Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba
...si ho necha,tolik to chleba nezere. A takovyhle kary,pokud k nim ma clovek vztah a rekneme z nejakeho duvodu,uctu se neprodavaji. A je li moznost i bez spz ho obcas ,,profungovat,, ...
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba
Dneska zkusil - tachometrových cca (bez brejlí) 55km/hColommbo píše:...Pětikvalt...v Omče...Na jedničku v omezovači 6750/min (ale nezkoušel jsem to) za ty roky, co s ní jezdím, tipuju tak 55-60 max, víc nee...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spotřeba
Vzpomínám si na jeden Svět motorů z asi osmdesátéhodevátého roku, kde ti novináři popisují své zážitky z nějakého autosalonu, kde měli možnost svezení s Chevroletem Corvette ZR 1.Návštěvník píše:Galant 2,5 V6 i na trojáka - ve 140Pedro píše:Driv me fascinovaly auta,co dokazaly pisknout i pri prerazeni na dvojaka.
Je tomu uz haafo let.
Budu velmi volně citovat, už je to dost let, ale na podstatné údaje nikdy nezapomenu.
"Jeli jsme na trojku rychlostí asi devadesát kilometrů v hodině a prudce sešlápli plyn až na podlahu. Auto vyrazilo a až do rychlosti 180 km/h několik set metrů hrabalo".
To byl asi pocit, když potom nastoupili v lepším případě do žigula a tradá zpět do sociálismu.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba
Máš pravdu, Tome, taky si na ten autosalon vzpomínám: IAA Tampere, únor 1989!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spotřeba
Z toho roku si pamatuju jen dve veci. Jednou z nich bylo ,,udelani D,, ecka,opustil vozeni nakladu a zacal vozit lid.
Re: Spotřeba
Kurva, Halík a kontrarevoluci si nepamatuješ?Pedro píše:Z toho roku si pamatuju jen dve veci. Jednou z nich bylo ,,udelani D,, ecka,opustil vozeni nakladu a zacal vozit lid.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Spotřeba
Pane - skoro jako (blahé paměti) Civic a teď AccordColommbo píše:Dneska zkusil - tachometrových cca (bez brejlí) 55km/hColommbo píše:...Pětikvalt...v Omče...Na jedničku v omezovači 6750/min (ale nezkoušel jsem to) za ty roky, co s ní jezdím, tipuju tak 55-60 max, víc nee...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba
To jako ze si dal jednicku do plnejch,omezovac? No to je,u jednicky,skoro jako kdyby si to udelal na volnobeh.
To ze udela stejnou rychlost jako Hondy je pochopitelne. Diky motoru
Omca muze mit delsi prevody.
Netreba k vykonu tak vysoke otacky.
To ze udela stejnou rychlost jako Hondy je pochopitelne. Diky motoru
Omca muze mit delsi prevody.
Netreba k vykonu tak vysoke otacky.
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba
Právě proto jsem psal, že jsem to za celou dobu, co ji mám, ještě nikdy neudělal, Peťo... Jednak to nikdy nebylo potřeba a druhak, jak píšeš, přijde mi to takový o ničem, zbytečný. A dělání zbytečných věcí se snažím omezit na míru nejnezbytnější...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spotřeba
Jj,je mi jasny ze to neni tvoje systema bezneho pouziti Omci resp.vozidla obecne. Dodam vsak za sebe,ze se spoustou aut,nejen svych,jsem zamlada testoval co naktery kvalt udelaj.
Asi nejvetsi prasarna byla kdyz jsem zakaznikovi vracel po serizeni motoru jeho predtim spatne se vytacejici S 120L r. 86.
(chyba byla u odstr.regulace a lehce pridrene II.klapce)
Tacho 120 na 3q. To byl hukot.
(prevodovka 4q ,4,22. )
U svych nynejsich nevim na zadny kvalt kolik daji ani top speed. Po pravde,nezajima mi to a nevidim duvod jim davat cocku.
U corolly jsem to,priznam,zkusil jednou,bo jsem neveril zaberum na
YT,kde byla rucicka 1cm za posledni cislici 180. Samozrejme na rovine obema smery. Otacky si nepamatuji. Uchylne jsem si to nahraval na tlf. Jenze pozdeji,nez jsem si to dal na svy YT,tlf vyhorel i s mikro SD.
