5W/40 nebo 10W/40 ?
Moderátor: Colommbo
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
Patok do Hondy??
S nískoviskozníma olejema přišli právě Japonci, tak kam jinam, když ne do japonského auta.
S nískoviskozníma olejema přišli právě Japonci, tak kam jinam, když ne do japonského auta.
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
a sorry za off topice1H píše:Moje F má predpísané iba FW 502.00, ale dobre fieš, že prečo dáfam 0W-40.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
Neviem moze byt nehadam sa. Ale aj tie nizkoviskozne japonske oleje su na vyssej urovni jak europske sracky napr. ten Ineo Ecs dokonca specialne vyrobeny pre PSAMnd píše:Patok do Hondy??
S nískoviskozníma olejema přišli právě Japonci, tak kam jinam, když ne do japonského auta.
Toto skus pochopit Mnd
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
Chápu že olej 5w30 s normální Hths viskoztou a A3/B3 bude asi ještě ok. Ale prostě už to není žádná výhra když je venku + 35 jak bylo celé léto, a člověk má stát v zácpě a nebo tomu občas naloží a teplota motoru roste....To prostě už musí tak tak stíhat. Ale budiž. Jinak pak tu ještě jsou třeba motory, které se rády točí a když je člověk rád prožene do omezovače, tak bude asi 5w30 vhodný no. Bmw M52 které točí 6500 ot apod. Kdysi tu byl článek že do těchto benzínáku 5w30 fakt né!!! Ale automobilky to tam stejně sraly...
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
A na to jsi přišel jak?Mnd píše:S nískoviskozníma olejema přišli právě Japonci...
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
Ked uz ma niekto vykonnejsie auto a tak s nim aj jazdi tak asi vacsinou leje viskoznejsi olej. Inak na bezne jazdenie ta 5W30 A3/B3 staci. Dokonca je vhodnejsia pre tych co natahuju vymenu na 15.000 pretoze je stabilnejsia jak napr. 5W40adosM píše:Chápu že olej 5w30 s normální Hths viskoztou a A3/B3 bude asi ještě ok. Ale prostě už to není žádná výhra když je venku + 35 jak bylo celé léto, a člověk má stát v zácpě a nebo tomu občas naloží a teplota motoru roste....To prostě už musí tak tak stíhat. Ale budiž. Jinak pak tu ještě jsou třeba motory, které se rády točí a když je člověk rád prožene do omezovače, tak bude asi 5w30 vhodný no. Bmw M52 které točí 6500 ot apod. Kdysi tu byl článek že do těchto benzínáku 5w30 fakt né!!! Ale automobilky to tam stejně sraly...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
Mnd píše:S nískoviskozníma olejema přišli právě Japonci...
Já mám pocit, že to bylo právě z druhé strany zeměkouleNávštěvník píše:A na to jsi přišel jak?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
Tak Mogul Racing uz koluje v motori len teraz rozmyslam ci mam aj jazdit viac racing ?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
Pokud se uz prestal vyrabet Extreme 5w40, tak Racing je asi jedina moznost na fullsaps olej od Mogulu s VW 502 00.
Sehnal jsem si jeste Extreme fullsaps a pak Trident.
Sehnal jsem si jeste Extreme fullsaps a pak Trident.
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
Prečo by Extreme prestali vyrábať keď je to ich najvyššia rada?
Potom majú ešte Proffesional a Racing je ich low-end aby sme sa v Mountfielde mohli potešiť ako sme lacno nakúpili.
Potom majú ešte Proffesional a Racing je ich low-end aby sme sa v Mountfielde mohli potešiť ako sme lacno nakúpili.
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
Extreme sa vyraba. Racing je nizsia rada ale na mojich 5.000km bohato staci
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
Extreme 5W40 se vyravi jako PD s ACEA C3 a TBN 7,5.
Tak jeste zbyva Trident s API SL.
Tak jeste zbyva Trident s API SL.
Re: 5W/40 nebo 10W/40 ?
GX-FE a Racing není nižší, ale starší řada než Extreme. A jinak v 5w40 s A3/B3 (s API SN/CF) je i Sunoco,jerome píše:Extreme sa vyraba. Racing je nizsia rada....
Yacco Lube FR nebo Motul 8100 X-CESS a API SL má ještě Valvoline Durablend (ale) Diesel 5w40. A Trident
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF