Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od Colommbo »

Mám teď vyměněná ventilová gufera a zhruba za dva tisíce km plánuju výměnu oleje. Nebýt toho, že mám do nové náplně připravenou poslední třetinu flašky Bishop's, snad bych ten nanozázrak i zkusil, už jen pro tu zkušenost... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od Durex »

jarod72pm píše:To je dobrá blbost , v praxi to nedokážeš . To je další tvoje perla.
Trochu soudnosti do té diskuze prosím...
ty nebudeš hloupej,ale jen línej a tak trochu zaslepenej. Tady sem ti věnoval trochu svýho drahýho času.
zde třeba něco ke KN ...
http://img.motofotky.cz/upload/images/f ... 921081.jpg
jarod72pm píše:Jak víš že každý olej má složky proti tření? Nikde to není psané a není certifikát
Skutečně každý olej má složky proti tření. Ono je to tím,že je to olej a ten má mazat a snižovat tření. To je důležité. Slovo snižovat. Protože ještě neznám materiál,co by odstranil tření ...A každý olej snižuje třetí. Dokonce i ten slunečnicovej ... A pokud si přesvědčen o svém produktu,že je nej,dál ho používej. nikdo ti v tom nebrání. Ono svýho času PS23 bylo taky super a byl to boom a auto ujelo v klidu 1600 km bez kapky oleje v sekundární olejové vaně ... :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
jarod72pm

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od jarod72pm »

Ten odkaz to není nic nového ale na tohle je vlákno jinde.Jinak ty drobné částice co projdou shoří nebo vyletí výfukem -neusazují se na stěnách válců a pokud ano antitřecí schopnosti oleje je "odbourají"? Když už jsme u toho... :mrgreen:
Možná jsem línej , ale rozhodně jako Ty naivní nejsem.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od Durex »

Už vidím,že ztrácím čas :lol: Ano sem naivní,ale vůbec mi to nevadí :D Jinak si někdy zkus udělat test třeba na motoru sekačky. A uvidíš,jak ty nečistoty krásně hoří,vylítávájí ven,neškrábou stěnu válce a nenapékají se na ventilech ... :lol: Ne promiň,kašli na to. Pak by si byl naivní jako já a nepotřebuju mít kolem sebe tolik lidí. Když to zůstane takto,tak to bude daleko lepší. Já sem naivní a ty osvícenej :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
jarod72pm

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od jarod72pm »

KN filtr na motoru sekačky :mrgreen: člověče ty mě bavíš ,ještě něco prosím napiš už jsem se tak dlouho nezasmál!
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od Durex »

já ale o KN na motoru sekačky nic nepsal,nebo to tam někde vidíš,že sem to zkoušel?Každopádně na tom by to KN mělo asi největší opodstatnění,když lépe filtruje a je pratelný nemyslíš? A vlákno na filtry je jinde ... :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
jarod72pm

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od jarod72pm »

Tohle je vlákno o aditivech tak toho nechme. (nechat si ničit motor sekačky jen tak by mě nenapadlo)
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od Jezevcik »

Nevím, jak Vám, ale mně to tu začíná připomínat toto:
http://www.oleje.cz/forum/plna-sintetik ... 0sintetika

A to jste si mysleli, že nic takového není možné!!!
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
jarod72pm

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od jarod72pm »

Safra už mě načapal , mno nic každá sranda jednou končí :wink:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od Colommbo »

Přesunul jsem to raději sem: post132766.html#p132766, abych tady neplevelil, omlouvám se... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od Pitris »

jarod72pm píše:....Ono svýho času PS23 bylo taky super a byl to boom a auto ujelo v klidu 1600 km bez kapky oleje v sekundární olejové vaně ....
Toto myslíš vážně nebo je to další část Tvého zábavného programu :?: :) :shock: Jo, tu reklamu jsem viděl taky :mrgreen: Příteli, z vody tu vaříš Ty - těch argumentů v neprospěch sportovních filtrů a přídavných aditiv do motorového oleje tu v rámci fóra zaznělo a bylo předloženo dost a vypadá to že to nechceš vidět / slyšet / porozumět. O.K. Máš svou pravdu - no, pravdu, spíš víru, tak ji měj ale já už nemám chuť Ti něco dokazovat....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
jarod72pm

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od jarod72pm »

Předsedo Já to nepsal :shock: to byl někdo jiný ...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od Pitris »

Jo, sorry. Píšu z tlf - překoukl jsem se :( Promiň, ale jinak od toho "zelenýho smíška" to platí....
PS: A tedy u Durexe vím jak to myslel :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od Colommbo »

Opět se vracím do tohoto vlákna.
"Nanotechnologie se zabývá studiem a využitím struktur o velikostech od 1 do 100 nanometrů, tedy od jedné miliontiny milimetru do jedné desetitisíciny milimetru."
Zkusil se někdo zamyslet nad tím, CO je to nanoaditivum, ČÍM je vlastně tvořeno a tedy co je přidáno do oleje, aby ten získal mnohem lepší vlastnosti...? Zajímala se třeba i společnost Miller's Oils, co že to vlastně konkurence (firma ProTec) produkuje/nabízí a vpodstatě "kazí kšefty"...? Nebo je zticha a takzvaně "drží basu"...? :) Odpovědi na takové a podobné otázky mohou být na jednu stranu velmi složité či na druhou velmi jednoduché... :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vliv aditiva na výkonovou specifikaci ?

Příspěvek od Pitris »

jarod72pm píše:Proč bych perlil je to otázka mého vlastního pohledu. Já stejně tak považuji perlu to že pod "vrstvou" oleje koroduje kov.....
S Tebou to opravdu nemá cenu, žiješ ve svém světě :roll: Tak si žij, ale naše příspěvky jsou na rozdíl od Tvých domněnek doložitelné a ověřitelné. Přečti si - jestli uznáš argumenty odborníka z VŠCHT Praha.
http://www.oleje.cz/clanek/Vlastnosti-m ... lita-oleju Dál Ti Tvoje iluze už brát nebudu. Je to zbytečné :x ale přesto pokud by si začal číst ale nodočetl, tak na konci se píše: :arrow: "Další provoz oleje již nebyl příliš vhodný a zvyšovala se možnost postupné koroze motoru. Pokročilá koroze pak zásadním způsobem snižuje životnost motoru" :arrow: Jo příteli, i když to přesáhne meze Tvého chápání, může se to dít - a děje.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět