Favorit - hori elektroinstalacia
Moderátor: Colommbo
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
pouzival jsem F r.88,89,91=46kw,92 43kw,- 93 50kw (uz 4,16) vse carb,94 SPi.
Ze by mi neco uniklo,kdyz Fe byla MPi nekdy od r. 96...
A je preci rec o F,proc by tady nemohl Skodovkar napsat zkusenostni prispevek.
Ze by mi neco uniklo,kdyz Fe byla MPi nekdy od r. 96...
A je preci rec o F,proc by tady nemohl Skodovkar napsat zkusenostni prispevek.
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
Tak Fáčko lítá, zatím jsem měnil jen dvě žárovky.
Ale mám dotaz k LPG. Motor je klasický karburátor se směšovačem ve filtroboxu, tedy před karbecem.
Auto bylo na STK, emise ok (na svodech katalyzátor z felicie), ale asi to seřizovali jen na benzín. Když jedu na LPG, tak motor dotlačím ke 3000ot/min a z kopce s větrem v zádech 4000ot/min. Výše to prostě nejde, duní to a nechce se tomu. Měl bych podezření na předstih, který je asi menší než potřebný (pokud je to seřízeno na benzín). Stejně tak tomu dělají problém táhlá stoupání. Plynem to asi není, chová se to pořád stejně nezávisle na zdroji LPG. Pomůže zvětšení předstihu nebo je problém někde jinde?
Při jízdě mimo dálnici to ještě jde, ale na dálnici je to velký problém.
Ale mám dotaz k LPG. Motor je klasický karburátor se směšovačem ve filtroboxu, tedy před karbecem.
Auto bylo na STK, emise ok (na svodech katalyzátor z felicie), ale asi to seřizovali jen na benzín. Když jedu na LPG, tak motor dotlačím ke 3000ot/min a z kopce s větrem v zádech 4000ot/min. Výše to prostě nejde, duní to a nechce se tomu. Měl bych podezření na předstih, který je asi menší než potřebný (pokud je to seřízeno na benzín). Stejně tak tomu dělají problém táhlá stoupání. Plynem to asi není, chová se to pořád stejně nezávisle na zdroji LPG. Pomůže zvětšení předstihu nebo je problém někde jinde?
Při jízdě mimo dálnici to ještě jde, ale na dálnici je to velký problém.
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
Nezapomeň,že je tam 3,9.
Ale zkus jedno,protože u prvních sérií rozdělovačů odcházely odstředivky. Přefóruj ho,až bude zvonit,v nízkejch a při akce a pokud pude ok do vysokejch,vyhodit celej rozdělovač,blbo se to ,ty debilní pružiky,ladily. Pokud se ted dá ještě koupit novej.
Na ročnících 88-90 jsem to klientům měnil i po necelých 50 tkm. Ovšem jen těm,kteří to poznali,že ve vyšších netahá
Páč ty tři-devítky podtáčeli a nevšimli si toho.
Edit: Jo a dělal jsem a výše píši jen o benzinu ! lpg ne.
Ale zkus jedno,protože u prvních sérií rozdělovačů odcházely odstředivky. Přefóruj ho,až bude zvonit,v nízkejch a při akce a pokud pude ok do vysokejch,vyhodit celej rozdělovač,blbo se to ,ty debilní pružiky,ladily. Pokud se ted dá ještě koupit novej.
Na ročnících 88-90 jsem to klientům měnil i po necelých 50 tkm. Ovšem jen těm,kteří to poznali,že ve vyšších netahá
Páč ty tři-devítky podtáčeli a nevšimli si toho.
Edit: Jo a dělal jsem a výše píši jen o benzinu ! lpg ne.
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
Tak to vypadá, že chyba byla opravdu v předstihu. Podtlaková regulace držela jen na jednom šroubku a hlavně! Podtlaková hadička ztrácela tlak. Dala se nová hadička a už to lítá Taky mi přestal blbnout otáčkoměr mezi 2500-3000rpm Přibyly ještě i novější těsnicí gumy dveří a je to rázem jiné auto Tak se nemohu dočkat dálnice
Ještě bych dodal, že 15W-40 s API SL znatelně pročistila motor.
Ještě bych dodal, že 15W-40 s API SL znatelně pročistila motor.
