Vypínání válců
Moderátor: Colommbo
Re: Vypínání válců
Mám pocit že máš nejaké komplexy z koncernu VAG. Doporučujem ti návštevu špecializovaného lekára. To by si mal ty navštívit odbornu pomoc,pretože tu melieš dokola zas.r.atu 1,2 ako ide a pritom je to nezmysel.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Vypínání válců
Ja závodné auto ani zázrak nemám, to tvrdíš iba ty. Ja mám obyčajné auto ktoré vzhľadom na svoj malý objem motora má prekvapivo slušný výkon, a vďaka tomu na bežné jazdenie bohato postačuje. Nič viac. Môžeš ho nazvať priemerné (nemám s tým žiaden problém, dokonca aj súhlasím), ale vzhľadom na objem motora určite nie je lenivé. Možno sa ti to nepáči, ale aktuálne tu máme éru turbomotorov ktoré sú pre bežné jazdenie svojou charakteristikou lepšie, lebo ich napr. netreba pri každom predbiehaní točiť do červeného. A ak sa jazdí normálne, tak aj spotrebu majú nižšiu, pri lepších emisiách ako rovnako výkonné atmosferické motory. Jedinou výnimkou z moderných atmosferických motorov je asi iba Mazda s motormi SkyActive, ale tie zas majú úplne iné kompresné pomery.Brembo píše:tak to tvoje super racingové auto stojí za kopu šrotu,pretože žiadny razantný nástup sa nekoná,možno tak v spotrebe. Je to priemerne lenivé auto,pretože si práve ty nikdy v ničom lepšom nesedel. A či má 1,4 alebo 1,2 odpojovanie valcov je jedno,pretože je to nezmysel ala das auto,pretože to auto nie je! čo porovnávaš vysušenu 1,2 s 1,6? 1,6 tu tvoju káričku zmetie z cesty. A 64 kW? Ked je to podla teba zázrak,tak sa prebud.
A vieš čo bude nasledovať? Za pár rokov budú mať autá elektrické turbá ktoré dokážu eliminovať ešte aj turbodieru (ktoré sú dnes už pomerne malé). Oproti tomu bude atmosferický motor ako dláto vedľa CNC frézy.
A buď si istý, že 64 kW 1.6-ka s podobnou hmotnosťou sa nechytá ani náhodou. Ak neveríš, tak príď s niečim do Bratislavy, dlhá rovinka bez premávky sa tu nájde. Alebo zájdi na Slovakiaring/Hungaroring a môžeme porovnať časy. Ja s tým nemám problém.
Re: Vypínání válců
Neviem prečo, ale ja mám taký pocit, že ty si ten kto začal riešiť 1.2 TSI v brzdách po jednom roku a tak isto ty si ten, kto rieši 1.2 TSI v tomto vlákne kde sa pôvodne vôbec neriešilo. A stále platí, že ty tu iba kecáš a píšeš svoje dojmy predstavy, a ja oproti tebe reálne skúsenosti s tým motorom, ale koho by to zaujímalo, že?Brembo píše:Mám pocit že máš nejaké komplexy z koncernu VAG. Doporučujem ti návštevu špecializovaného lekára. To by si mal ty navštívit odbornu pomoc,pretože tu melieš dokola zas.r.atu 1,2 ako ide a pritom je to nezmysel.
Re: Vypínání válců
Kámoš si koupil nového Superba, koktavku, již nepamatuju 1.2 TSI. Byl nadšen a u piva jsme tento motor s ostatníma rozebraly. Co rozebraly, my jsme se dohádali, nadali do ču... a pí. Ale nějak za rok když emoce polevily, říkám Pepo a co oturbovaná babeta. Pepa jen " zktrať to, měli jste pravdu šla do světa a chudák, kdo na ní narazí a koupil 4 roky jeté 3L BMW .
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Vypínání válců
Těmi silami myslíš setrvačné momenty v kombinaci s pasivními odpory? Ano, ale říká ti něco pojem "acyklický charakter práce pístového motoru"? Z těch 5 slov zdůrazňuji ono prostřední, "práce"! A proč? Inu proto, že snahou konstruktérů je obvykle v co nejvyšší míře potlačit onu acykličnost práce, ne ji prohlubovat tím, že v motoru konstruovaném jako čtyřválcový budou někdy pracovat pouze dva válce, což nemůže mít jiný důsledek, než právě prohloubení acykličnosti práce.mnd píše:Nechci se pouštět do zbytečné diskuze, ALE při vypnutí dvou válců na čtyř válcovém motoru jsou vypnuté válce stále v motoru přítomné, takže síly vznikající pohybem pístů, ojnic a kliky odpojených válců stále působí ......
A jestliže se vedou nekončící (a bezvýsledné) debaty o příčínách selhávání rozvodových řetězů, tak téměř nikoho nenapadne ta pravá příčina, totiž "acyklický charakter práce PODTÁČENÉHO pístového motoru" prohloubený maximálním omezením setrvačných hmot, které jediné jsou schopny onu acykličnost jakž takž vyhladit.
