Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Moderátor: Colommbo
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Pak je ovšem nanejvýš vhodné všimnout si, jaké že to vlastně výrobce použil svíčky pro prvomontáž, a při výměně tam nenarvat úplně nejlacinější např. Brisky (byť v souladu s osazovací tabulkou Brisku) a domnívat se, že příští výměna může být až po dalších 105 tis. km.
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Itall píše:....měním airfiltr v intervalu dle návodu výrobce....
Si dělej co chceš....Itall píše:Např. interval výměny svíček u Splashe je 105000 km....To si pište, že ho dodržím
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
To víš, i takové věci jsou občas přicházívajícíe1H píše:Je fajn, že vo vlákne o TDI riešite sviečky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Netvařte se, jako by v TDI svíčky nebyly... , byla to jedna z věcí, co jsem po koupi měnil, motůrek dostal 4x BOSCH.
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Ano, žhavící - pro start. Za jízdy fungují jen jako špunt té díry....
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Nevím, proč to zmiňujete.... ale můžete pokračovat, třeba startér je na tom stejně.
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
OK, tak pokračujeme.
Tohle
No a tohle
Jinak Bosch, ještě před 30-40 lety špičkový výrobce elektrovýzbroje a dalších komponentů, už dávno není, co býval. Důsledek to úsporných opatření, mj. ve formě přesunu výrobních kapacit do zemí bez technické tradice a kvalifikované pracovní síly.
Tohle
už v dnešní době u mnohých dieselových motorů neplatí, poněvadž kvůli extrémně nízkému kompresnímu poměru nejsou schopny bez přižhavování během jízdy v určitých režimech rovnoměrně běžet.Návštěvník píše:Ano, žhavící - pro start. Za jízdy fungují jen jako špunt té díry....
No a tohle
už vůbec neodpovídá skutečnosti, neboť nároky kladené na startér benzínového a dieselového motoru srovnatelného objemu jsou výrazně odlišné, a to do té míry, že řada startérů pro diesely se kvůli prostorovým omezením neobejde bez planetové převodovky, což zásadním způsobem mění konstrukci a výrobní náklady tohoto celku.Viktor X píše:... třeba startér je na tom stejně.
Jinak Bosch, ještě před 30-40 lety špičkový výrobce elektrovýzbroje a dalších komponentů, už dávno není, co býval. Důsledek to úsporných opatření, mj. ve formě přesunu výrobních kapacit do zemí bez technické tradice a kvalifikované pracovní síly.
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Uff - nečekal jsem, že se budete hádat sám se sebou, takže prosím raději už nepokračujte... Nicméně to, že strartér po nastartování funguje jako špunt, se v běžné produkci hned tak nezmění, hybridů poháněných startéroalternátorem bude ještě hodně dlouho méně než šafránu.
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Sám se sebou jsem velmi konzistentní, to jen vy nechápete, jak to vzniklo.Viktor X píše:Uff - nečekal jsem, že se budete hádat sám se sebou, takže prosím raději už nepokračujte...
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Konzistentně se hádáte sám se sebou. Tímto pokládám téma za zcela vyčerpané a odmítám se k němu dále vyjadřovat, přeji hezký den a mnoho dalších podnětných příspěvků.Návštěvník píše: Tohleuž v dnešní době u mnohých dieselových motorů neplatí...Návštěvník píše:Ano, žhavící - pro start. Za jízdy fungují jen jako špunt té díry....
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Obvykle mi stačí dvě až tři věty protistrany, dodatečné potvrzování mého prvotního závěru už bylo zbytné.
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Nenechte se šáliti. Není to jeden a tentýž protože když někdo nenapíše nick, systém mu automaticky "přiřadí přezdívku" Návštěvník.... a tento se sám se sebou "nehádá". AdminViktor X píše:Uff - nečekal jsem, že se budete hádat sám se sebou....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
To Pitris - mea culpa, pokud jde o nickname . Je-li to však tentýž, relativizuje své vlastní, původně absolutní tvrzení, což s trochou nadsázky lze označit za "hádání se se sebou samým". Vrcholem budiž zbytné srovnávání konstrukce benzinového a dieselového stratéru, jenž má "vyvracet" mé tvrzení, že stratér je funkčně využit jen při startu, zde snad ani netřeba dalšího komentáře.