Favorit - hori elektroinstalacia

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od Pedro »

pouzival jsem F r.88,89,91=46kw,92 43kw,- 93 50kw (uz 4,16) vse carb,94 SPi.
Ze by mi neco uniklo,kdyz Fe byla MPi nekdy od r. 96...
A je preci rec o F,proc by tady nemohl Skodovkar napsat zkusenostni prispevek.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od skodovkar »

Tak Fáčko lítá, zatím jsem měnil jen dvě žárovky.
Ale mám dotaz k LPG. Motor je klasický karburátor se směšovačem ve filtroboxu, tedy před karbecem.
Auto bylo na STK, emise ok (na svodech katalyzátor z felicie), ale asi to seřizovali jen na benzín. Když jedu na LPG, tak motor dotlačím ke 3000ot/min a z kopce s větrem v zádech 4000ot/min. Výše to prostě nejde, duní to a nechce se tomu. Měl bych podezření na předstih, který je asi menší než potřebný (pokud je to seřízeno na benzín). Stejně tak tomu dělají problém táhlá stoupání. Plynem to asi není, chová se to pořád stejně nezávisle na zdroji LPG. Pomůže zvětšení předstihu nebo je problém někde jinde? :|
Při jízdě mimo dálnici to ještě jde, ale na dálnici je to velký problém.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od Pedro »

Nezapomeň,že je tam 3,9.
Ale zkus jedno,protože u prvních sérií rozdělovačů odcházely odstředivky. Přefóruj ho,až bude zvonit,v nízkejch a při akce a pokud pude ok do vysokejch,vyhodit celej rozdělovač,blbo se to ,ty debilní pružiky,ladily. Pokud se ted dá ještě koupit novej.
Na ročnících 88-90 jsem to klientům měnil i po necelých 50 tkm. Ovšem jen těm,kteří to poznali,že ve vyšších netahá :P
Páč ty tři-devítky podtáčeli a nevšimli si toho.

Edit: Jo a dělal jsem a výše píši jen o benzinu ! lpg ne.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od skodovkar »

Tak to vypadá, že chyba byla opravdu v předstihu. Podtlaková regulace držela jen na jednom šroubku a hlavně! Podtlaková hadička ztrácela tlak. Dala se nová hadička a už to lítá :lol: Taky mi přestal blbnout otáčkoměr mezi 2500-3000rpm :mrgreen: Přibyly ještě i novější těsnicí gumy dveří a je to rázem jiné auto :wink: Tak se nemohu dočkat dálnice :!:
Ještě bych dodal, že 15W-40 s API SL znatelně pročistila motor.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od skodovkar »

Při 140 jsem si potvrdil, že to funguje, jenom budu shánět nějakou tužší hadičku. Je to výrazně lepší, ale pořád by to mohlo jet živěji.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od Colommbo »

Uvědomuješ si, že F136 má delší stálý převod než F135...? :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od Návštěvník »

A na kolik se to rozjede na čtyřku?
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od Pedro »

136 s 3,9 musi mirne nad 140
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od Pitris »

Já s Fávem 135 dělal 140 na čtverku. Byl to sériový motor ale dvojka "šla" na 6t a čtverka ještě nad 5t
Byla dobře zajetá :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od Pedro »

135ky,ty první,někdy do r. 91-92 měly taky 3,9.
Až od růžovky-fialky,měly 4,16.
Ale to se 136 už nedělaly.
I karbecovka 135 50kw,měla 4,16 (r. 93-94).
To považuju za nej v tejhle výrobní řadě. Bohužel se dělal jen krátce a bylo jich velmi málo. Měl ho kámoš a s tim převodem docela pila.
135 spi 50 kw,se zdál proti němu jako lenochod. Tedy já....
Návštěvník

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od Návštěvník »

Správně poskládané převody jsou nezřídka důležitější než výkonové charakteristiky motoru.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od Pitris »

PePe píše:135ky,ty první,někdy do r. 91-92 měly taky 3,9.
Až od růžovky-fialky,měly 4,16....
Ten můj byl 10/1992 (ale možná už model 93, protože - aspoň - u stodvacek se model "lámal" srpen/září) a měl jsem právě tu "fialku" - PRIMA. A nejela špatně - v roce 2005 měla na hrbu 140 tkm a Chorvatsko a Černou Horu za 6,3l / 100km. S Valvoline MaxLife 10w40 v motoru a s Paramem Gyrol 75w LF v převodovce.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od Pedro »

Je to již hafo let co jsem je dělal.... :D
Ale fialky Primovky,pokud se nepletu,neměly ještě na 99% tmavý interier,jiné budíky,tapecírunk a hlavně úplně zpouštěcí okna.
A na čumáku masku s podélnym otvorem. Znak uprostřed ano,ale na plném plechu. Rovněž původní tuhost kastle a výztuhy.
Byl to model 92 a taky se jen v tom roce dělal.
Nicméně 43 kw a 4,16.
Ale je to asi šumák, že jo. K čemu dnes toto. Jen na vysmejčení pavučin z šedý kůry mozkový.
Ale když mám jít koupit 5 věcí do konzumu,nenapíšu si to a přinesu 3. To mě se.e.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od Pitris »

Máš recht - je to už dlouho, ale mám pocit, že přinejmenším s tím čumákem ses trefil. Vnitřek už nevím, jen si ještě pamatuji, že už od dubna 92 byly v brzdách gumičky VW, což v té době bylo ještě plus. A z těch třech věcí, co donesu ze kšeftu, kolikrát mamina něco ani nechce :evil: :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Favorit - hori elektroinstalacia

Příspěvek od Pedro »

Jsem si skoro jistý,tyhle plecháče jsem dělal až do doby,než byly "inj."
A tenkrát,bylo znát,že od 12/92 a na poměry této země,byla inovace 781 dost radikální. A jak píšeš,jasně k lepšímu.
To zas bude Miso prskat,že mu to tady ... :mrgreen:
Odpovědět