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
Při 140 jsem si potvrdil, že to funguje, jenom budu shánět nějakou tužší hadičku. Je to výrazně lepší, ale pořád by to mohlo jet živěji.
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
Uvědomuješ si, že F136 má delší stálý převod než F135...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
136 s 3,9 musi mirne nad 140
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
Já s Fávem 135 dělal 140 na čtverku. Byl to sériový motor ale dvojka "šla" na 6t a čtverka ještě nad 5t
Byla dobře zajetá
Byla dobře zajetá
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
135ky,ty první,někdy do r. 91-92 měly taky 3,9.
Až od růžovky-fialky,měly 4,16.
Ale to se 136 už nedělaly.
I karbecovka 135 50kw,měla 4,16 (r. 93-94).
To považuju za nej v tejhle výrobní řadě. Bohužel se dělal jen krátce a bylo jich velmi málo. Měl ho kámoš a s tim převodem docela pila.
135 spi 50 kw,se zdál proti němu jako lenochod. Tedy já....
Až od růžovky-fialky,měly 4,16.
Ale to se 136 už nedělaly.
I karbecovka 135 50kw,měla 4,16 (r. 93-94).
To považuju za nej v tejhle výrobní řadě. Bohužel se dělal jen krátce a bylo jich velmi málo. Měl ho kámoš a s tim převodem docela pila.
135 spi 50 kw,se zdál proti němu jako lenochod. Tedy já....
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
Správně poskládané převody jsou nezřídka důležitější než výkonové charakteristiky motoru.
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
Ten můj byl 10/1992 (ale možná už model 93, protože - aspoň - u stodvacek se model "lámal" srpen/září) a měl jsem právě tu "fialku" - PRIMA. A nejela špatně - v roce 2005 měla na hrbu 140 tkm a Chorvatsko a Černou Horu za 6,3l / 100km. S Valvoline MaxLife 10w40 v motoru a s Paramem Gyrol 75w LF v převodovce.PePe píše:135ky,ty první,někdy do r. 91-92 měly taky 3,9.
Až od růžovky-fialky,měly 4,16....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
Je to již hafo let co jsem je dělal....
Ale fialky Primovky,pokud se nepletu,neměly ještě na 99% tmavý interier,jiné budíky,tapecírunk a hlavně úplně zpouštěcí okna.
A na čumáku masku s podélnym otvorem. Znak uprostřed ano,ale na plném plechu. Rovněž původní tuhost kastle a výztuhy.
Byl to model 92 a taky se jen v tom roce dělal.
Nicméně 43 kw a 4,16.
Ale je to asi šumák, že jo. K čemu dnes toto. Jen na vysmejčení pavučin z šedý kůry mozkový.
Ale když mám jít koupit 5 věcí do konzumu,nenapíšu si to a přinesu 3. To mě se.e.
Ale fialky Primovky,pokud se nepletu,neměly ještě na 99% tmavý interier,jiné budíky,tapecírunk a hlavně úplně zpouštěcí okna.
A na čumáku masku s podélnym otvorem. Znak uprostřed ano,ale na plném plechu. Rovněž původní tuhost kastle a výztuhy.
Byl to model 92 a taky se jen v tom roce dělal.
Nicméně 43 kw a 4,16.
Ale je to asi šumák, že jo. K čemu dnes toto. Jen na vysmejčení pavučin z šedý kůry mozkový.
Ale když mám jít koupit 5 věcí do konzumu,nenapíšu si to a přinesu 3. To mě se.e.
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
Máš recht - je to už dlouho, ale mám pocit, že přinejmenším s tím čumákem ses trefil. Vnitřek už nevím, jen si ještě pamatuji, že už od dubna 92 byly v brzdách gumičky VW, což v té době bylo ještě plus. A z těch třech věcí, co donesu ze kšeftu, kolikrát mamina něco ani nechce
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Favorit - hori elektroinstalacia
Jsem si skoro jistý,tyhle plecháče jsem dělal až do doby,než byly "inj."
A tenkrát,bylo znát,že od 12/92 a na poměry této země,byla inovace 781 dost radikální. A jak píšeš,jasně k lepšímu.
To zas bude Miso prskat,že mu to tady ...
A tenkrát,bylo znát,že od 12/92 a na poměry této země,byla inovace 781 dost radikální. A jak píšeš,jasně k lepšímu.
To zas bude Miso prskat,že mu to tady ...