VIF

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
šulda

Re: VIF

Příspěvek od šulda »

Ten sajrajt co je navrchu může přicpávat otvory a měnit tak rozprach? Po nalití aditiv si "hned" poznal rozdíl? To bych nazval "zázrakem".
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF

Příspěvek od Durex »

Nazývej to jak chceš,ale je to tak. Na tom motoru to prostě slyšíš a odezvu na plyn poznáš taky. Podotýkám zima a -10 st ... Nemám důvod dělat někomu reklamu - nic z toho nemám. Jen poznatek ...

Ještě pro upřesnění. Jel sem s tím před aplikací a pak cca v půlce nádrže po aplikaci aditiv. Jinak je to ten nejslabší motor,takže tam je hned znát,jak to jede ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
sosko

Re: VIF

Příspěvek od sosko »

Otazka je:
1. ako by vyzeral ten vstrek, ak by sa aditivum od novoty NEPRIDAVALO ?
2. aky bol jazdny styl ? - caste studene starty, jazda so studenym motorom po meste praca-domov-praca ? alebo dialnice ?
Mne to vychadza ako eko jazda na spotrebu pri 1300 otackach. V takom pripade to ziadne aditivum nezachrani. :)
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: VIF

Příspěvek od Hombre »

Motor má být využíván v celém rozsahu otáček. Jestli v tomto rozsahu u 2L motoru má zdání, že hodně žere, tak si musí pořídit 1,6, aby v těchto otáčkách mohl jezdit, motor se nezasíral a jeho peněženka to utáhla. :? V jiném případě , jak bylo napsáno, při eco jízdě se zanese i VIFEM 1:1 :wink:
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
šulda

Re: VIF

Příspěvek od šulda »

Durex píše:Jel sem s tím před aplikací a pak cca v půlce nádrže po aplikaci aditiv.
Ale to jsi měl napsat hned na místo toho "hned", takhle je to jiná. Hned po aplikaci by to byl opravdu zázrak.
Provozní podmínky a styl jízdy, pánové vy vždy přijdete s něčím novým abyste mohli obhajovat své :mrgreen: Ne vážně, čekal sem až to někdo zmíní, tohle je rozumnej a silnej argument :wink: Jen si nedokážu u CR v OII představit jak bych jezdil eco na 1300ot, to je na sluchátka a PD je proti tomu rajská hudba :mrgreen: Osobně jezdím jak popisuje Hombre v první větě a spotřeba mi vychází leckdy líp jak podtáčečům. Tady uznávám že tohle má u ropáka velký vliv a aditivum to nemůže ochránit. Taky jedu často do práce jen 16km a zpátky, přes sezónu ale často pak auto jede dál přes 50km a i naopak před tím přijede, ale to už sem drobet nepatří. Takže pro mě výsledek, nejezdit jak pošuk a tankovat jen dobrou naftu = netřeba aditiva :mrgreen:

Edit: Tak jasně, je to venku, nedalo mi to a zeptal sem se ho jestli jezdí jako pošuk. Jezdil s tím na spotřebu ale "už" při 70tkm zjistil že to tomu autu nesedí :mrgreen: Takže VIF má stále ještě nedostatky když toto nedokáže eliminovat, já sem vám to říkal :lol: Zato má výhodu že u nás stojí palivo za hovínko tak se ta kvalita dohání za další peníze doaditivováním :roll:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF

Příspěvek od Durex »

Tak když si měl to slovo "hned" v uvozovkách,tak sem myslel,že je to jasný. To je pro mě hned. Né jako,že se musí najezdit min 2000 km ... ale hlavně,že sme si to vysvětlili :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: VIF

Příspěvek od Pitris »

Já se zde ještě vrátím k naftovému VIFu - zimnímu. Počátkem roku 2012 ho zkoušeli ve Světe motorů
Měli tam několik vzorků naft. Přelítl jsem to jen zběžně ale co jsem si všiml, tak do větších mrazů se nejlíp osvědčil Agip Diesel Arktic (nebo jak se to jmenovalo); ale některé vzorky měly při -20-ti °C v lahvičce už dole "sedlý" parafín - a co u toho zmínili, přes filtr by to nešlo. Vzali to do tepla, přidali VIF a opět to dali přes noc "zmrznout". A tam to ten VIF "udržel" - parafín vidět nebylo. Nesednul na dno. A to je podle mě podstatná vlastnost zimního VIFu: má snížit bod tuhnutí nafty a zlepšit její čerpatelnost a filtrovatelnost (ale musí se do nafty přilít při venkovních plusových teplotách)....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jan Nowak

Re: VIF

Příspěvek od Jan Nowak »

S tím zímním VIFem je to malinko jinak.
Jde o to: nafta je (většinou) v nádržích hluboko pod zemí, takže má při tankování plusovou teplotu. Ten VIF je třeba jen mít v zimě doma a ne v autě tak, aby i ten při aplikaci měl plusovou teplotu. To je celé. Když tohle dodržíme, VIF bude fungovat správně, i když bude při aplikaci venku -30.
Jen ho v zimě nesmíme "skladovat" v autě - když "zmrzne" je z něho takový gel.
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: VIF

Příspěvek od Brembo »

mne ten zázračný uvolnovač bordelu nefungoval. Musel som použit iné učinnejšie aditívum. Podtáčanie motora sa nekonalo,na ten motor to dá vcelku velmy jasne najavo,že škrtením otáčok-pod 1600 to nebude ono. U novších s dvojhmotným zotrvačníkom to cítit nie je,ale počut áno,takže podtáča jedine obsluha,ktorá ked nič divné necíti tak je to good.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Keldon
Příspěvky: 63
Registrován: pon kvě 01, 2006 13:25

Re: VIF

Příspěvek od Keldon »

Mám dotaz ohledně způsobu dávkování VIFu do nádrže před tankováním benzínu.
Já k tomu používám u Felicie 1.6 plastový trychtýř s delší násoskou a plastovou injekční stříkačku (50 ml). Trychtýř zasunu do nalévacího hrdla tak, aby násoska sahala až za krycí plastovou clonu nalévacího hrdla. Do něj pak vtlačím odměřené množství VIFu. Před tankováním benzínu se ještě snažím alespoň pár kapkami benzínu z pistole vypláchnou trychtýř tím, že ho trošku nadzvednu a benzín stekl do nádrže, jelikož při zasunutí je ve vodorovné poloze. Je to trošku vše složité. Nalévání VIFu pomocí odměrného válce víčka mi připadá problematické. Nevymyslel zde nikdo nic jednoduššího?
javier
Příspěvky: 77
Registrován: ned čer 01, 2014 12:49

Re: VIF

Příspěvek od javier »

Ja si doma nadavkujem do nejakej lepsej flasky (napr. od aditiva Valvoline alebo STP) mnozstvo na jedno tankovanie.
Najlepsia alternativa by asi bola pouzivat flasku od millers oils ecomaxu, ta ma sikovny davkovac.
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: VIF

Příspěvek od Hombre »

Keldon píše:Mám dotaz ohledně způsobu dávkování VIFu do nádrže před tankováním benzínu.
Já k tomu používám u Felicie 1.6 plastový trychtýř s delší násoskou a plastovou injekční stříkačku (50 ml). Trychtýř zasunu do nalévacího hrdla tak, aby násoska sahala až za krycí plastovou clonu nalévacího hrdla. Do něj pak vtlačím odměřené množství VIFu. Před tankováním benzínu se ještě snažím alespoň pár kapkami benzínu z pistole vypláchnou trychtýř tím, že ho trošku nadzvednu a benzín stekl do nádrže, jelikož při zasunutí je ve vodorovné poloze. Je to trošku vše složité. Nalévání VIFu pomocí odměrného válce víčka mi připadá problematické. Nevymyslel zde nikdo nic jednoduššího?
A není jednoduší, nasadit na stříkačku delší hadičku a jde to i bez trychtýře.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Keldon
Příspěvky: 63
Registrován: pon kvě 01, 2006 13:25

Re: VIF

Příspěvek od Keldon »

Jistě by bylo, budu muset nějakou vhodnou pohledat. Jde o to ji také dobře ke stříkačce připevnit. Někdo tady už dříve psal, že mu spadla do nádrže.
Koliesko
Příspěvky: 93
Registrován: ned lis 17, 2013 19:51

Re: VIF

Příspěvek od Koliesko »

Na davkovanie VIFu som uz vyskusal kadeco, (len nie ten original uzaver, lebo je to uz od pohladu blbost), jedneho casu som ho prelieval do 150 ml plechovky od LM cistic ventilov, ale to sa mi nechcelo robit stale pred tankovanim, vyskusal som aj spominanu hadicku na striekacke, ale cim dlhsia hadicka, tym viacej toho vifu ostane v hadicke (a potom znej odkvapkava), nakoniec som skoncil v obale od Milleru petrol eco max, tym sa davkuje luxusne, len dostat ho tam chce trpezlivost.
šulda

Re: VIF

Příspěvek od šulda »

VIF není prospěšný jen pro čistotu palivové soustavy a motoru ale i pro rozvíjení ducha a motoriky. Zjistíte že trojúhelníček dané velikosti prostrčíte opravdu jen dírkou trojúhelníčkového tvaru daného rozměru, že v dlouhé hadičce zůstavá zbytečně velký zbytek tekutiny atd. To vše za pouhých 220kč pro ropáky i benziňáky v balení 500ml. No nekupte to za ty peníze :mrgreen:
Nic proti ale koukám že to je slušná alchymie. Btw k tomu zimnímu. Testy ze SM jdou mimo mě stejně jako jejich rádoby rady o tajných tipech které nikde výrobce neuvádí a přitom jsou v manuálu. Ze zkušeností, dvě zimy bez garáže, ta jedna opravdu tuhá, auto stálo od pátku do pondělí v mrazech který k ránu dosahovali až na -30°. Odjížděl sem v pondělí ráno, -28° a k autu sem šel s obavami. Nastartoval sem na drc a odjel bez problémů, další dva sousedi s ropákama ale neodjeli a neodjel ani švagr který do nafty přidává VIF. Já měl tenkrát v nádrži zimní prémiovou od OMV. Opět bez krkolomného přidávání aditiv :wink:
Odpovědět