Re: Vypínání válců
tu oktávku som mal možnost vyskušat. Ked bola prázdna,tak zhruba ako bežné priemerné auto,no ked sa to naložilo 5 osob,mal som pocit,že 2 budu musiet vystupit a tlačit. A to bola len rovinka,v serpentínach by som asi radšej peškoval.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Vypínání válců
Brembo, všade sme riešili moje auto, môj motor (Fabia 1.2 TSI DSG) a ty zrazu vypotíš že si šoféroval raz ťažkú Octaviu (pravdepodobne II. generáciu), k tomu ešte mala 5 osôb na palube (cca. 1565 kg). a toto porovnávaš a považuješ za relevantnú skúsenosť. Čakám, že ešte napíšeš, že v kufri bolo aj 5 vriec cementu. A potom prečo to neide.
Teraz reálne. Naozaj si myslíš že by napr. naložená 1.6 MPI Octavia II (aby sme porovnávali podobné auto) išla po serpentínach lepšie ako o 15 kg ľahšia, mierne výkonnejšia 1.2 TSI, ktorá má točák dostupný v širokom spektre otáčok a k tomu aj o 27 Nm vyšší? Všetci dobre vieme, že to sa nikdy nestane.
P.s.: Čím jazdíš ty?
Teraz reálne. Naozaj si myslíš že by napr. naložená 1.6 MPI Octavia II (aby sme porovnávali podobné auto) išla po serpentínach lepšie ako o 15 kg ľahšia, mierne výkonnejšia 1.2 TSI, ktorá má točák dostupný v širokom spektre otáčok a k tomu aj o 27 Nm vyšší? Všetci dobre vieme, že to sa nikdy nestane.
P.s.: Čím jazdíš ty?
Re: Vypínání válců
Nechtěl jsem se do toho už míchat, ale:
1.6 Oktávka by s 1.2 TSI problém měla, ale s 16 let starou jednapětkou pětidvířkem Civicem se čtvrt mega najetými by měly problém oba Jak po stránce motorové, tak i z hlediska jízdních vlastností.
1.6 Oktávka by s 1.2 TSI problém měla, ale s 16 let starou jednapětkou pětidvířkem Civicem se čtvrt mega najetými by měly problém oba Jak po stránce motorové, tak i z hlediska jízdních vlastností.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vypínání válců
Ne "i", ale "především"!Pitris píše:... tak i z hlediska jízdních vlastností.
Re: Vypínání válců
A mně stačí Favorit Válce vypnu když vyškubnu káble a na dálnici se nemusím bát policejních pašíků, protože když už překračuji povolenou rychlost, tak to sakra poznám
Re: Vypínání válců
Hlavně se v tom křápu nepomlať! A teď se nevyjadřuji ani trochu k pasivní bezpečnosti, ale výhradně k té téměř nulové aktivní - nejen z hlediska dnešních požadavků.
Re: Vypínání válců
riadil som obe,i tu tvoju neuveritelne vychvalovanu 1,2 TSI Fobiaprd,s 5 vrecami cementu by sa z miesta nepohla ani jedna. Ten dostupný krutiaci moment v širokom spektre otáčok je len v tvojej hlave a reklamných žvástoch nezmyslu ala koncern. Tahunmi koncernu je škodovka a Audi,keby ich nemala,ide ku dnu.e1H píše:Brembo, všade sme riešili moje auto, môj motor (Fabia 1.2 TSI DSG) a ty zrazu vypotíš že si šoféroval raz ťažkú Octaviu (pravdepodobne II. generáciu), k tomu ešte mala 5 osôb na palube (cca. 1565 kg). a toto porovnávaš a považuješ za relevantnú skúsenosť. Čakám, že ešte napíšeš, že v kufri bolo aj 5 vriec cementu. A potom prečo to neide.
Teraz reálne. Naozaj si myslíš že by napr. naložená 1.6 MPI Octavia II (aby sme porovnávali podobné auto) išla po serpentínach lepšie ako o 15 kg ľahšia, mierne výkonnejšia 1.2 TSI, ktorá má točák dostupný v širokom spektre otáčok a k tomu aj o 27 Nm vyšší? Všetci dobre vieme, že to sa nikdy nestane.
P.s.: Čím jazdíš ty?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Vypínání válců
seriovo montovaný antiradar. Ja som sa limitu 130 za eri škoda 105 nepriblížil,pretože to už vzlietla a neviem či by i stačila dlžka dialnice na dosiahnutie takej obrovskej rýchlosti.skodovkar píše:A mně stačí Favorit Válce vypnu když vyškubnu káble a na dálnici se nemusím bát policejních pašíků, protože když už překračuji povolenou rychlost, tak to sakra poznám
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Vypínání válců
Problém by nemali,pretože kým by sa odlepili z miesta,Civic by už parkoval vychladnutý v cieli.Pitris píše:Nechtěl jsem se do toho už míchat, ale:
1.6 Oktávka by s 1.2 TSI problém měla, ale s 16 let starou jednapětkou pětidvířkem Civicem se čtvrt mega najetými by měly problém oba Jak po stránce motorové, tak i z hlediska jízdních vlastností.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- Colommbo
- Příspěvky: 9846
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Vypínání válců
Jak malí kluci...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90