VW 508.00 (0W-20)

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
bio
Příspěvky: 934
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od bio »

doporučuji Sleeperovi si přečíst návod k obsluze třeba Kodiaqa 2017, možná se přesvědčí co říká Škoda/VW a ne agentura JPP.

Specifikace
Nejprve si přečtěte a věnujte pozornost a na straně 278.
Následující specifikace (normy VW) mohou být na obalech uvedené samostatně
nebo společně s jinými specifikacemi.
Vozidla s proměnlivými servisními intervaly
Benzinové motory Specifikace
1,4 l/92, 110 kW TSI VW 508 00
alternativně VW 504 00
2,0 l/132 kW TSI VW 508 00
a) Při používání oleje VW 504 00 místo VW 508 00 se mohou nepatrně zhoršit hodnoty emisí.
Dieselové motory Specifikace
2,0 l/110, 140 kW TDI CR VW 507 00
2,0 l/130 kW TDI CR VW 505 01
Vozidla s pevnými servisními intervaly
Benzinové motory Specifikace
1,4 l/92, 110 kW TSI
VW 502 00
2,0 l/132 kW TSI
Dieselové motory Specifikace
2,0 l/110, 140 kW TDI CR VW 507 00
2,0 l/130 kW TDI CR VW 505 01
U dieselových motorů bez filtru pevných částic (DPF) je možné alternativní
použití motorového oleje VW 505 01.
UPOZORNĚNÍ
■ Pokud nemáte k dispozici motorový olej uvedený v tabulce, je možné doplnit
i jiné oleje. Abyste nepoškodili motor, je možné doplnit, až do nejbližší výměny
oleje, pouze jednorázově max. 0,5 l oleje následujících specifikací:
■ benzinové motory: ACEA A3/ACEA B4 nebo API SN, (API SM);
■ dieselové motory: ACEA C3 nebo API CJ-4.

Kontrola a doplnění
Obr. 334 Varianty měrky oleje
Nejprve si přečtěte a věnujte pozornost a na straně 278.
Olej kontrolujte a doplňujte při splnění následujících podmínek.
Odstavené vozidlo na vodorovné ploše.
Zahřátý motor na provozní teplotu.
Vypnutý motor.
Kontrola hladiny
› Vyčkejte několik minut, až olej steče do olejové vany.
› Vytáhněte měrku oleje a otřete ji čistým hadříkem.
› Zasuňte měrku zpět do kontrolního otvoru až nadoraz a znovu ji vytáhněte.
› Odečtěte hladinu oleje a měrku zasuňte zpět.
Hladina oleje musí být v oblasti A » obr. 334. Pokud je hladina pod oblastí A ,
olej doplňte.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od Pitris »

Takže něco podobného jako
CJay píše:....mam nove Audi A4 (2,0 TFSI, 140 kW, variabilny interval) a v servisnej knizke je pre variabilny interval urceny olej VW 508.00, pripadne ako alternativa olej VW 504.00. (Len doplnim, ze pre pevny interval je stale olej VW 502.00)....
Ale hlavně....
:arrow: "se mohou nepatrně zhoršit hodnoty emisí" :arrow: To je to čeho se Evropa bojí jako čert kříže :evil: :cry:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Alkis-cze
Příspěvky: 9
Registrován: pát led 04, 2019 10:41

VW508/509

Příspěvek od Alkis-cze »

Dobrý den,
vlastním Polo GTI 2.0TSI, 147kw/200ps s DPF chci motoru dopřát jen to nejlepší. Najeto zatím cca. 1000 km.
Současná náplň je podle normy VW 508.00 / 0w20 LL a výměna 30tis./km.
To rozhodně nechci, představoval bych si první výměnu kolem 1500km a každou další po max. 10000km.
Auto nikdy nepůjde z domu, jde o splněný sen, tak se omlouvám...možná se ptám jako blbec, ale nevím o tom nic.
Co jsem namátkou koukal na net, tak mě zaujal tento.
http://www.millersoils.co.uk/products/0/653.