Asi nejvetsi prasarna byla kdyz jsem zakaznikovi vracel po serizeni motoru jeho predtim spatne se vytacejici S 120L r. 86.
(chyba byla u odstr.regulace a lehce pridrene II.klapce)
Tacho 120 na 3q. To byl hukot.
(prevodovka 4q ,4,22. )
U svych nynejsich nevim na zadny kvalt kolik daji ani top speed. Po pravde,nezajima mi to a nevidim duvod jim davat cocku.
U corolly jsem to,priznam,zkusil jednou,bo jsem neveril zaberum na
YT,kde byla rucicka 1cm za posledni cislici 180. Samozrejme na rovine obema smery. Otacky si nepamatuji. Uchylne jsem si to nahraval na tlf. Jenze pozdeji,nez jsem si to dal na svy YT,tlf vyhorel i s mikro SD.
Re: Spotřeba
Asi jsem trochu pomalejší a tak mi chvilku trvalo, než mi došlo, že YT bude You Tube. Jeden zedník na stavbě to vážně nazývá "joptube".
Colommbo, to asi v Záboří koukali, když jsi se, byť předpisovou rychlostí, ale za hrozného hukotu hnal ulicemi na jedničku ☺
Colommbo, to asi v Záboří koukali, když jsi se, byť předpisovou rychlostí, ale za hrozného hukotu hnal ulicemi na jedničku ☺
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba
Nejsu hňup, Tome, zkusil jsem to ještě před vsí a už byla tma (tedy svítil jsem, samosebou) a dokonce jsem kvůli tomu i zastavil, abych se znovu rozjel... Dvojku jsem loni taky zkoušel poprvé a jen jednou, trojku úplně na krev ještě nee, i tak je to ke 150 už docela hukot. Však jsem tu psal, že plnej knedlík (tzv. "podlahu") jsem ještě nikdy nedal, su asi nějaké divné...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spotřeba
Tak trojka ke 150- ti To vím, to už je hukot Ale jo - jednička se moc nevytáčí, ale za dvě a za tři dát někdy plnej - to se počítá na rozdíl od (v tomto případě) okamžité spotřeby....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba
A myslíš si, že jazdiť v meste s 2,5 litrovou atmosférou ktorá zožerie 10 a viac litrov benzínu je normálne?
Tým malým turbobenzínom reálne dochádza dych iba na diaľnici. Ale aj tam im chýba ten objem motora skôr nad MPR. Naopak, v meste alebo na okreskách to tie fúkané benzíny natrú v pružnosti väčšine atmosferických motorov. Nevýhodou je väčšina citlivosť na štýl jazdenia a podľa toho na spotrebu. Oproti tomu veľká atmosféra ťa za rýchlu jazdu až tak nepotrestá. Tá totiž vypije veľa bez ohľadu na to, či ideš na spotrebu, alebo štýlom brzda-plyn.
Tým malým turbobenzínom reálne dochádza dych iba na diaľnici. Ale aj tam im chýba ten objem motora skôr nad MPR. Naopak, v meste alebo na okreskách to tie fúkané benzíny natrú v pružnosti väčšine atmosferických motorov. Nevýhodou je väčšina citlivosť na štýl jazdenia a podľa toho na spotrebu. Oproti tomu veľká atmosféra ťa za rýchlu jazdu až tak nepotrestá. Tá totiž vypije veľa bez ohľadu na to, či ideš na spotrebu, alebo štýlom brzda-plyn.
Re: Spotřeba
Tak např. já - a možná i Colommbo - se se svými motory vejdeme i po městě pod 8l na 100 - a k těm - aby nám stačila - se při stejné dynamice přiblíží i ta foukaná dejme tomu jedna dvojka....
Ale ano, do města turbomotůrek klidně ale mimo město buď zdržuje nebo ti sežere i trávu podél silnice. A na dálnici - byť se třeba dostane i na 150, tak jeho dynamika a akcelerace je skoro tragická.... Ale ano, přednostně patří do města.
Ale ano, do města turbomotůrek klidně ale mimo město buď zdržuje nebo ti sežere i trávu podél silnice. A na dálnici - byť se třeba dostane i na 150, tak jeho dynamika a akcelerace je skoro tragická.... Ale ano, přednostně patří do města.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF