Spotřeba - a jiné

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Spotřeba

Příspěvek od Pitris »

Jinak teď vyjeta nádrž 200km po Brně, 200 běžnou jízdou ve čtyřech do Vranova n/Dyjí a zpět a 400 po dálnici do Prahy a zpět stylem tři plnej, čtyři plnej (to když co chvíli vjel do levýho kamion kdy se řidič "zapomněl" podívat do špíglu :evil: ) a pětka tak 140-150 (přes 4000ot.) a taky ve čtyřech - teda tam, zpátky jel Junior se zeťem - a vyšlo to na 7,46l / 100km. ONO 95 + VIF
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Spotřeba

Příspěvek od Pedro »

Ty jezdis na plnej plyn?
Ale spotreba dobra!
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Spotřeba

Příspěvek od Pitris »

"plnej" myšleno pěkně roztáhnout :twisted: Ale byl jsem párkrát i na podlaze....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Spotřeba

Příspěvek od Pedro »

Ja jel na plnej naposled,chvilema, v lete,kdyz jsem upravoval delku sani
Nekolikrat T a Z Zdice-Beroun. Obema smery tento usek bez prevyseni dalnice. Jinak plnej nedavam,ani na Sw i Ho. Nikdy.
V letech mladsich casto a se vsim. :-)
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Spotřeba

Příspěvek od Colommbo »

Za dobu, co ji mám (od dubna 2009 a už téměř 100tis.km), plynový pedál mojí Omči ještě pevnou půdu pod nohama neucítil... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Spotřeba

Příspěvek od Pedro »

Chapu to tak ze nemas vyrezlou podlahu pod pedalem,ze. :-)
Mike

Re: Spotřeba

Příspěvek od Mike »

Itall píše:[]
P107, 50 kW na dvojku přes 100 tacho, trojka 150, čtyřka 160.
kdysi dávno jsem jezdil Astrou GSi
2,0 16V něco ke 150koním nebo tak nějak
na jedničku a 6000ot jela 110kmh
na 5 to jelo od 120, ale při vytáčení tam šla dát taky třeba až ve 200kmh
zlatý devadesátky :)
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Spotřeba

Příspěvek od Colommbo »

"na jedničku a 6000ot jela 110kmh" - ano, GSI 2.0 16v C20XE měl skutečně 110kW. Pravda, nikdy jsem s ním nejel, ale tvému sdělení se opravdu zdráhám uvěřit... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Mike

Re: Spotřeba

Příspěvek od Mike »

přesedl jsem do toho ze 40kW favorita, tak si asi umíš představit jaké to bylo 8)
tento pokus proběhl ve stoupání k Počernicům na D11 - v takové té díře
pravda ty otáčky si možná přesně nepamatuju, ale rychlostní stupeň a ručičku tachometru jo
stejně jako palubní počítač, který ukazoval 39,9l/100km, víc prostě ukázat neuměl
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Spotřeba

Příspěvek od Colommbo »

To ti věřím, že sis najednou připadal jak v raketě. Nicméně trošku jsem pohledal a Astra F GSI měla oplí manuální pětikvalt buď F18CR nebo F20, v prvním případě jednička převod 3,583 a stálý 3,45, ve druhém 3,545, stálý převod 3,421. Pětikvalt R25 v Omče má jedničku 3,954 a stálý převod 3,90. Na jedničku v omezovači 6750/min (ale nezkoušel jsem to) za ty roky, co s ní jezdím, tipuju tak 55-60 max, víc nee. Při porovnání převodů mi těch tvých 110 prostě opravdu nejde na rozum. Ale to je jedno, jak se píše v jiném vlákně - hlavně že je mír... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Spotřeba

Příspěvek od Pitris »

Těch 110 bych věřil na dvojku. A těch 39,9l/100km jako okamžitou spotřebu taky :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Spotřeba

Příspěvek od NOVON »

No Kadett i Astra F GSI s C20XE jela fakt pekelně,auto nějakých 900 kg a 150 koní.Jeden známý měl F-ko GSI a v něm motor C20LET (série 150 kW) z Calibry i s 6-ti kvaltem+ na motoru nějaké úpravy..Lexmaul sání atd..No nějakých 240 koní ve výsledku,a to už fakt "letělo"..Jo jo to byly časy.. :|
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Spotřeba

Příspěvek od Pedro »

Jel jsem s hento astrou. Ale nevim
rok,(92 93?),klasicka GSi 110kw.
Starty to melo ostry,vim vsak,ze dvojka sla pres kilo ale otacky si nepamatuji. Rozhodne ale,jsem byl nucen radit dvojku pod kilem a urcite ne tesne. Driv me fascinovaly auta,co dokazaly pisknout i pri prerazeni na dvojaka.
Je tomu uz haafo let.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Spotřeba

Příspěvek od Pedro »

Jeste vetsi hracka,tedy ne velikosti,byl P 205 1,9i.
Ac byl jsem mladoch, v zatackach jsem se trochu bal. Ovsem ten motor :-D ... ,s tou kastlickou fest cvicil.
Návštěvník

Re: Spotřeba

Příspěvek od Návštěvník »

Pedro píše:Driv me fascinovaly auta,co dokazaly pisknout i pri prerazeni na dvojaka.
Je tomu uz haafo let.
Galant 2,5 V6 i na trojáka - ve 140. Synovi stojí "odčíslovaný" v garáži, nemůže se s ním rozloučit a tajně doufá, že se k němu vrátí (nevrátí, není v kombíku a s rozrůstající se rodinou to nepůjde).
Odpovědět