Racing oils
Moderátor: Colommbo
Re: Racing oils
Jen se zeptám, když si extrémně bohatej, proč máš tedy OII? Nebylo by lepší koupit něco čistě sportovního a neřešit nějaký chladiče olej atd. a užívat si dosyta výkonu sporťáku?
Re: Racing oils
nebud materialista - nejvetsi chudaci jsou bohati, jedine co maji jsou penize.Máchal píše:Jen se zeptám, když si extrémně bohatej, proč máš tedy OII? Nebylo by lepší koupit něco čistě sportovního a neřešit nějaký chladiče olej atd. a užívat si dosyta výkonu sporťáku?
Re: Racing oils
Rada? Tady je jen pár okamžitých nápadů:
- Má to dekl pod motorem? Odstranit.
- Má to dekl na motoru? Odstranit.
- Má to tepelnou izolaci kapoty? Odstranit.
- Je možnost použít hliníkovou či větší olejovou vanu? Vyměnit - s cílem zvětšení objemu olejové náplně.
- Pokud je olejová vana plechová, je možno opatřit ji navařeným žebrováním.
- Řešit proudění vzduchu skrz motorový prostor s cílem dostat co nejvíce toho, který neprošel přes chladiče, na samotný motor a převodovku.
- Je možnost zlepšit proudění vzduchu kolem turba? Řešit to.
- Atd. atd.
- Má to dekl pod motorem? Odstranit.
- Má to dekl na motoru? Odstranit.
- Má to tepelnou izolaci kapoty? Odstranit.
- Je možnost použít hliníkovou či větší olejovou vanu? Vyměnit - s cílem zvětšení objemu olejové náplně.
- Pokud je olejová vana plechová, je možno opatřit ji navařeným žebrováním.
- Řešit proudění vzduchu skrz motorový prostor s cílem dostat co nejvíce toho, který neprošel přes chladiče, na samotný motor a převodovku.
- Je možnost zlepšit proudění vzduchu kolem turba? Řešit to.
- Atd. atd.
Re: Racing oils
Tuším tu něco shnilého...Extrémně bohatý obráběč (nic proti nim) se sportovní O2 tdi, jezdící děsnou pilu chce poradit s umístěním chladiče oleje. Zdarmo...Proč si to při své extrémní bohatosti nenecháš udělat u nějaké tuningové firmy? Nebo lépe, jak už tu zaznělo - nekoupíš si opravdové sportovní auto? Peněz máš dost, ne?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Racing oils
svata pravdaHajes píše:nebud materialista - nejvetsi chudaci jsou bohati, jedine co maji jsou penize.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Racing oils
dekl z motoru odstranim.Návštěvník píše:Rada? Tady je jen pár okamžitých nápadů:
- Má to dekl pod motorem? Odstranit.
- Má to dekl na motoru? Odstranit.
- Má to tepelnou izolaci kapoty? Odstranit.
- Je možnost použít hliníkovou či větší olejovou vanu? Vyměnit - s cílem zvětšení objemu olejové náplně.
- Pokud je olejová vana plechová, je možno opatřit ji navařeným žebrováním.
- Řešit proudění vzduchu skrz motorový prostor s cílem dostat co nejvíce toho, který neprošel přes chladiče, na samotný motor a převodovku.
- Je možnost zlepšit proudění vzduchu kolem turba? Řešit to.
- Atd. atd.
kryt motoru ze spodu mam tvrzeny dural - jezdim i mimo cesty a hrozi prorazeni olej vany
zbytek prohlednu co se da. dik za rady
Re: Racing oils
na seriový teplomer chladiacej kvapaliny ala group by som nevsadil ani korunu. Ked má motor 95 tak sa stále tvári,že je to good a ručička sa z magickej cca 87 ani nepohne.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Racing oils
Něco o chladičích oleje se píše tady: http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php?f=22&t=46
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Racing oils
Někde doma mám nepoužitý origo olejový chladič na Favorita i s hadicemi.
Re: Racing oils
Myslim ze sa to tu trochu natahuje. Na tie obcasne motosport hratky staci ktorykolvek 5W40 505.01 aj bez chladica
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Racing oils
Pokud bude čerstvý/nepřejetý, tak v případě turbodieselu dost určitě. Turbodiesely totiž ani zdaleka "nehřejí" tak, jako turbobenzíny, přičemž to platí jak při normální jízdě, tak i při honění. Uvedený výrok se však vztahuje pouze k tepelnému, nikoli mechanickému zatížení: tam je tomu zcela naopak!jerome píše:... staci ktorykolvek 5W40 505.01 aj bez chladica
Re: Racing oils
Definuj "zcela naopak"
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Racing oils
Mechanické zatížení, tj. síly, kterým jsou vystaveny pohyblivé díly turbodieselového motoru, jsou mnohem větší, než v případě sil působících na tytéž díly benzínového přeplňovaného motoru, přičemž ony rozdíly mezi nimi nerostou s otáčkami lineárně, nýbrž výrazně více v neprospěch turbodieselu.
Re: Racing oils
..že si libují ve výrazně menších otáčkách, kde je také jejich síla a které jsou z hlediska životnosti optimálnější.jerome píše:Definuj "zcela naopak"
Ten kdo jezdil s RS Fábií I v naftě, tak potvrdí, že to není - co se zážitku z jízdy týče - žádná sláva. Jde o styl co nejrychlejšího nakopání všech kvaltů, protože každý z nich je v mžiku na svém vrcholu a pak nastává "díra".
Na "závodění" je určitě rozumnější benzíňák.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Racing oils
Ano priatelia dava to logiku Diesel je skor na take pianko jazdenie a zakladatel temy by si mohol na motosport paralelne opatrit nejaky benzinak
p.s. a benzinacik neni ani tolko narocny na olej aky pouzit
p.s. a benzinacik neni ani tolko narocny na olej aky pouzit
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30