Vodik do paliva - generator HHO

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Zamčeno
Návštěvník

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Návštěvník »

Ano, cílem je prodat komponenty, které jsou v zásadě k ničemu. Ale proč ne, když se najdou kupci. :wink: :mrgreen:
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od lefort »

Takových věcí se dneska prodává...a nemusíme ani chodit daleko. A bývají to i velké koncerny :mrgreen:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Misojogi »

kamarat myslel ze si na tom postavi zivnost
ale nejako to nevedel rozchodit na svojom aute tak aby to davalo funkcne vysledky
a tak to zabalil
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Venca

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Venca »

Misojogi píše:ten generator z nerezu sa da kupit uz od cca 70 euro na inzerat (cca do 2 000Kc)
takze ceny na uvedenej stranek su premrstene

skor by ma zaujimalo ako sa vyladuju tie muchy ...

-----------------------
este by ma zaujimalo co je to ta neutralna elektroda
Co se tyče ceny, máš pravdu viděl jsem i levnější, ale záleží na kvalitě železa, velikosti, potažmo ploše a množství elektrod a tím i schopnosti generovat dostatečné množství plynu za minutu při co nejnižším odběru proudu. Takže když jsem srovnával ceny podle parametrů tak vyšly +- nějaká ta koruna u všech podobně. A jestli to bylo na inzerát a nešlo mu to vyladit tak se toho chce zbavit za půlku..a k tomu bych se bal s čeho to je udělané a v jakém stavu to je.. bez záruky. No a co se týče neutrálních elektrod tak ty tam musí být pro udržení optimální (nízké) teploty generátoru. Dávají se min. 4 mezi + a - elektrodu: +nnnn- (n-neutrální),jelikož 12V je hodně pro udrženi nízké teploty na ploše elektrody řekněme 180x180mm. Tak při použ. neutr. elektrod se 12V rozloží na 2,4V. a tím generátor nevaří nevzniká hněda hmota a šetří se elektrody(neopotřebovávají) ... je to tak trochu věda (to je to "vylaďování much".. správná frekvence regulátoru atd. :) ), ale kdo nechce, ať nevěří .... :D Venca
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od skodovkar »

Množství procházejícího proudu se dá regulovat i vodivostí elektrolytu. O nějakém předřadném odporu nebo dokonce PWM ani nemluvím :idea:
Na těch stránkách jsou vyloženě lži. Pokud budeš zasahovat do elektroniky motoru - lambda, váha vzduchu (případně čidlo podtlaku), tak je to zásah do konstrukce vozu!
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Misojogi »

tak je to zásah do konstrukce vozu!
komu to vadi ?
Množství procházejícího proudu se dá regulovat i vodivostí elektrolytu.
je to sice pravda, ale existuje optimalna koncentracia pre max ucinnost vyvijania HHO
preto regulacia moze pomoct, pripadne aj regulacia podla zataze motora ...
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Pitris »

tak je to zásah do konstrukce vozu!
Misojogi píše:komu to vadi ?
Tak pro začátek třeba STK.... Jo, a na vodík byla i LZ 129 Hindenburg :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Brembo »

za 500 € si kupim 373 l nafty,ked nepočítam 2 odpálené alternátory. Tak kde je tá uspora ?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Brembo »

Návštěvník píše:Ano, cílem je prodat komponenty, které jsou v zásadě k ničemu. Ale proč ne, když se najdou kupci. :wink: :mrgreen:
hlavne treba začat falošnými pozitívnymi recenziami na svojej stránke,ktorých si vytvorím kolko chcem. Kolko takýchto systémov skutočne prinesie želaný efekt? Prepokladám z 200 jedna a ked to funguje na dajme tomu Octavii 1,9 kto zaručí,že výsledok dosiahnem na Insignia 2,0 Biturbo? Našiel som skusenost jedného zákazníka,ktorý si zakupený kit najprv odskušal mimo vozidla. Dospelo to do štádia,že si to radšej nenamontoval a hodil kamsi do garáže. Ani jeden spoj na tej sade nesedel,samozrejme ani netesnil. Zariadenie produkovalo len niekolko minut,po zohriatí už to takmer nešlo. Výrobcovia píšu,že by sa zariadenie nemalo zahriat nad 30 stupnov,kde v motorov priestore nájdeme také miesto? Odporučaju to montovat medzi chladič a nárazník,lenže u ktorého auta nájdete dostatok miesta?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od skodovkar »

Dost místa najdeš v amerikách, tam to i celkem frčí. Ale celé to stojí na snížení bohatosti směsi. Bez toho je efekt malý, je -li vůbec nějaký. U benzínu to pomohlo, hlavně u stabiláku, kde se podmínky dají vychytat. Vyčištění spalováku je jasné, to se dělá i prostým rozprašovačem.
Návštěvník

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Návštěvník »

Brembo píše:za 500 € si kupim 373 l nafty,ked nepočítam 2 odpálené alternátory. Tak kde je tá uspora ?
Je až neuvěřitelné, kolik jsou lidé schopni vynaložit, aby ušetřili trochu paliva, přičemž ty úplně základní věci, které reálnou spotřebu bezprostředně ovlivňují a navíc souvisejí s kvalitní údržbou, zcela opomíjejí. :evil:

Venca tady hovoří o úspoře 2 l/100 km. Stejného efektu, ale v opačném gardu, jsem dosáhl jen obutím zimních pneumatik GY UG7+ na můj vůz: jestliže předtím mi vždy šla spotřeba na zimních gumách o litr dolů oproti letním, tak s těmi uvedenými jsem najednou byl o litr nad letní spotřebou, tj. rozdíl právě oněch dvou litrů ve srovnání s kvalitními (co do valivého odporu a také absence dodatečné zátěže motoru přes posilovač řízení kvůli potřebě prakticky permanentní korekce směru jízdy) zimáky! :idea:
Návštěvník

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Návštěvník »

skodovkar píše:...Ale celé to stojí na snížení bohatosti směsi. Bez toho je efekt malý, je -li vůbec nějaký. ...
Tedy opět nekorektní úprava ohrožující neupravený motor. :x
Uživatelský avatar
NO HITS
Příspěvky: 457
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od NO HITS »

Taky jsem se tím zabýval dřív. Ale bacha na to ,vzniklej vodík je nejmenší co se velikosti týká takže těsnění a taky velice rád hoří :D ... když jsem se tím zabýval tak jsem se dostal do takové fáze , jak zabezpečit aby po vypnutí motoru a zařízení zbytek vodíku nezůstal v systému .. ono jen tak někde shromažďovat vodík není moc dobrej nápad . Taky to chtělo vytvářet až při běhu motoru a ne už při otočení klíčku no a hlavní problém jsem měl s generátorem ... nakonec jsem toho nechal než vyhazovat peníze a ztrácet čes s laborováním za to mě to nestálo, navíc sobě bych to do auta nedával - dělal jsem to pro někoho jinýho. Moje auto bylo vyrobený na benzín, tak na něj jezdím ;-)
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80


Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
bio
Příspěvky: 934
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od bio »

Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Misojogi »

naozaj dobry link
defens ukazal metodu ako to zmerat ...
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Zamčeno