VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
VIF jsem nezkoušel - v autě jezdím Ecomax od Millerse, ale v podstatě by to mělo být zhruba totéž.
Jak napsal Hombre, je to hlavně na čištění a optimalizaci palivové soustavy - a mělo by být jedno, zda-li u motorky nebo v autě. Já ale do motky beru "prémiovky" - buď Shell Nitro+ nebo Agip/Eni N98
Jak napsal Hombre, je to hlavně na čištění a optimalizaci palivové soustavy - a mělo by být jedno, zda-li u motorky nebo v autě. Já ale do motky beru "prémiovky" - buď Shell Nitro+ nebo Agip/Eni N98
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Proč tam dáváš 2T olej? Nafta s povinnou přísadou maže dostatečně.vikino1 píše:Ja používam 1dl flaštičky z ladovej kávy s Lidlu.
Sú priesvitné jednu dávam na 20l nafty najskôr odmerku VIFu a dolejem 2T olejom. Pred upotrebením pretrepať!
bylo
je
je
Re: VIF
Zdravím všechny, hlavně Pitrise a chtěl bych se podělit o zkušenosti s aditivy, které jsem začal používat do svého dieselu (103 kW, CR, najeto přes 60 tkm). Chtěl jsem se přesvědčit o výhodách aditiv.
Tedy, jsme vyzkoušel VIF zimní a VIF letní a nyní používám Millers EcoMax. Tankuju převážně way24, případně Shell a jednou Aral, nebral jsem EU. Dávkování aditiva mírně vyšší, odhadem o 10-20%.
VIF zimní: mírné subjektivní zlepšení výkonu (prvotní tah) bez ohledu na tankovanou značku PHM. Nicméně jednou lepší, podruhé atd. Mírný pokles spotřeby zejména při klidné jízdě.
Vif letní: proti zimnímu VIFu mi motor přijde po letním výkonem horší. Projel jsem dost nádrží na to, abych to mohl posoudit. Pokles spotřeby spíše ne. Tedy za mne asi zimní VIF nepatrně lepší. Asi 2x se po nastartování studeného motoru (ale v létě) objevily na vteřinu vibrace (bez VIFu nikdy).
Millers EcoMax: prozatím 2 nádrže, tedy nic moc zkušenost. Po nalití do prázdné nádrže se po cca 30 ujetých km zvedly otáčky na volnoběh o 200 na 1000, což trvalo po dobu nějakých 300 ujetých km. Následně pokles zpět. Na volnoběh je patrný pokles spotřeby o 0,1l/h na 0,5l/h. Pocitový výkon není zvýšený, ale auto se ochotně a plynule rozjíždí až do maximálky. Tam bohužel asi dál zafunguje omezovač, protože je ještě co sešlápnout, ale tachometrových 220 to nepřekročí. Co je ale patrné u Millersu, je zklidnění motoru na volnoběh. To ani jeden VIF nedocílil. Spotřeba mírně nižší, možná i po městě. Dávkování opět nepatrně vyšší.
Když aditiva, tak u tohoto motoru spíše Millers.
Tedy, jsme vyzkoušel VIF zimní a VIF letní a nyní používám Millers EcoMax. Tankuju převážně way24, případně Shell a jednou Aral, nebral jsem EU. Dávkování aditiva mírně vyšší, odhadem o 10-20%.
VIF zimní: mírné subjektivní zlepšení výkonu (prvotní tah) bez ohledu na tankovanou značku PHM. Nicméně jednou lepší, podruhé atd. Mírný pokles spotřeby zejména při klidné jízdě.
Vif letní: proti zimnímu VIFu mi motor přijde po letním výkonem horší. Projel jsem dost nádrží na to, abych to mohl posoudit. Pokles spotřeby spíše ne. Tedy za mne asi zimní VIF nepatrně lepší. Asi 2x se po nastartování studeného motoru (ale v létě) objevily na vteřinu vibrace (bez VIFu nikdy).
Millers EcoMax: prozatím 2 nádrže, tedy nic moc zkušenost. Po nalití do prázdné nádrže se po cca 30 ujetých km zvedly otáčky na volnoběh o 200 na 1000, což trvalo po dobu nějakých 300 ujetých km. Následně pokles zpět. Na volnoběh je patrný pokles spotřeby o 0,1l/h na 0,5l/h. Pocitový výkon není zvýšený, ale auto se ochotně a plynule rozjíždí až do maximálky. Tam bohužel asi dál zafunguje omezovač, protože je ještě co sešlápnout, ale tachometrových 220 to nepřekročí. Co je ale patrné u Millersu, je zklidnění motoru na volnoběh. To ani jeden VIF nedocílil. Spotřeba mírně nižší, možná i po městě. Dávkování opět nepatrně vyšší.