Děkuji za každou radu a odpověď. :wink:
Naposledy upravil(a) Alkis-cze dne pát led 04, 2019 18:45, celkem upraveno 1 x.
rosso
Příspěvky: 513
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Nové VW Polo GTI

Příspěvek od rosso »

Alkis-cze
Příspěvky: 9
Registrován: pát led 04, 2019 10:41

Re: Nové VW Polo GTI

Příspěvek od Alkis-cze »

Děkuji
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Nové VW Polo GTI

Příspěvek od lefort »

Na dvoulitr žádná sláva, ve spojení s přidušením filtrem pevných částic a "olejem" 0W20...
Má to aspoň vypínatelnou stabilizaci?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Alkis-cze
Příspěvky: 9
Registrován: pát led 04, 2019 10:41

Re: Nové VW Polo GTI

Příspěvek od Alkis-cze »

Ano má, dokonce i manuální převodovku a ruční brzdu
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Nové VW Polo GTI

Příspěvek od lefort »

Tak to je snad u takového auta základ, ne?
A je ta stabilizace opravdu vypínatelná? Mám pocit že právě u VAGu se pouze přepne do jakéhosi sportovního režimu a při náznaku sklouznutí se zase sama aktivuje - Stop! Kein Spaß!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Alkis-cze
Příspěvky: 9
Registrován: pát led 04, 2019 10:41

Re: Nové VW Polo GTI

Příspěvek od Alkis-cze »

No tak základ to není :), mrkni na Golfa GTI a ostatní nové HH
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Nové VW Polo GTI

Příspěvek od Pitris »

Alkis-cze píše:Polo GTI 2.0TSI, 147kw/200ps s DPF....Současná náplň je podle normy VW 508.00 / 0w20 LL a výměna 30tis./km. To rozhodně nechci, představoval bych si první výměnu kolem 1500km a každou další po max. 10000km....
První výměna po 15-ti stech km a pak co 10 tkm je jedna z nejlepších věcí co lze pro motor udělat. Ten Millers 5w30 C3 bude vhodnější když tomu budeš nakládat.
Akorát po těch 15-ti stech km bych ještě s tím "milerem" počkal, a tak na 5 tkm (nebo na zimu) dal buď ještě 0w20 508, nebo běžnou 5w30 C2. Motor ještě "honit" nebudeš (byť tak od těch 15-ti set už můžeš občas otáčkoměr nechat se mrknout k červenýmu), a s moc dobrým olejem by se záběh zbytečně prodloužil.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Alkis-cze
Příspěvky: 9
Registrován: pát led 04, 2019 10:41

Re: Nové VW Polo GTI

Příspěvek od Alkis-cze »

Pitris...moc děkuji za info :wink:
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Nové VW Polo GTI

Příspěvek od lefort »

Alkis-cze píše:No tak základ to není :), mrkni na Golfa GTI a ostatní nové HH
Základ to je pro někoho, kdo chce auto řídit. Ale mně u ST stačí vypnout stabilizaci a ubrat v zatáčce plyn. Vypínatelné ESP a hravý podvozek je něco, co dělá auto opravdovým hot-hatchem. Bez toho jsou to jen rychlá auta.
A Golf GTI podle mě už dávno tím hot-hatchem není.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
shalibaba
Příspěvky: 287
Registrován: sob led 06, 2018 19:59

Re: Nové VW Polo GTI

Příspěvek od shalibaba »

Stejně tomu nerozumím, proč koncern má jen jedno absolutně nepřehledné vlákno, kde by se mělo probírat vše dohromady, ale ostatní značky aut si tu mohou vést vlákna téměř neomezeně. Zkuste si něco v tom das vláknu rychle najít.

Ale nejsem admin ani provozovatel tohoto fora a jsem za toto forum rád, že je a jsou zde lidičky, co rádi poradí, vysvětlí apod.
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Nové VW Polo GTI

Příspěvek od kornel »

nakoľko je tento agregát nový a v podstate aj pomerne odlišný od ostatných/predošlých verzií 2,0TSI.. tento motor pracuje v Millerovom cykle a je celkovo ladený viac ekologicky než športovo (áno aj napriek tomu že je osadený do GTI je to takto), zlúčil by som to trebárs do vlákna o olejoch VW508/509.. tam by sa mohli rieršiť tieto najnovšie moderné EKO zázraky v rámci "DAS VAG"
Alkis-cze
Příspěvky: 9
Registrován: pát led 04, 2019 10:41

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od Alkis-cze »

Děkuji Adminovi a současně se omlouvám :wink:
Odpovědět