Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

...objektivně bych řekl, že to je jedno z nej SV, které v naší zemičce jezdí. Novější vlastně neexistuje (kromě současné nové verze) a zachovalejší pochybuji.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27488
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Teda sebevědomí Ti nechybí :roll: Voda a brzdovka po 6-ti letech, v tlumičích měněn olej bez demontáže, olej v motoru :?: si raději neprozradil :? To bude určitě jedno z nej SV, které v naší zemičce jezdí.... :x
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Já jsem otočil v sobotu Opavu, i při 120 -ti svíčka postavená na nádrži nezhasne. Byl nárazový větr a i při 160 - ti to s tím mým parníkem nehlo, držel stopu jako přibitý. I se spotřebou spokojenost , dělala 4,5L/100km. V zatáčkách i na nerovnostech žádná nejistota, je to prostě cestovní tank ten Brumla. :D
Tak mám najeto skoro 1000 km a již mě nevodí a vodím ji já. :mrgreen: Musel jsem přijít na to, jak ji do zatáčky dostrkat abych ji nejel na třikrát .Při podřazování mezitrilek s plynem a rána od výfuku. Pánové, jak mě to baví a k tomu kde jsem zastavil, hromada čumilů, asi jsem si pořídil exota. :wink:
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27488
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Hombre píše:....Pánové, jak mě to baví....
Tak ať Ti to vydrží :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9938
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Hombre píše:...Byl nárazový větr a i při 160 - ti to s tím mým parníkem nehlo, držel stopu jako přibitý...V zatáčkách i na nerovnostech žádná nejistota, je to prostě cestovní tank ten Brumla...
Vcelku charakteristická vlastnost takových a podobných strojoven - při manévrování na místě, pomalé jízdě či parkování se musí dávat sakra bacha, ale jak se to rozjede a (normálně) jede, stávají se hmotnost spolu s nízkým těžištěm veskrze pozitivními činiteli. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Colommbo,jeden by řekl,že si taky zkušený bajker :wink:
Hombre píše:Při podřazování mezitrilek s plynem a rána od výfuku. Pánové, jak mě to baví a k tomu kde jsem zastavil, hromada čumilů, asi jsem si pořídil exota
Vím,co máš na mysli a taky mě to baví :D Tak on RŤák je pořád dost neokoukanej. A tyhle starý jsou vlastně víc zajímavější. Moc jich není, protože každej chce GSo. Je to nadčasová motorka resp tolik nestárne. Poctivá technika z 11-ky je slušná kovařina a na cestování super stroj.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9938
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Nejsu zkušené, ale taky nejsu úplně blbé... :oops: A co jsem koukal na fotografie té motorky, tož je opravdu neokoukaná a taková zvláštní/ošklivá, až je úplně nádherná... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Pitris píše:Teda sebevědomí Ti nechybí :roll: Voda a brzdovka po 6-ti letech, v tlumičích měněn olej bez demontáže, olej v motoru :?: si raději neprozradil :? To bude určitě jedno z nej SV, které v naší zemičce jezdí.... :x
Předpokládám, že ty kapaliny tam mohly být až 6 let, dle modelového roku stroje. Protože interval výměny je prý 2 roky, měl to vyměnit už prodejce, páč prodával motorku starou 3 roky, ne? :idea: Přesto na ní v klidu dal záruku 2 roky a při roční kontrole nenabízel nic, čili by postupoval dle návodu k obsluze. Jako já, jen jsem to nechal po zimě a nedělám vše najednou (2 roky uplynuly v listopadu). Nože sa netentuj. V tlumičích jsem olej ještě neměnil, dojde na to. Bez demontáže jsem ho měnil u předchozích motorek, byly na to uzpůsobené. A při výměně oleje v motoru demontuješ motor? :?: :idea: Jak to že ne? Pěkně by se vyčistil. :D V zadním tlumiči měníš pravidelně olej? Kolikrát už? Hádám že ne. Jak to že ne? Tam je malá olejová náplň a je více zatížená než v předcích.
Takže, milý Pitrisi, píšeš tu sice hezky, ale víc to promysli. :wink:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Italle,ty zase jedeš :lol:

za prvé prodejce tohle opravdu nedělá - ten jen prodává a záruku na to 2 roky dá,protože jednak ze zákona musí a taky protože to vydrží (to,že to z dlouhodobého hlediska není moc dobrý je věc druhá ...)

Tak ono se musí srovnávat srovnatelné. Jak můžeš přirovnat výměnu oleje v motoru s vidlicema? A když už si to teda dal,tak ve vidlicích neměníš olej každý rok a nemáš tam žádný koš s hrubým sítkem a ani žádný jemný filtr. Ve vidlici nedochází k tak velkým teplotám a tudíš veškerá vzdušná vlhkost zůstává v oleji. Když je nerozděláš,tak to největší bahno zůstane hezky dole a nalitím nového oleje se krásně vmísí do něho a je z toho dobrá brusná pasta …
Laskavě si to porovnej:

Motor,kde se mění pravidelně olej a filtr,ale nedělá se rozborka motoru ...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 4047_o.jpg
Obrázek
Vidlice,kde bez rozebrání veškerý humus zůstane uvnitř ...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... f2570ac741
Obrázek

naproti tomu po důkladném rozebrání:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 7049_o.jpg
Obrázek

A co se zadního NEROZEBIRATELNÉHO plynokapalinového tlumiče týká,tak nemáš možnost to dát,pokud se nestane nějaká porucha. Pak lze u některých z nerozebiratelného udělat repasovatelný rozebiratelný tlumič ...