Když aditiva, tak u tohoto motoru spíše Millers.
Re: VIF
Zdravím, používám delší dobu naftový VIF. Kupoval jsem jej v půllitrové plechovce, na které je napsáno dávkování 1:1000, takže do 50litrové nádrže přijde 50ml panák. Teď je ale v prodeji také jednorázové balení určené k celému vylití do nádrže. Dle návodu stačí na nádrž 40-60l. Toto balení má však objem 125ml. Myslíte, že je v tomto balení přípravek 2,5-krát řidší než co se prodává v plechovce?
Re: VIF
Řekl bych, že ani ne tak řidší, jako jinak koncentrovaný...."nachystaný" na jiný poměr.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Bacha na toto balení VIF
Koupil jsem na dovolenou s tím, že se bude oproti debilní plechovce líp dávkovat, ale toto balení je vyloženě nebezpečné. Měl jsem to v kufru a když jsem chtěl u benzinky natankovat, tak půl balení bylo mimo lahvičku - naštěstí jsem to měl ještě v sáčku. Závěr přitom neporušený, ale v tom teple to provalilo i tak přes závit víčka. O smradu VIF se nemusím ani zmiňovat.
Koupil jsem na dovolenou s tím, že se bude oproti debilní plechovce líp dávkovat, ale toto balení je vyloženě nebezpečné. Měl jsem to v kufru a když jsem chtěl u benzinky natankovat, tak půl balení bylo mimo lahvičku - naštěstí jsem to měl ještě v sáčku. Závěr přitom neporušený, ale v tom teple to provalilo i tak přes závit víčka. O smradu VIF se nemusím ani zmiňovat.
bylo
je
je
Re: VIF
Kdyz se ty male lahvicky objevily, psal jsem dotaz primo do VIFu. Odepsali, ze v te male lahvicce je uplne to same jako v plechovkach a jinych balenich a ze doporucene davkovani je jine, protoze predpokladaji, ze tu malou lahvicku si koupi lide, kteri neaditivuji pravidelne, tak aby i tak to aditivum melo alespon nejaky efekt.
Od te doby kupuji stale vetsi baleni (plesky a nebo 5l kanystry) a davkuji 20ml aditiva na 10l nafty.
Od te doby kupuji stale vetsi baleni (plesky a nebo 5l kanystry) a davkuji 20ml aditiva na 10l nafty.
Re: VIF
Trochu zjednodušující. Víme čím aditivoval. A co tankoval??? Třeba taky občas MEŘO...šulda píše:Koukám že je s tím i sranda Nedávno sem viděl vstřiky u ropáka kam se leje VIF při každým tankování od novoty a jen mě to dál utvrdilo v tom že to používat nebudu
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: VIF
MEŘO nevěřím. Krom větší mazivosti nemá žádná pozitiva - jen samá negativa.
Osobně tankuji:
80% Optimal diesel od EO bez MEŘO + aditivuji
15% TpQ diesel od Benziny s Meřo + aditivuji (to proto, že normálně po cestě do práce EO nemám, a tak občas musím)
5% OMV Max Motion diesel s HVO - ten neaditivuji
Subjektivně nejlépe se moje auto projevuje při tom Max Motion, ale ten je drahý (Liberec) a daleko (Liberec).
Osobně tankuji:
80% Optimal diesel od EO bez MEŘO + aditivuji
15% TpQ diesel od Benziny s Meřo + aditivuji (to proto, že normálně po cestě do práce EO nemám, a tak občas musím)
5% OMV Max Motion diesel s HVO - ten neaditivuji
Subjektivně nejlépe se moje auto projevuje při tom Max Motion, ale ten je drahý (Liberec) a daleko (Liberec).
Re: VIF
Z 99% jen v AT na stanicích Avanti, tvůj post jen potvrzuje že špatnou naftu nic nespraví a dobrá nic víc nepotřebuje VIF stabilizuje naftu s biosložkamirousini píše:A co tankoval??? Třeba taky občas MEŘO...
Edit: "SUPER DIESEL ADITIV ochrání váš motor před negativními účinky biosložky, která je povinnou složkou každého paliva."
Zřejmě ochrání jen vybrané "motory", to by teda ještě měli uvádět konkrétně jaké Každopádně je dobrý vydělávat na mizerný naftě na několika frontách