Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
Mám teď vyměněná ventilová gufera a zhruba za dva tisíce km plánuju výměnu oleje. Nebýt toho, že mám do nové náplně připravenou poslední třetinu flašky Bishop's, snad bych ten nanozázrak i zkusil, už jen pro tu zkušenost...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
ty nebudeš hloupej,ale jen línej a tak trochu zaslepenej. Tady sem ti věnoval trochu svýho drahýho času.jarod72pm píše:To je dobrá blbost , v praxi to nedokážeš . To je další tvoje perla.
Trochu soudnosti do té diskuze prosím...
zde třeba něco ke KN ...
http://img.motofotky.cz/upload/images/f ... 921081.jpg
Skutečně každý olej má složky proti tření. Ono je to tím,že je to olej a ten má mazat a snižovat tření. To je důležité. Slovo snižovat. Protože ještě neznám materiál,co by odstranil tření ...A každý olej snižuje třetí. Dokonce i ten slunečnicovej ... A pokud si přesvědčen o svém produktu,že je nej,dál ho používej. nikdo ti v tom nebrání. Ono svýho času PS23 bylo taky super a byl to boom a auto ujelo v klidu 1600 km bez kapky oleje v sekundární olejové vaně ...jarod72pm píše:Jak víš že každý olej má složky proti tření? Nikde to není psané a není certifikát
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
Ten odkaz to není nic nového ale na tohle je vlákno jinde.Jinak ty drobné částice co projdou shoří nebo vyletí výfukem -neusazují se na stěnách válců a pokud ano antitřecí schopnosti oleje je "odbourají"? Když už jsme u toho...
Možná jsem línej , ale rozhodně jako Ty naivní nejsem.
Možná jsem línej , ale rozhodně jako Ty naivní nejsem.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
Už vidím,že ztrácím čas Ano sem naivní,ale vůbec mi to nevadí Jinak si někdy zkus udělat test třeba na motoru sekačky. A uvidíš,jak ty nečistoty krásně hoří,vylítávájí ven,neškrábou stěnu válce a nenapékají se na ventilech ... Ne promiň,kašli na to. Pak by si byl naivní jako já a nepotřebuju mít kolem sebe tolik lidí. Když to zůstane takto,tak to bude daleko lepší. Já sem naivní a ty osvícenej
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
KN filtr na motoru sekačky člověče ty mě bavíš ,ještě něco prosím napiš už jsem se tak dlouho nezasmál!
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
já ale o KN na motoru sekačky nic nepsal,nebo to tam někde vidíš,že sem to zkoušel?Každopádně na tom by to KN mělo asi největší opodstatnění,když lépe filtruje a je pratelný nemyslíš? A vlákno na filtry je jinde ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
Tohle je vlákno o aditivech tak toho nechme. (nechat si ničit motor sekačky jen tak by mě nenapadlo)
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
Nevím, jak Vám, ale mně to tu začíná připomínat toto:
http://www.oleje.cz/forum/plna-sintetik ... 0sintetika
A to jste si mysleli, že nic takového není možné!!!
http://www.oleje.cz/forum/plna-sintetik ... 0sintetika
A to jste si mysleli, že nic takového není možné!!!
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
Safra už mě načapal , mno nic každá sranda jednou končí
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
Přesunul jsem to raději sem: post132766.html#p132766, abych tady neplevelil, omlouvám se...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
Toto myslíš vážně nebo je to další část Tvého zábavného programu Jo, tu reklamu jsem viděl taky Příteli, z vody tu vaříš Ty - těch argumentů v neprospěch sportovních filtrů a přídavných aditiv do motorového oleje tu v rámci fóra zaznělo a bylo předloženo dost a vypadá to že to nechceš vidět / slyšet / porozumět. O.K. Máš svou pravdu - no, pravdu, spíš víru, tak ji měj ale já už nemám chuť Ti něco dokazovat....jarod72pm píše:....Ono svýho času PS23 bylo taky super a byl to boom a auto ujelo v klidu 1600 km bez kapky oleje v sekundární olejové vaně ....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
Předsedo Já to nepsal to byl někdo jiný ...
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
Jo, sorry. Píšu z tlf - překoukl jsem se Promiň, ale jinak od toho "zelenýho smíška" to platí....
PS: A tedy u Durexe vím jak to myslel
PS: A tedy u Durexe vím jak to myslel
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
Opět se vracím do tohoto vlákna.
"Nanotechnologie se zabývá studiem a využitím struktur o velikostech od 1 do 100 nanometrů, tedy od jedné miliontiny milimetru do jedné desetitisíciny milimetru."
Zkusil se někdo zamyslet nad tím, CO je to nanoaditivum, ČÍM je vlastně tvořeno a tedy co je přidáno do oleje, aby ten získal mnohem lepší vlastnosti...? Zajímala se třeba i společnost Miller's Oils, co že to vlastně konkurence (firma ProTec) produkuje/nabízí a vpodstatě "kazí kšefty"...? Nebo je zticha a takzvaně "drží basu"...? Odpovědi na takové a podobné otázky mohou být na jednu stranu velmi složité či na druhou velmi jednoduché...
"Nanotechnologie se zabývá studiem a využitím struktur o velikostech od 1 do 100 nanometrů, tedy od jedné miliontiny milimetru do jedné desetitisíciny milimetru."
Zkusil se někdo zamyslet nad tím, CO je to nanoaditivum, ČÍM je vlastně tvořeno a tedy co je přidáno do oleje, aby ten získal mnohem lepší vlastnosti...? Zajímala se třeba i společnost Miller's Oils, co že to vlastně konkurence (firma ProTec) produkuje/nabízí a vpodstatě "kazí kšefty"...? Nebo je zticha a takzvaně "drží basu"...? Odpovědi na takové a podobné otázky mohou být na jednu stranu velmi složité či na druhou velmi jednoduché...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?
S Tebou to opravdu nemá cenu, žiješ ve svém světě Tak si žij, ale naše příspěvky jsou na rozdíl od Tvých domněnek doložitelné a ověřitelné. Přečti si - jestli uznáš argumenty odborníka z VŠCHT Praha.jarod72pm píše:Proč bych perlil je to otázka mého vlastního pohledu. Já stejně tak považuji perlu to že pod "vrstvou" oleje koroduje kov.....
http://www.oleje.cz/clanek/Vlastnosti-m ... lita-oleju Dál Ti Tvoje iluze už brát nebudu. Je to zbytečné ale přesto pokud by si začal číst ale nodočetl, tak na konci se píše: "Další provoz oleje již nebyl příliš vhodný a zvyšovala se možnost postupné koroze motoru. Pokročilá koroze pak zásadním způsobem snižuje životnost motoru" Jo příteli, i když to přesáhne meze Tvého chápání, může se to dít - a děje.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF