A pak se k tomu přidá přeměna eutektoidní a je v tom krásný gulášNávštěvník píše:Tak ještě jednou pro ty, kteří by chtěli pochopit, jak to funguje..https://cs.wikipedia.org/wiki/EutektikumPitris píše:.... Bude to asi jako FRIDEX - čistý nezředěný zgelovatí už asi při -18-ti°C ale v poměru 1 : 1 s vodou ztuhne až pod -40-ti°C.... Asi nějaká chemická reakce....
Kdo někdy zažil ve škole rovnovážný diagram Fe - Fe3C, pochopí hned....
VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
Re: VIF
Ztuhlá nafta není eutektikum.Návštěvník píše:Může být, ale chováním ztuhlé nafty nebo chladicí kapaliny se budou zabývat jen opravdoví teoretici....skodovkar píše: A pak se k tomu přidá přeměna eutektoidní a je v tom krásný guláš
1) Eutektikum je tuhá směs dvou látek. (hned první věta v odkazu)
2) Mohlo by se jednat o "kapalnou slitinu", ve které se tvoří pevné "krystalky" tuhého parafinu v naftě, ale ani to není správné, protože parafín nevytváří krystaly, má amorfní (bezkrystalickou) strukturu.
Re: VIF
No prosím, dnes už tam píší, že se to má spotřebovat do 3. měsíců po otevření. Tohle sice není VIF, ale na druhou stranu svým složením se to dle mého názoru příliš lišit nebude. A jestli má ten VIF uvednou expiraci dva roky, tak je to prostě příliš dlouhá doba - viz moje zkušenost z předcházejícího příspěvku a možná příčina negativních zkušeností některých řidičů.NOP píše:....k těm, dle mého názoru měnícím se vlastnostem VIFu k horšímu v závislosti na jeho stáří jenom poznamenám, že jsem kdysi koupil Millers Oils Eclipse, to je také aditivum do nafty, výrazně levnější obdoba Millers Oils Diesel Power EcoMax. Byla to litrová plastová flaška v návodu bylo uvedeno, že se to má spotřebovat do 6. měsíců po otevření. To se mi ani zdaleka nepovedlo ...... a skutečně, když jsem to po téměř roce spotřeboval, původní nízká spotřeba i působivá akcelerace byly ty tam. Vůbec, osobně si myslím, že všechna ta aditiva mají podobný základ a liší se pouze v množství té které chemikálie.
http://www.millersoils.cz/eclipse
Re: VIF
Podobnu skusenost mám s Enviroxom. Má sa spotrebovat do 6 mesiacov. Po roku bol nepoužitelný,zmenil vzhlad,viskozitu a vytvorili sa usady vo flaške.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: VIF
Naprosto stejná zkušenost s Enviroxem. Ty usazeniny se mi tam vytvořily již za půl roku a i když jsem se je snažil oddělit dekantací i filtrováním, musel jsem zbytek vyhodit. Za tu cenuBrembo píše:Podobnu skusenost mám s Enviroxom. Má sa spotrebovat do 6 mesiacov. Po roku bol nepoužitelný,zmenil vzhlad,viskozitu a vytvorili sa usady vo flaške.
Re: VIF
Což o to, ono by se to pít dalo, a dovedete si vůbec představit ten pozitivní vliv na Váš organismus ?:Pedro píše:...proste se to nedalo,pít...
Zvýšení efektivity spalování piva.
Zvýšení vnímání síly piva o 4 stupně.
Snížení spotřeby piva a podobných tekutin o 3 – 5%.
Ochrana před negativními vlivy alkoholu.
Prevence před ředěním piva lihovinami.
Redukce množství piva potřebného k uvedení se do povzneseného stavu.
Čištění a mazání vstřikovačů a celého zažívacího traktu. Ty vstřikovače bych ovšem zdůraznil.
Ochrana před korozí - prostě nestárnete.
Zlepšuje studené starty. Ano. Na tu malou místnůstku startujete velmi čile, ba přímo bleskově.
Prevence před degenerací. A pokud k ní už došlo, návrat do původního stavu. Otázkou zůstává, zda-li se tím reálně vůbec něco zlepší....
Jo, a ty vzkazy typu: "...že ty jsi se NOPe již napil..." a podobné si můžete odpustit. Děkuji.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VIF
Dnes jsem tankoval zase (téměř) plnou a tož jsem namísto Wynn's(u) hrcnul po půl roce zase VIF, ať mi ten zbytek v piksle nezoctovatí, budu to střídat, dokud jej nevyjedu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: VIF
Již půl roku praktikuji vlastní VIF.
1 litr petroleje - 65 Kč /čistící složka / -petrolej je i nosnou složkou origo VIF Super Benzin Aditiv
0,5 litru VIF Super Benzin Aditiv - 220 Kč /dodá složky protikorozní, stabilizační, atd...../
0,5 litru 10W40 Valvoline /ten samý, co mám v motoru/ - 60 Kč - přimazává a konzervuje soustavu
----------------------------------------------------------------------------------------
2 litrová směs za cenu 345 Kč mě při dávkování 1 deci /ze začátku 3 nádrže jsem dával 1,5 -2 deci/ na dotankování nádrže /50 litrů/ ošetří 1000 litrů benzínu, což činí jeho cenové navýšení o 0,4 Kč na litru. Zkoušel jsem i předávkovat, než jsem dotankoval do plna a bez jakéhokoliv problému.
PS: při kontrole svíček - bez karbonu , jen trochu více bordela lítalo ze začátku z výfuku, známka
toho, že čistí kvalitně i spalovací prostor s ventily
dříve háklivý motor na kvalitu benzínu na volnoběhu bez problému po tankování u jakékoliv pumpy
i když jsou teploty jen něco nad nulou tak na zimních gumách se plácám se spotřebou mezi
6,7 -7,8 L/100 km, což v chladnu jsem se dříve pod 7 nedostal.
Když to shrnu, tak veškerý bordel ohledně motorů na cestách dělá nekvalitní benzín dle nenažranosti státu, pumpařů a všech závozníků kolem...
Nevěřím předraženým benzínům a reklamám na ně, že tam ty zaplacené aditiva jsou.
1 litr petroleje - 65 Kč /čistící složka / -petrolej je i nosnou složkou origo VIF Super Benzin Aditiv
0,5 litru VIF Super Benzin Aditiv - 220 Kč /dodá složky protikorozní, stabilizační, atd...../
0,5 litru 10W40 Valvoline /ten samý, co mám v motoru/ - 60 Kč - přimazává a konzervuje soustavu
----------------------------------------------------------------------------------------
2 litrová směs za cenu 345 Kč mě při dávkování 1 deci /ze začátku 3 nádrže jsem dával 1,5 -2 deci/ na dotankování nádrže /50 litrů/ ošetří 1000 litrů benzínu, což činí jeho cenové navýšení o 0,4 Kč na litru. Zkoušel jsem i předávkovat, než jsem dotankoval do plna a bez jakéhokoliv problému.
PS: při kontrole svíček - bez karbonu , jen trochu více bordela lítalo ze začátku z výfuku, známka
toho, že čistí kvalitně i spalovací prostor s ventily
dříve háklivý motor na kvalitu benzínu na volnoběhu bez problému po tankování u jakékoliv pumpy
i když jsou teploty jen něco nad nulou tak na zimních gumách se plácám se spotřebou mezi
6,7 -7,8 L/100 km, což v chladnu jsem se dříve pod 7 nedostal.
Když to shrnu, tak veškerý bordel ohledně motorů na cestách dělá nekvalitní benzín dle nenažranosti státu, pumpařů a všech závozníků kolem...
Nevěřím předraženým benzínům a reklamám na ně, že tam ty zaplacené aditiva jsou.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VIF
A protřepat, nemíchat...! Co se (ne)kvality benzínu týče, tím bych osobně až tak moc neargumentoval, Karle - pokud člověk sám do nádrže něco přidá, je, aspoň dle mého, vcelku jedno, co natankuješ. Druhým dechem však dodávám, že jsem dřív nikdy neaditivoval, to až vy jste mě tu zblbli, a u ONO, v rozporu s tím, co jsem tu napsal, netankuju, je to pro mě asi otázka vyššího principu mravního...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: VIF
Určitě mám své pumpy u kterých tankuji delší dobu a vím že nemají totální humus, ale jen jsem to u jiných zkoušel , co na to můj motor. Ten má opravdu čuch na kvalitu, jak mu něco nevoní, tak otáčky na volnoběh kolísají. Jak má kvalitu, tak otáčkoměr jako na fotce. Většinou tankuji u dvou soukromých pump za rozumný groš, kde je jistota, že nemají benál pančovaný, ale na druhou stranu nějak aditivně ošetřený benzín již namíchaný s řepkovým humusem s rafinérky nemají, byl by dražší. Proto táto prevence se stejným účinkem co drahé zázračné kapání, obsahující stejně z 80% petrolej a zbytek aby motor nerezivěl, nezamrzal, neusazoval se bordel.......
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: VIF
No a u VIFu v balení 500ml, který stojí okolo dvou stovek Ti to vyjde v podstatě úplně a zcela stejněHombre píše:Již půl roku praktikuji vlastní VIF.
1 litr petroleje - 65 Kč /čistící složka / -petrolej je i nosnou složkou origo VIF Super Benzin Aditiv
0,5 litru VIF Super Benzin Aditiv - 220 Kč /dodá složky protikorozní, stabilizační, atd...../
0,5 litru 10W40 Valvoline /ten samý, co mám v motoru/ - 60 Kč - přimazává a konzervuje soustavu
----------------------------------------------------------------------------------------
2 litrová směs za cenu 345 Kč mě při dávkování 1 deci /ze začátku 3 nádrže jsem dával 1,5 -2 deci/ na dotankování nádrže /50 litrů/ ošetří 1000 litrů benzínu, což činí jeho cenové navýšení o 0,4 Kč na litru....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF