EGR
Moderátor: Colommbo
Re: EGR
Příteli, opatrně s tím soudem. Na to o něm málo víš....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: EGR
Já taky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: EGR
Ty si tady 14 dní i s cestou a tak nevíš, že on se tu zaregistroval už před více než devíti lety....
Nejen proto jsem Ti napsal nesuď někoho, pokud o něm nemáš dostatek informací
Ten člověk ví o automobilismu opravdu hodně.
Nejen proto jsem Ti napsal nesuď někoho, pokud o něm nemáš dostatek informací
Ten člověk ví o automobilismu opravdu hodně.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: EGR
Našiel som jeden článok k tomu Londýnu, o ktorom som písal:
http://tech.sme.sk/c/7220311/londyn-je- ... rusel.html
http://tech.sme.sk/c/7220311/londyn-je- ... rusel.html
Re: EGR
to WHITE-CZ: Jak je libo - zde je to dobrovolné
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: EGR
S kopce to jde s celou naší společností, a to právě z důvodů, které zde přinejmenším dva účastnící diskuse názorně předvedli: "normální názor" je ten neinformovaný, nevzdělaný a hloupý, zájem o věci se soustřeďuje na bezprostřední okolí, tady a teď, a hlavně na vlastní kapsu. Bez chápání souvislostí, bez pocitu společenské sounáležitosti a vědomí odpovědnosti - vůči společnosti, ale v konečném důsledku i vůči sobě, jako její součásti. Přesně v duchu známéno popěvku: "Já, já, já, jenom já..."
Re: EGR
nájdi si na internete Duslo a.s. čo sa týka vážený návštevník ala modelár tak švidlovanie emysnými limitmi a ich meraním je už dávno i u benzínových agregátov ala downsizing. Emge ukáž mi jediný velkolitrážny diesel v sučastnosti vyrábaný bez vysokotlakového vstrekovania. Návštevník emasné limity pre velkolitrážne dieseli bez problémov zvládne 40 ročné diesové auto a taktiež emysie lietadiel zvládne s prehladom škoda 105. Tak tu láskavo nepíš a zákazu,ked zákaz tak jednotne a nie opat jednoduchou cestou,zákažeme pre obyčajný lud a priemysel je opat mimo hry-ten je nedoknutelný.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: EGR
To asi ukázať neviem.Brembo píše:Emge ukáž mi jediný velkolitrážny diesel v sučastnosti vyrábaný bez vysokotlakového vstrekovania.
Ale je fakt, že problém súčasných dieselov spočíva práve v tom vysokotlakovom vstrekovaní, ktoré produkuje menšie, ťažšie zachytiteľné a škodlivejšie častice.
Ďalším faktom je, že tých častíc je výrazne viacej, ako pri spaľovaní benzínu. DPF je len čiastočné riešenie, mám dojem, že bude mať problém filtrovať práve tie najmenšie a najškodlivejšie častice.
Myslím si, že bolo chybou ponúkať a propagovať diesle v osobných automobiloch. A to dokonca aj vyslovene "v mestských" automobiloch.
Faktom je tiež, že za túto podporu môže aj (otázny?) boj proti CO2 a nariadenia EU. Im sa potom prispôsobila výroba a markeding automobiliek.
Chápem, že majitelia dieslov sa cítia byť oklamaní. Ale realita je dnes taká, diesle v mestách sú vážny problém a ten problém stále narastá. Otázne je len, ako sa bude riešiť a kto ponesie za predchádzajúce chybné rozhodnutia zodpovednosť. Skúsenosti z doterajšieho vývoja v našej spoločnosti neveštia optimistické riešenie...