- olej v diesely je hned po naliati skoro čierny - a to ja ešte odsávam čo ostáva ked vyberieš filter 1 - 2 dcl odsajem. Ak by som neodsaval zbytkový olej , tak je čierny jak uhel.naftofil píše:Dnes odpoledne vyměním zčernalou 10W-40 za 5W-40 za opět Valvoline Max life a dám vědět jak se to vyvíjí.Najezdím denně víc než 150 km,tak uvidíme.
moj nazor - hlavu dolu nedávaj pokial na to nieje dôvod
to cvakanie hydrostelov , sa ani nediv , bola tam 0W a ty si da šupol 10W, ešte keby si dal 5W , ale ako si došiel na 10W.....?? ano môže ísť aj 10W ale pri 360 tis isť 10W ked nevieš či je to potrebné - či žerie olej.... Ja mam aj 81 kw a davam Total Q 9000 5W40 a hydroštely su hned ticho a to ma na tacho 370 tis. ale v skutočnosti možno aj o 100 viac.....Na jar kupim Allclimate 5W40 , sud - aj do iných aut, lebo mam aj PD a tam potrebujem 50501.
A ako píšu - davaj jej za uši - samozrejme s rozumom , aby si neskončil v zákrute v járku -O 1 nieje na zavodenie, ale na dialnici to problém nieje...., 1800 - 2000 tis, inak pojde variabilné turbo do pa-pa....,
- ak máš rozvody nové, turbo ok, auto v cajchu, skus - ked to bude možné jej na dialnici stupiť na krk a budeš (aspom mne to tak robí- žiadny chip) , velmi prekvapený jak to auto zaberie nad 3500 tis. a ide dalej a dalej...., už som parkrát bol zavesený za omnoho lepšíme autami , ked som pri 190 km už daval nohu dolu, lebo som nechcel skončil v jarku......
PD - pomaly zdochína nad 3000 tis, tam to už nemá zmysel točiť ale táto rotačka ide dalej jak píla....
toke moje skusenosti.....