe všechno vykecá. A přezdívka "opelfan" je z mého pohledu ještě nepochopitelnější než "carfan".Pitris píše:carfan píše:....v blízkej dobe sa stanem majiteľom novej Š Fabia III 1,0 MPi 44 kW....opelfan píše:....otazka vyberu motoroveho oleja bola zodpovedana a uz je na mne ci zvolim najlepsiu alebo len lepsiu variantu.....
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
To ovšem špatně interpretuješ: vlnou kritiky není ani tak auto samotné, jako to, že právě takové sis vybral a jsi ochotný za něj vysolit přemrštěný peníz, kterým, jak jsi nám sám prozradil, zrovna neoplýváš. A podstatnou věcí je náš pokus odradit tě od předmětné volby. Marně. Naopak srandovní je, jak pliveš na ostatní značky, které považuješ za předražené a jejich vozy bys ochotně ku.vil nevhodným zacházením, jakože svého hyundaie sis právě takto již zku.vil, zatímco svou podmotorovanou a nevybavenou škodověnku si budeš přehnaně hýčkat.carfan píše:Zaujimave, ze otazka na pouzitie motoroveho oleja skoncila vlnou kritiky a posmechu cielenou na vybrane auto. Zbytocne sa tak riesia nepodstatne veci a odbocuje sa od temy
Ty, jako kovaný koncerňák, totiž kolem aut nerozumíš vůbec ničemu. A asi je zbytečné vykládat ti něco o tom, že jsem si v 1. pol. 90. let min. st. pořídil výkonnější auto jen proto, abych v bezprostřední blízkosti mého bydliště nezdržoval auta (ve smyslu, abych se mohl bezpečně zařadit i do malé mezery mezi nimi) v pravém pruhu dálničního přivaděče, do kterého jsem se každodenně musel vměstnat minimálně čtyřikrát. A to jsem v té době vlastnil auto, které by s výjimkou pasivní bezpečnosti obstálo i v dnešní době, přičemž by hravě strčilo do kapsy většinu konkurentů ve své třídě, především pak od Škodovky.carfan píše:Nerozumiem otazke, ta motorizacia zvladne vsetky rychlostne limity a hlavne ak sa auto pouziva na to na co je urcene splni svoj ucel.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Pitris
S Oplom už nejazdím, ale nick som mal ešte uložený v pamäti PC, omylom som bol prihlásený pod starým nickom.
Je to rok výroby 2001, servisný interval tam bol z výroby 50.000 km, olej sa však menil po 30.000 km, používal sa tam olej 5W30 prvej generácie LL. Ano jazdia sa dlhšie trasy, myslím aj tak na LL interval je to zaujímavý výkon.
Jerry3
Napíšem to čo som už písal vyššie, uveď prosím tebou ponúkanú alternatívu na výber nového vozidla do 9000 EURO.
S Oplom už nejazdím, ale nick som mal ešte uložený v pamäti PC, omylom som bol prihlásený pod starým nickom.
Je to rok výroby 2001, servisný interval tam bol z výroby 50.000 km, olej sa však menil po 30.000 km, používal sa tam olej 5W30 prvej generácie LL. Ano jazdia sa dlhšie trasy, myslím aj tak na LL interval je to zaujímavý výkon.
Jerry3
Napíšem to čo som už písal vyššie, uveď prosím tebou ponúkanú alternatívu na výber nového vozidla do 9000 EURO.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Tady to bude na dlouho.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Mně nezbývá než zopakovat to, co jsi ve své koncerňácké zadubenosti opět nepochopil:carfan píše:Napíšem to čo som už písal vyššie, uveď prosím tebou ponúkanú alternatívu na výber nového vozidla do 9000 EURO.
Protože přesně takto koncern vymývá svým zákazníkům mozky: podívejte se, jak je ta F III laciná = skvělé auto už za 9000 EUR! Aniž bych byl ochoten tomu věnovat více času, jen tak pro zajímavost jsem namátkou zalovil ve slovenském ceníku zn. Kia, abych zjistil pouze to, co mi bylo jasné i bez toho brouzdání internetem. Např. za mnohem lépe motorizované a vybavené Rio zaplatíš podle tabulky jen o něco více, přičemž jsem přesvědčen o tom, že při troše smlouvání se na těch 9000 EUR dostaneš také.Jerry3 píše:Tak např. důvodem existence F III 1,0 44 kW, jinak také na dnešní dobu naprosto ostudné motorizace, která navíc vznikla pouhým softwarovým podladěním "výkonnější" verze téhož motoru, není nic jiného, než mít v tabulce "cenu už od xyz EUR/CZK", jinak také vytvořit si "předpolí" pro to prodávat všechny ostatní, v praxi použitelnější modifikace téhož modelu, mnohem dráž. Jenže to se nikde nedočtete.
Naposledy upravil(a) Jerry3 dne pát led 20, 2017 10:16, celkem upraveno 1 x.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
A kolik repasí vstřikovačů má za sebou?opelfan píše:Na margo LL olejov-kamarat jazdi 16 rocnym VW Passat 1,9 TDI PD 96 kW, od novoty pouzivali vylucne LL olej ktory bol meneny po 30.000 km. Motor ma najazdenych viac ako 400.000 km...
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Tohle není ani tak o slušnosti nebo ohleduplnosti, nýbrž o tom, že když někdo zdržuje provoz s motorem o výkonu 118 kW, tak to asi dělá schválně anebo je vůl. Ovšem když někdo zdržuje provoz se svými 44 kW, tak ani jinak jet nemůže - poněvadž je vůl, že si takovou motorizaci pořídil.opelfan píše:Je to len uhol pohladu,pre niekoho moze byt brzdou premavky aj napr 118 kW TSI. Nezaskodilo by viac slusnosti a ohladuplnosti na cestach.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Jerry3 píše: Ovšem když někdo zdržuje provoz se svými 44 kW, tak ani jinak jet nemůže - poněvadž je vůl, že si takovou motorizaci pořídil.
Re: Výmena motorového oleja Š Fabia III 1,0 MPi
Opakuji:opelfan píše:Ta averzia voci vozidlam koncernu VW je neskutocna,odkial prameni?
Jinak řečeno, rozhodně to není o averzi vůči samotným vozidlům koncernu VW, ale o averzi vůči koncerňákům, kteří se jimi stali proto, že si nechali vymýt mozek marketingovou politikou onoho koncernu.Jerry3 píše:Tak já ti to veřejné tajemství prozradím: prostředí masivní marketingové manipulace za strany VAGu, resp. přímo vymývání mozků. A neveřejně ti k tomu dodám, že mě už z principu štve, že koupí toho tvého budoucího podmotorovaného holátka přispěješ např. "chudému" Švýcarovi na to, aby si mohl pořídit tu výbavou nejnadupanější a motoricky nejvýkonnější verzi "stejné" Fabie III hluboko pod českou či slovenskou tabulkovou cenou. A jen tak mimochodem, Škoda zrovna slaví 25. výročí na rakouském trhu (správně by asi bylo připsat 25. výročí "návratu", ale to se opět programově neuvádí), přičemž nabízí slevy i 3 tis. EUR.
...jak znám cenotvorbu Škody, tak snad úplně všechny jiné vozy dané kategorie budou vykazovat lepší poměr cena/výkon. A určitě nebudu daleko od pravdy...
To je ovšem jen jeden z celé řady hloupých názorů koncerňáka.opelfan píše:Takze ak niekto nema aspon 200 koni,tak je brzdou premavky,nuz aj toto je nazor.