Viskoznejsi olej na vybehany motor
Moderátor: Colommbo
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
Hen tom,co se nalejvá hruškovy jujcem
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
A k Pecinům donesl sardelový očka PePe, alex 008 na srazu Colommba s džusem neviděl
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
Víme,bylo to mimo mísu,ta moje raekce.
Voni sou hlava,pane Vachmajtr ...
moje reakce= smaz
A tak vyhruškovanýho ho nikdo neuvidí...
Voni sou hlava,pane Vachmajtr ...
moje reakce= smaz
A tak vyhruškovanýho ho nikdo neuvidí...
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
PročPePe píše:moje reakce= smaz ....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
PePe: vymezit/vymedziť... Ano, po předchozím stálém používání 5W40 jsem ve dvou výměnných cyklech (cca 12tis.km) aplikoval Mobil1 5W50 a nyní "na zkoušku" Sunoco 5W50 (SG), po cca 8tis.km registruju nižší spotřebu oleje, z předchozích cca 0,75/1000 na odhadem 0,5/1000, ale co je důvodem, výbuch (ví Bůh)... Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál, zatím jsem v rámci možností spokojený.
P.S. A hruškový džus je opravdu mňamka...
P.S. A hruškový džus je opravdu mňamka...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
Vymez = vymedz a nie nerješaj ale nerieš ale jako madarsko-slovensky to boloPePe píše:Ten motor máš jasně načnutej,tak ho vymez,(kujva,jak se řekne SK vymez...) viskozitou za tepla.Výkonostní třídu nerješaj (ano Jerome ?)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
Ako by to bol napísal alebo povedal súdruh Gustáv H. blahej pamäti...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
to je snad apříl inak ten sunoco mi ukazuje api SH
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
Vyzera to tu na taku aprilovu debatu Inak z Colommba mam poslednu dobu pocit ze ma plne zuby dolievania oleja do V6 a tajne chce presedlat na trihrnek 1,0 Ecotec Direct Injection Turbo od Adama
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
alex 008: ano, máš pravdu, přepsal jsem se, SH je správně...
jerome: pššššššššt, nic neprozrazovat, to má být překvapení...
jerome: pššššššššt, nic neprozrazovat, to má být překvapení...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
@alex 008: Píšeš, že motor chytá na cvrnknutí startérem. Proto se chci zeptat na dvě věci:
1. Kouří - při jízdě pod plným plynem anebo při přidání plynu po sjíždění kopce se zařazeným kvaltem, ale bez plynu?
2. Udrží auto v kopci se zařazenou jedničkou nebo zpátečkou bez zatažení ruční brzdy?
1. Kouří - při jízdě pod plným plynem anebo při přidání plynu po sjíždění kopce se zařazeným kvaltem, ale bez plynu?
2. Udrží auto v kopci se zařazenou jedničkou nebo zpátečkou bez zatažení ruční brzdy?
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
motor štartuje veľmi dobre, akurat dnes mi startol na 2-krat ked bol zohriaty, alebo v lete ked su palavy
Add1) to ani nie, myslim ze narazas na drieky ventilov, tade moc nejde tym padom asi
Add2) tu je trochu problem, pri trosku vacsom kopci auto ide po troskach dolu, skace po zubu, zalezi od strmosti kopca
Add1) to ani nie, myslim ze narazas na drieky ventilov, tade moc nejde tym padom asi
Add2) tu je trochu problem, pri trosku vacsom kopci auto ide po troskach dolu, skace po zubu, zalezi od strmosti kopca
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
Nikoli, zajímalo mne, kolik oleje jde do válců přes kroužky.alex 008 píše:Add1) to ani nie, myslim ze narazas na drieky ventilov, tade moc nejde tym padom asi
No a tady jsem chtěl pro změnu zjistit, jak je na tom skutečně s tou kompresí. Tvé odpovědi ovšem ne zcela rozumím...alex 008 píše:Add2) tu je trochu problem, pri trosku vacsom kopci auto ide po troskach dolu, skace po zubu, zalezi od strmosti kopca
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
tak ešte raz: pri zaradenom 5. rýchlostnom stupni a rýchlosti cca 120km/h a dobrzdení motorom bez plynu na rýchlosť aby RJ ešte nepúšťala benzín, cca 45km/h, a následnom zošliapnutí plynu až na podlahu vyšiel z výfuku veľmi malý obľáčik dymu, pri parkovaní v kopci (teraz mi nefunguje ručná brzda, tekže viem ), sa auto hýbe, záleží na strmosti kopca, rozumej čím väčší, tým skôr a viac sa pohne
Re: Viskoznejsi olej na vybehany motor
V létě 1997 (pamatuji si to přesně kvůli 1. vlně povodní) jsem 14 dnů jezdil půjčenou Toyotou Starlet 1,3 (předpokládám, že šlo o stejný motor, jaký máš ve svém autě), která měla najeto přes 450 tis. km a ničím takovým netrpěla. Jenže také měla jen jednoho majitele a adekvátní péči i zacházení. Já s ní tehdy jezdil (nikoli pomalu) za 6,3 l/100 km. Tedy se přidávám k těm, kdož radili neinvestovat, prostě dojezdit.