Olej do 1.2 TSI
Moderátor: Colommbo
Re: Olej do 1.2 TSI
S omaštěnou vodou 5W-30 začíná být dost velký problém
O spolehlivosti motorů TSI se diskutuje už delší dobu a objevilo se i pár hmatatelnějších důkazů, že s nimi bývají problémy. Ten poslední se zdá být velmi pádný - jedna z pojišťoven říká, že jednotky 1,4 TSI, 1,8 TSI a 2,0 TSI jsou při stáří vyšším než 3 roky tak poruchové, že už je zcela odmítá pojistit a zbavuje se i stávajících klientů. Přečtěte si více a hlavně se prosím podělte o vaši zkušenost, pakliže jste některý z těchto motorů v autě měli či máte, pomůžete ostatním lépe se zorientovat...
http://www.autoforum.cz/technika/motory ... nepojisti/
O spolehlivosti motorů TSI se diskutuje už delší dobu a objevilo se i pár hmatatelnějších důkazů, že s nimi bývají problémy. Ten poslední se zdá být velmi pádný - jedna z pojišťoven říká, že jednotky 1,4 TSI, 1,8 TSI a 2,0 TSI jsou při stáří vyšším než 3 roky tak poruchové, že už je zcela odmítá pojistit a zbavuje se i stávajících klientů. Přečtěte si více a hlavně se prosím podělte o vaši zkušenost, pakliže jste některý z těchto motorů v autě měli či máte, pomůžete ostatním lépe se zorientovat...
http://www.autoforum.cz/technika/motory ... nepojisti/
Re: Olej do 1.2 TSI
Co moze stat za zvysenou spotrebou oleja ? Budto kontrukcna vada alebo nespravny olej nie ?
renal mysli ze olej
renal mysli ze olej
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Olej do 1.2 TSI
Příčiny mohou být i jiné, kupř. materiálové, nicméně dle mého soudu všechno souvisí se vším a nízkoviskózní oleje spolu s dlouhými výměnnými intervaly tomu rozhodně nepřidají... Stejně tak se domnívám, že tyhle věci se netýkají jen koncernu, v posledních letech to bude asi celkem obecný trend...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Olej do 1.2 TSI
Citace z článku:e1H píše:V tom článku nie je ani veta o olejoch.
"Podle holandské pojišťovny, která ročně pojišťuje mezi 12 a 15 tisíci vozy právě v souvislosti s možným vznikem technické závady, trpí motory 1,4 TFSI, 1,8 TFSI a 2,0 TFSI, zejména pak jejich výkonnější verze a ty, které jsou používány v těžších modelech, vysokou spotřebou oleje. Spotřeba 1 litru na 1 000 km není podle pojistitele výjimkou a ani následek v podobě úplného zničení motoru při ztrátě tlaku oleje nebývá výjimkou."
Re: Olej do 1.2 TSI
Škoda znovu zdražuje svá auta, mají modernější motory:
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... 590604f2e/
Teď už snad budou i pojistitelné.
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... 590604f2e/
Teď už snad budou i pojistitelné.
Re: Olej do 1.2 TSI
Návštěvník byl rychlejší ale každopádně víme co tam lejou od výroby za oleje a koncern VW v tom bohužel není sáme1H píše:V tom článku nie je ani veta o olejoch.
Re: Olej do 1.2 TSI
Ano, bohužel. Přesto se někteří budou zbytečně dohadovat, např. zde:renal píše:... a koncern VW v tom bohužel není sám
http://www.oleje.cz/forum/olej-s-ford-normou-t5496.html
Re: Olej do 1.2 TSI
Akceptoval jsem přeplňovaný turbobenzín 1,6 ve voze střední třídy vážícím 1500 kg (předtím jsem měl na stejnou hmotnost atmosféru 2,4), ale to jen proto, že v něm, až na výjimky, jezdím sám. Navíc ho používám výhradně na dlouhé trasy. První výměnu oleje jsem si udělal v 6 tis. km (a lituji, že ne dříve), co mi tam naleje servis, je mi vcelku jedno, jelikož to stejně zase brzy vyměním. Jak motor dopadne, to teprve uvidím, ale snažím se dělat maximum, aby mi vydržel.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Olej do 1.2 TSI
Cit: Nižší spotřeba, vyšší výkon
Zákazník získá automobil s nižším dopadem na životní prostředí a bude moci využívat výhody plynoucí z nižší spotřeby paliva při současně vyšším výkonu motoru," tvrdí Vítězslav Pelc, mluvčí tuzemské prodejní organizace Škoda Auto Česká republika. Konec citace.
Jdu blejt, Velebnosti...
Zákazník získá automobil s nižším dopadem na životní prostředí a bude moci využívat výhody plynoucí z nižší spotřeby paliva při současně vyšším výkonu motoru," tvrdí Vítězslav Pelc, mluvčí tuzemské prodejní organizace Škoda Auto Česká republika. Konec citace.
Jdu blejt, Velebnosti...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Olej do 1.2 TSI
Kdybys pořád nezávodil,tak by ti stačila nepřeplňovaná 1.6 VTI jako mně.Návštěvník píše:Akceptoval jsem přeplňovaný turbobenzín 1,6 ve voze střední třídy vážícím 1500 kg (předtím jsem měl na stejnou hmotnost atmosféru 2,4), ale to jen proto, že v něm, až na výjimky, jezdím sám. Navíc ho používám výhradně na dlouhé trasy. První výměnu oleje jsem si udělal v 6 tis. km (a lituji, že ne dříve), co mi tam naleje servis, je mi vcelku jedno, jelikož to stejně zase brzy vyměním. Jak motor dopadne, to teprve uvidím, ale snažím se dělat maximum, aby mi vydržel.
Ještě dodám,že jsi mohl dopadnout daleko hůř,také ti tam mohli vrazit klidně 1.0.
Naposledy upravil(a) lengy60 dne pát dub 24, 2015 10:33, celkem upraveno 1 x.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Olej do 1.2 TSI
To samé tvrdí i další výrobci až na vzácné vyjímky.Já jsem zvědav,co bude trvanlivější,zda malolitrážní přeplňované tříválce nebo čtyřválce.Colommbo píše:Cit: Nižší spotřeba, vyšší výkon
Zákazník získá automobil s nižším dopadem na životní prostředí a bude moci využívat výhody plynoucí z nižší spotřeby paliva při současně vyšším výkonu motoru," tvrdí Vítězslav Pelc, mluvčí tuzemské prodejní organizace Škoda Auto Česká republika. Konec citace.
Jdu blejt, Velebnosti...
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Olej do 1.2 TSI
zdravim... já osobně po zjištění jakymi motory se budou mé oblíbené Fabie nadále osazovat, jsem pro jistotu koupil ještě tu poslední ne turbo, ne TSI , ale "loňskej" model s motorem 1.4 16V - ještě se pár kusů v dealerský síti dalo sehnat... A co takto se občas po různu dovím, tak prej lidi nejsou z těch TSI moc nadšeni. Prej.... Tříválce nekomentuji, nestojí za můj zájem.