VTI

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

VTI

Příspěvek od jerome »

lengy60 píše:Já taky nijak oleje od Mobilu nehaním a také píšu,že pro tu 1.4 bude pravděpodobně OK,ale pro moje VTI je to slabota.
Tak to je jasne ze pre 1.6VTi je to slabota lebo pri tomto nazve ma evokuje to co Pitrisa tj Honda Civic 1.6VTi co ide tocit do 9.000ot./min :wink: :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: VTI

Příspěvek od Jezevcik »

Už jsem to tu psal také, že nechápu, proč PSA použije pro takovou chudinku (ve srovnání) toto legendární označení.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: VTI

Příspěvek od lengy60 »

Jezevcik píše:Už jsem to tu psal také, že nechápu, proč PSA použije pro takovou chudinku (ve srovnání) toto legendární označení.
Co myslíš tou chudinkou,1.6 VTI a pročpak?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: VTI

Příspěvek od jerome »

Asi ze toci len do 6000 :P
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: VTI

Příspěvek od lengy60 »

jerome píše:Asi ze toci len do 6000 :P
Já jsem sice naprostý amatér a už vůbec ne znalec japonských vozů,ale že by se to u Hondy hemžilo motory s otáčkami 9000 ot/min,to tedy jaksi nevidím. :lol:
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_D_engine#D16Y7
Takže v porovnání s mým motorem,
https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_en ... _aspirated
to žádný propastný rozdíl není. :mrgreen: :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: VTI

Příspěvek od Durex »

Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: VTI

Příspěvek od Pedro »

Vti bylo urceno pro ostre motory Hondy,kdy se z nevelkych obsahu 1,6 a 1,8 dostavalo vysokych vykonu otackami k 9000. Tak to myslel Jerome. A taky to tak JE ! Ale je tomu jiz par let. Oznaceni Vti pro tuctovy motor,mi prijde zcestny...,
Tyto Hondy nesrovnavat s ostrejsimi hb od Citroenu.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: VTI

Příspěvek od lengy60 »

No a já zase vidím v názvu VTI pouze Variable Valve Lift and Timing injection,nic víc nic míň. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: VTI

Příspěvek od Colommbo »

Devět tisíc otáček v autě - k čemu, dyť to má zvuk jak mixer a za chvíli z toho bolí hlava... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: VTI

Příspěvek od jerome »

Durex píše:Že by to bylo jako toto?:
https://www.youtube.com/watch?v=GxiyHWbUjJE :lol:
Alebo toto : :mrgreen:
civic 1.6 vti acceleration
Nechcem tym naznacit ze to VTi-cko od PSA je nejake zle. To len v ramci diskusie :wink:
Aj ked v porovnani s tymto : Citroen DS3 1.6 VTi mi pride ten PSA jak sa povie po cesky hodne líný :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: VTI

Příspěvek od jerome »

Colommbo píše:Devět tisíc otáček v autě - k čemu, dyť to má zvuk jak mixer a za chvíli z toho bolí hlava... :)
Colommbo to treba zazit ale zas to iste mozes povedat ty s tvojou V6 8) Tie otacky su tak pre mladsich a V6 pre pianko jazdu :wink:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: VTI

Příspěvek od Durex »

Colommbo píše:Devět tisíc otáček v autě - k čemu, dyť to má zvuk jak mixer a za chvíli z toho bolí hlava... :)
Mě by to nevadilo,naopak je to racing :twisted: K čemu 20 000 otáček na moto? :lol: Mě to prostě neva. Někdo má rád bublajicích 2000 otáček a někdo uječenou malorážku. Oba 2 případy mají něco do sebe ... :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: VTI

Příspěvek od lengy60 »

jerome píše: Nechcem tym naznacit ze to VTi-cko od PSA je nejake zle. To len v ramci diskusie :wink:
Aj ked v porovnani s tymto : Citroen DS3 1.6 VTi mi pride ten PSA jak sa povie po cesky hodne líný :mrgreen:
Já to také jako pokec beru. :D :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Návštěvník

Re: VTI

Příspěvek od Návštěvník »

Velký rozsah využitelných otáček je vždy výhodou. Pak už je ale na řidiči, zda toho umí v praxi využívat, a samozřejmě také na konstruktérovi, jak nastavil zpřevodování (z hlediska využitelnosti onoho většího otáčkového rozsahu motoru).
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: VTI

Příspěvek od Colommbo »

Mně to (na autě jiného) taky neva, každému co jeho jest a Janovi (který má dnes jmeniny) dávám zcela za pravdu, že
Durex píše:...Někdo má rád bublajicích 2000 otáček a někdo uječenou malorážku. Oba 2 případy mají něco do sebe ... :wink:
Osobně bych si takové auto nikdy nepořídil, nebavilo by mě. Vyzkoušet možná, ale jinak
jerome píše:...Tie otacky su tak pre mladsich a V6 pre pianko jazdu :wink:
což se ale vzájemně nevylučuje s tím, co jsem před časem napsal v jiném vlákně
Colommbo píše:...se mi nějak začíná líbit (změněný) projev motoru ve vyšších otáčkách (4tis. a výš), je to docela návykový a já nejsem zrovna silná povaha, která by odolala... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět