Toto by celé vlákno mohlo uzavírat. Uvidíme.Jerry3 píše:Přeloženo z mluvy koncerňácké: rok 99 ještě stál za prd, zato já už mám 2000, tedy NĚCO. Přesně tohle totiž vyjadřuje tebou použitý smajlík na konci. Bohužel stále netušíš, že to žádná výhra není.patrabus píše:Modelový rok 99 LL neměl, ale já mám 2000 a ten už QG1 má
VW Golf 4 1.4 16V přechod na 5W30
Moderátor: Colommbo
Re: VW Golf 4 1.4 16V přechod na 5W30
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: VW Golf 4 1.4 16V přechod na 5W30
patrabus píše:Mám Golfa 4, r.v.99....Modelový rok 99 LL neměl
Tak si děláš prdel Kromě toho si myslíš že mezi roky 1999 a 2000 kompletně změnili u VW konstrukci motoru žepatrabus píše:....já mám 2000 a ten už QG1 má
QG1 je inovace do blba. Není Proč si myslíš že tam někdo dal po 100tkm 10w40 Ne, jinak. Proč si myslíš že ten motor má přes 300tkm Protože tam někdo dal po 100tkm 10w40 To je Ne 504-ka. Ta je nadopovaná aditivy (a ekoaditivy, bo 504 je zároveň i 507 / pro DPF) aby když to tam někdo nechá 30 nebo i víc tisíc kilometrů to aspoň trochu ještě vypadalo jak olej.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: ned úno 25, 2018 21:26
Re: VW Golf 4 1.4 16V přechod na 5W30
Ak často jazdíš kratšie trasy 5W40 inak tam môžeš nechať aj 10W40 , načo vymýšlať.Je to už starý ojazdený motor.Ked to splňa vw ... A máš pokoj a peniaze v peňaženke