VIF

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Eutektik

Re: VIF

Příspěvek od Eutektik »

Petrus

Re: VIF

Příspěvek od Petrus »

Jak se ti ta tvoje smeska povedla smichat ?
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: VIF

Příspěvek od Hombre »

Jestli to je na mne, tak to byla jen výzkumná náhoda, jejiž počátek byl při nechtěném polití origo VIFem, během tankování. :D
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
jarod72pm

Re: VIF

Příspěvek od jarod72pm »

Zdravím
nemohu si odpustit jednu zajímavost ,
Jezdím tankovat pravidelně k Robinoil jejich super+ tedy 98+ (čistě bez aditiv ,bez biosložek)
Liji tam aditiva mám ještě Wynn´s Supremium Petrol(pár dávek) nově litrovku Vifu ,
aditiva jsem teď prohazoval po dvou 3/4nádržích a poslední dvě nádrže Vifu na volnoběh po zahřátí motoru nemám jak s Wynnem 750 otáček ale 870 otáček ! (i přes diagnostiku)
(nevím proč ale subjektivní pocit u Vervy 100 auto je línější a spotřeba stejná)
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: VIF

Příspěvek od Colommbo »

Zřejmě každý motor (palivový systém) může reagovat jinak. :idea: Používal jsem rok VIF, pak půl roku Wynn's a nyní třetí plná nádrž opět s VIFem, abych jej "dojel." Volnoběžné otáčky studené i zahřáté stále tytéž a také stejné jako vůbec bez aditiva, s VIFem se mi zdá motor maličko, ale fakt jen maličko ospalejší, ale bude to spíš opravdu pouze zdání... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: VIF

Příspěvek od rousini »

jarod72pm píše:Zdravím
nemohu si odpustit jednu zajímavost ,
Jezdím tankovat pravidelně k Robinoil jejich super+ tedy 98+ (čistě bez aditiv ,bez biosložek)
Liji tam aditiva mám ještě Wynn´s Supremium Petrol(pár dávek) nově litrovku Vifu ,
aditiva jsem teď prohazoval po dvou 3/4nádržích a poslední dvě nádrže Vifu na volnoběh po zahřátí motoru nemám jak s Wynnem 750 otáček ale 870 otáček ! (i přes diagnostiku)
(nevím proč ale subjektivní pocit u Vervy 100 auto je línější a spotřeba stejná)
Tam nemáš ŘJ?
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
jarod72pm

Re: VIF

Příspěvek od jarod72pm »

Ale jistěže mám , to je právě na tom to divné proč auto drží jiné otáčky na volnoběh, možná jak jsem to měl na diagnostice jsem nechca dal reset fuel economy , ale to poznám časem a ještě zkusím zpět wynns.
Přeci jenom aditiva měnit takhle otáčky je přeci jenom trochu divné , nic jiného mě nenapadá proč to tak je.
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: VIF

Příspěvek od rousini »

No to je fakt zajímavý. ŘJ řekne, že volnoběh je 800 a přes to nejede vlak. Může se změnit spotřeba, ale otáčky???
To by ten VIF taky mohl posouvat omezovač :D . Aditivem to nebude...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: VIF

Příspěvek od Pedro »

Me zas volnobeh drzi 700,ale jakmile se Sw pohne na neutral treba z kopce,vyleze na 1100. Kdyz zastavim,ihned sleze na 700. To same kdyz plachtim z vhodneho k tomu,kopce. 1100ot. :-)
Jsou veci mezi autem a peklem...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VIF

Příspěvek od Pitris »

S těmi rozdílnými otáčkami v režimu stop / jízda; Accord i Civic to dělají taky a (předpokládám že) ŘJ přes senzory ABS pozná že jedeš a zvedne otáčky kvůli posilovači řízení....
Proč jarodovi netuším, já si nevšiml že bych měl jiné volnoběžné otáčky na VIF nebo Wynn's....
Jen mě napadlo - teplota (venkovní i motoru) +- stejná?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: VIF

Příspěvek od Colommbo »

VIF - Very Intelligent Fluid... :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: VIF

Příspěvek od Brembo »

mne auto tiež nedrží štandardne 800,ale podla roznych okolností ich zvyšuje-teplota motora,teplota v kabíne,zaradený rýchlostný stupen a i vonkajšia teplota.,a adtívum s tým nemá nič spoločné-VIF nepoužívam.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: VIF

Příspěvek od rousini »

800 jsem napsal jako příklad... Vliv studeného motoru jsem vědomě zanedbal neb zde na fóru nechci nikoho pasovat za blba. Za jízdy se ten volnoběh u některých aut posouvá, možná kvůli pohonům, jak psal Pitris. Mě třeba ŘJ při řazení nenechá padnout hned Ot na volnoběh, ale drží je na hodnotě akorát pro další kvalt. Trošku mě to sere když občas řadím hned po IV - VI a vynechávám V. Tak tam musím ještě jednou do spojky (jako s vejtřaskou), aby ŘJ pochopila, že ji nepotřebuju.

Ten Inteligent Fluid mě odrovnal... :wink:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VIF

Příspěvek od Pitris »

Zřejmě je to i vyšším počtem jízd po dálnici (mladí se odstěhovali za Pohořelice) kdy jedu delší čas soustavně při otáčkách nad 4000, ale koncovku výfuku mám teď poněkud víc čistější - s VIFem.... :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: VIF

Příspěvek od Pedro »

Tak musim poupravit text ve vlakne,kde pisi o mirnych sazich ve fuku u Sw.
Mam natocino od listopadu 5500km a hned po kompletnim reviznim servisu,neustale plnen aditivem v pomeru 1:750-1000.
Tenkrat bylo cernych usazenin dost,ted jsem si na to vzpomel,kontrola a svete div se. Jen mirny sedavy povlak,ktery neschova ani kapilary v prstu.
Na motoru zadne upravy nejsou,svice zustaly,filtr vyfoukan proti srsti,ale i tak neni pred smrti. Jediny zasah je do delky chobotu sani a upravicka odfuku karteru,bo
jezdim a nadale budu,couracky.
To jsem ale delal nedavno,bo nevim proc,ale krome filtru jde cast i do prostredniho valce.
Za ty moje km,druhy olej. Ubytek vubec zadny,voda za studena v teplotach cca +5st doplnena tenkrat na hodnotu presne horni rysky a tam je stale. Za studena samozrejme.
Tak asi viditelny jev ucinku VIFU. To ze snad udrzuje system v cistote,lehce primazava...,v lze doufat.
Odpovědět