Ještě nějaký dotaz? :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27488
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honzo to zbytečný :oops: to nemá cenu, Itall je svůj.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Durex: Olej v tlumičích neměníš každý rok? Jak, neměníš? :?: :twisted:
Stav oleje ve vidli závisí hodně a dokonce převážně na kvalitě vidle. Některá z něj udělá bláto, z některé je olej takřka čistý. Při vypouštění spodem se bordel vypustí, pokud je vidlice "humuska", může se propláchnout, což také jde jen nalít horem a vypustit spodem. Není potřeba dělat to složitě, pokud je možno jednodušeji a výsledek je prakticky stejný, z hlediska funkčnosti a životnosti zcela stejný. Spíše rozebíraná vidle začne dříve téci, páč břitům gufer tahle manipulace moc nepomůže.
Zadní tlumič také potřebuje výměnu oleje. Že se dělá až při poruše (ovšem u sportovních moto se měnit olej může, a také se to dělá, když to někdo chce) tlumiče, je věc druhá. Tady jsme právě u toho, že se dělá ne to, co by bylo potřeba. ale jen to, co je relativně snadné. No, a někdo vymění olej v předcích až když potečou. Stejný postup jako u zadního tlumiče. Co na tom. Podobně může být u motoru - z některého je olej relativně dobrý, z jiného je to humus. A že olej v tlumičích trpí víc než v motoru, to je vtip, ne?
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Pitris píše:Honzo to zbytečný :oops: to nemá cenu, Itall je svůj.
Jeden řek: "Vezmi si sako z kůže,
a vlasy dej víc do čela".
Druhý řek: "Lepší budou růže".
Jen se mnou nic to nedělá.

Zůůůstanu svůůůůj... :lol:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Bavíš mě :lol: :lol: :lol:
Itall píše:Olej v tlumičích neměníš každý rok? Jak, neměníš
Měním ho cca po 4 letech,což je i doporučeno ...
Itall píše:Při vypouštění spodem se bordel vypustí, pokud je vidlice "humuska", může se propláchnout, což také jde jen nalít horem a vypustit spodem. Není potřeba dělat to složitě, pokud je možno jednodušeji a výsledek je prakticky stejný, z hlediska funkčnosti a životnosti zcela stejný.
tady se sakra pleteš,protože výsledek není a nemůže být stejný! Čím to propláchneš? Nikdy nevypustíš vše!!! A Cartridge musíš vypumpovat,aby vše vyteklo a to ve vidli neuděláš ...
Itall píše:Spíše rozebíraná vidle začne dříve téci, páč břitům gufer tahle manipulace moc nepomůže.
proto se taky při každý výměně musí měnit i gufera. Já sem udělal pokus a dokonce ty gufera vydrželi 2 rozebrání a 3 roky drží na USD vidli ...
Itall píše:Zadní tlumič také potřebuje výměnu oleje. Že se dělá až při poruše (ovšem u sportovních moto se měnit olej může, a také se to dělá, když to někdo chce) tlumiče, je věc druhá. Tady jsme právě u toho, že se dělá ne to, co by bylo potřeba. ale jen to, co je relativně snadné
Jak rozebereš toto?
http://www.partes.cz/inzeraty-foto/2793664/1.jpg
Sme právě u toho,že ty si přesně to,co píšeš! Proč to dělat složitě a tak jak se má,když to můžu ojebat a myslím si,že budu mít výsledek stejnej! - NEBUDU!
Itall píše: A že olej v tlumičích trpí víc než v motoru, to je vtip, ne?
Přečti si co jsem napsal! Blbec nejsi,tak ho ze sebe nedělej! Já nikdy nenapsal,že by ten olej trpěl víc. A jestli ano,tak mi to najdi! :D Čekám,ale dřív asi umřu :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

No vidíš, tak je lepčí olej vypustit spodem a nalít horem nový. Gufera vydrží léta (mě naposledy 6 let a ty vidle určitě dál jezdí, olej při vypuštění skoro čistý). Vlastně ho stačilo vyměnit jen co 3 roky. Téct mi začly jen humusky Paioli a i tam jsem přitáhl pružinky a možná jezdí dodnes. Tam byl ovšem olej neuvěřitelný humus vždycky, výměna rok co rok.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

V průměru 6-8 let. Jsou i případy že se mění co 2 roky,ale to je kvůli něčemu jinému. I když vypustíš čistý olej,tak ten otěr je usazený dole v misce a ten nevyteče ... Ale chápu,že pro tebe dát jednou za 4 roky 300 kč navíc za nové gufera je moc ...
A opět se mi potvrdilo,že jakmile dojdou argumenty,tak stáčíš debatu jinam ... pořád čekám na tu svoji citaci a vlastně vůbec vyvrácení mých tvrzení navíc podložených fotodokumentací ...Když já sem tak mimo a dělám to zbytečně ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět