Racing oils
Moderátor: Colommbo
Re: Racing oils
Modifikátor viskozity? To je něco jako voda v prášku?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Racing oils
Ano je to něco jako modifikator viskozity. Ale zadáníi zní nestandartně a to si žádá nestandartní řešení. Nicméně tomu chladiči se stejně nevyhne.lefort píše:Modifikátor viskozity? To je něco jako voda v prášku?
Re: Racing oils
treba tohle http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... db=web.nsfVencaB píše:A co olej 5w40 splňující normu a k tomu nějaký modifikátor viskozity. Něco jako wynns supercharge?
Osobně mám zkušenost při poklesu vizkozity někde u 7tkm na oleji půl plechovky tohoto a motor si předl jak s novým olejem.
Re: Racing oils
Motul 300 V nemá v technických listoch uvedenu žiadnu normu ACEA ani API pre vznetové motory a ani žiadnu koncern normu,i ked v popise má vhodnost pre diesel. A nemá to TDI náhodou výmenník tepla-olej/voda ?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Racing oils
VW505.01 jsou (co vím) 5w30 a 5w40. Nechám stranou diskuzi o (ne)smyslnosti používání motoru TDI-PD na to, jak s tím jezdíš - Tvoje věc a omezím to na olej. Dej tam dobrý chladič, třeba ten Millers oils EE Longlife 5w40 a měň po 5-ti tkm. Ale rozhodně ten motor není etalonem ani kvality, ani výdrže....Hajes píše:Budu resit chladic oleje bo VW 505.01 oleje jsou jen 0W-40 pokud se nepletu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Racing oils
Zadny race olej nema zadnou specifikaci vyrobce protoze nevyhovuje ekologicky - vse co chrani motor je z nej odstraneno.Brembo píše:Motul 300 V nemá v technických listoch uvedenu žiadnu normu ACEA ani API pre vznetové motory a ani žiadnu koncern normu,i ked v popise má vhodnost pre diesel. A nemá to TDI náhodou výmenník tepla-olej/voda ?
Zatim sem to nestudoval, ale pod filtrem je neco jak heatsink. Mozna je to napojeno na chladici okruh.
Re: Racing oils
To je zčásti pravda, ale olej VW505.01 není aditivován líp nebo hůř než VW505.00 nebo "race" oleje, je aditivován JINAK Pro jiné specifické podmínky motoru čerpadlo-tryska. Kvůli jiným tlakům na vačce.Hajes píše:Zadny race olej nema zadnou specifikaci vyrobce protoze nevyhovuje ekologicky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Racing oils
Asi to nějak špatně chápu.Hajes píše: Zadny race olej nema zadnou specifikaci vyrobce protoze nevyhovuje ekologicky - vse co chrani motor je z nej odstraneno.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Racing oils
Řekl bych, že tam mělo být spíš "vse co chrani DPF je z nej odstraneno"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Racing oils
jo napsal sem to spatne.
Kdyz to ma chranit DPF, nici to motor Zinek, Sira jsou nejcastejsi aditiva tzv. zavodnich oleju pokud si to dobre pamatuji.
To co drzi olej film i pri vyskovych teplotach, aby se netrhal.
Dalsi aditiva co odvadi efektivne teplo - neco jako zavodni brzdovka.
Borci okruhari se shoduji na tom, ze Motul 300V se rychle probira z tepelneho soku a hlavne drzi tlaky/viskozitu. Bezny olej se prehreje a dokud nezastavis, nevypnes motor tak se neprobudi z tepleneho soku a hlavne ztrati viskozitu.
Kdyz to ma chranit DPF, nici to motor Zinek, Sira jsou nejcastejsi aditiva tzv. zavodnich oleju pokud si to dobre pamatuji.
To co drzi olej film i pri vyskovych teplotach, aby se netrhal.
Dalsi aditiva co odvadi efektivne teplo - neco jako zavodni brzdovka.
Borci okruhari se shoduji na tom, ze Motul 300V se rychle probira z tepelneho soku a hlavne drzi tlaky/viskozitu. Bezny olej se prehreje a dokud nezastavis, nevypnes motor tak se neprobudi z tepleneho soku a hlavne ztrati viskozitu.
Re: Racing oils
Ano, ovsem do plnohodnotneho chladice oleje to ma hodne daleko.Hajes píše:... pod filtrem je neco jak heatsink. Mozna je to napojeno na chladici okruh.
Re: Racing oils
je to seriovka - nesmime cekat zazraky zeNávštěvník píše:Ano, ovsem do plnohodnotneho chladice oleje to ma hodne daleko.Hajes píše:... pod filtrem je neco jak heatsink. Mozna je to napojeno na chladici okruh.
Je to delany na jezdeni do obchodu i kdyz se to auto tvari sportovne.
Re: Racing oils
Aj ja to vidím to na ten Millers Oils EE 5w40 s tou úpravou olejového okruhu. Schválenia VW 505.01 by som sa pri tomto motore určite držal. A ak bude toho oleja viac a bude dostatočne dobre chladený, možno aj ten interval bude môcť byť o niečo väčší ako 5 tisíc km.