VW 508.00 (0W-20)

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
AS5

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od AS5 »

VW měl problémy už před 10 lety s VW503.00 co měla HTHS 2.9, teď přijdou s VW508.00 co má HTHS 2,6 takže průser jistě bude.

Jinak jak a za kolik jezdí A4 s 2.0TFSI 140 kW taky o ní uvažuju, protože nic lepšího s manuálem se nedělá a DSG nechci.
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1861
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od BigBang »

dvoulitry v sedmičkovym Golfu GTI nebo R při klidný jízdě dokážou za 7,5 ;)
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
AS5

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od AS5 »

Dík nicméně tohle je nový motor a má Atkinsonův cyklus, takže by to mělo být míň.
ľuboš

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od ľuboš »

Olejpošta, originál olej pre Toyoty, alebo napr. aj MOBIL
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od Pitris »

Nevím proč to cpeš sem :x když ani origo olej Toyota a ani Mobil1 0w20 normu VW508.00 nemá....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Sleeper15

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od Sleeper15 »

Pánové, olej 0W20 (508 00) je nemíchatelný, nesmíte tam nalít 0W30 (504 00) pak tento olej může zešlemovatět a může ucpat velice tenké olejové kanálky, nemusí to být hned, ale stát se to může. Dbejte na to může dojít k rozsáhlé poruše motoru a věřte že tohle si VW hlídá a hlídat bude co se do toho leje, při jakékoliv poruše motoru s tímto olejem jde olej ihned na rozbor a olej se opravdu z aut neodsává, ale vypouští!!
Takže jen aby ste měly klid a hlavně tahle 0W20 je úplně něco jiného než co kdy bylo.
Hlavně nekupovat laciné oleje, ano specifikace splňují, ale co se týče aditiv a antikorozních přísad to je už úúúplně jiná, jen blbec může šetřit na oleji kor když tyto motory jsou na to stavěné, olej stačí měnit po 20 000km a motor bude běhat léta.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od Pitris »

Ano. Vymysleli a vyrobili perpetum mobile. A určitě nechat olej v motoru 20tkm. Nebo i víc :cry:
(Kdo někdy viděl laboratorně olej po 20-ti tkm běžného městského provozu, tak to motoru už neudělá).
A pokud toto někdy zevšední, nechci tu být....
Ale nevěřím tomu že by tyto motory vydržely s těmito oleji aspoň polovinu toho co vydrží poctivý motor a normální olej.
Ono to dopadne jako vždycky: Teď vyřvávají jak eko a super je nízká HTHS a "longlife", a za pár let bude u těchto aut v rubrikách Bazar první doporučení olej použít 5w30 a měnit po 15-ti tkm. Pěkně děkuju za tyto inovace :(

A spíš mě to přijde jako nenásilná reklama. Že to nejdražší / nové musí být i nejlepší. A hlavně aby jsme jako ženy měli klid :)
Sleeper15 píše:....Takže jen aby ste měly klid a hlavně tahle 0W20 je úplně něco jiného než co kdy bylo.
Hlavně nekupovat laciné oleje, ano specifikace splňují, ale co se týče aditiv a antikorozních přísad to je už úúúplně jiná, jen blbec může šetřit na oleji....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od Jezevcik »

Tato zkušenost se šlemovatěním je podpořena čím?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Návštěvník22

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od Návštěvník22 »

Pitris píše: ....Ale nevěřím tomu že by tyto motory vydržely s těmito oleji aspoň polovinu toho co vydrží poctivý motor a normální olej.
Ono to dopadne jako vždycky: Teď vyřvávají jak eko a super je nízká HTHS a "longlife", a za pár let bude u těchto aut v rubrikách Bazar první doporučení olej použít 5w30 a měnit po 15-ti tkm. Pěkně děkuju za tyto inovace :(
:mrgreen: Tvá víra, či nevíra neznamená vůbec nic. Zatímco jsou jasné důkazy o motorech, které na takový olej natočí stovky tisíc kilometrů, ty svou nevíru můžeš pouze šířit, ale zatím jsi žádný důkaz nepředvedl. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od Pitris »

Laskavý divák promine, ale na tento exkrement reagovat nehodlám....
A pokud by přišla někomu moje reakce řekněme mírně neadekvátní, tak se prosím podívejte zde http://www.oleje.cz/forum/search.php?au ... 0&sr=posts jak, co a komu "N22" tady kdy (ne)poradil....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od Pitris »

Sleeper15 píše:....olej 0W20 (508 00) je nemíchatelný, nesmíte tam nalít 0W30 (504 00) pak tento olej může zešlemovatět....
Jezevcik píše:Tato zkušenost se šlemovatěním je podpořena čím?
Jediné co mě napadá že by ty nové 0w20 byly polyalkylen glykoly (PAG). Ty by se opravdu s "konvenčními" oleji míchat neměly/nesmí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od Jerry3 »

PAG nikdo nezaplatí.

Jinak zase jeden koncerňák, co dobře pobavil! :P :twisted: :mrgreen:
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od lefort »

Já bych docela rád viděl šlem, co vydrží v tom tenkém olejovém kanálku (že by další koncernová specialita?) tlak několika barů :-D
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Návštěvník22

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od Návštěvník22 »

Pitris píše:Laskavý divák promine, ale na tento exkrement reagovat nehodlám....
A pokud by přišla někomu moje reakce řekněme mírně neadekvátní, tak se prosím podívejte zde http://www.oleje.cz/forum/search.php?au ... 0&sr=posts jak, co a komu "N22" tady kdy (ne)poradil....
Víc k tomu nemáš? :mrgreen:
bio
Příspěvky: 934
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Re: VW 508.00 (0W-20)

Příspěvek od bio »

Hlavně nekupovat laciné oleje, ano specifikace splňují, ale co se týče aditiv a antikorozních přísad to je už úúúplně jiná, jen blbec může šetřit na oleji kor když tyto motory jsou na to stavěné, olej stačí měnit po 20 000km a motor bude běhat léta.
to už tady bylo s LL oleji před lety, a nakonec to dopadlo jak?

btw je zajímavé, že mísení // nebo nemísení s jinými oleji jednotliví výrobci na svých TL neuvádí a ani výslovně nezakazují. a podle parametrů se jedná o oleje, ne PAG. PAG by možná cenově prošel, ale nikdo si nevezme na triko NEmísitelnost se zbytkem oleje v motoru po výměně, nebo dolití. Známe spojovací článek mezi volantem a pedály........ :roll:
Odpovědět