Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
...objektivně bych řekl, že to je jedno z nej SV, které v naší zemičce jezdí. Novější vlastně neexistuje (kromě současné nové verze) a zachovalejší pochybuji.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Teda sebevědomí Ti nechybí Voda a brzdovka po 6-ti letech, v tlumičích měněn olej bez demontáže, olej v motoru si raději neprozradil To bude určitě jedno z nej SV, které v naší zemičce jezdí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já jsem otočil v sobotu Opavu, i při 120 -ti svíčka postavená na nádrži nezhasne. Byl nárazový větr a i při 160 - ti to s tím mým parníkem nehlo, držel stopu jako přibitý. I se spotřebou spokojenost , dělala 4,5L/100km. V zatáčkách i na nerovnostech žádná nejistota, je to prostě cestovní tank ten Brumla.
Tak mám najeto skoro 1000 km a již mě nevodí a vodím ji já. Musel jsem přijít na to, jak ji do zatáčky dostrkat abych ji nejel na třikrát .Při podřazování mezitrilek s plynem a rána od výfuku. Pánové, jak mě to baví a k tomu kde jsem zastavil, hromada čumilů, asi jsem si pořídil exota.
Tak mám najeto skoro 1000 km a již mě nevodí a vodím ji já. Musel jsem přijít na to, jak ji do zatáčky dostrkat abych ji nejel na třikrát .Při podřazování mezitrilek s plynem a rána od výfuku. Pánové, jak mě to baví a k tomu kde jsem zastavil, hromada čumilů, asi jsem si pořídil exota.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak ať Ti to vydržíHombre píše:....Pánové, jak mě to baví....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9938
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Vcelku charakteristická vlastnost takových a podobných strojoven - při manévrování na místě, pomalé jízdě či parkování se musí dávat sakra bacha, ale jak se to rozjede a (normálně) jede, stávají se hmotnost spolu s nízkým těžištěm veskrze pozitivními činiteli.Hombre píše:...Byl nárazový větr a i při 160 - ti to s tím mým parníkem nehlo, držel stopu jako přibitý...V zatáčkách i na nerovnostech žádná nejistota, je to prostě cestovní tank ten Brumla...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Colommbo,jeden by řekl,že si taky zkušený bajker
Vím,co máš na mysli a taky mě to baví Tak on RŤák je pořád dost neokoukanej. A tyhle starý jsou vlastně víc zajímavější. Moc jich není, protože každej chce GSo. Je to nadčasová motorka resp tolik nestárne. Poctivá technika z 11-ky je slušná kovařina a na cestování super stroj.Hombre píše:Při podřazování mezitrilek s plynem a rána od výfuku. Pánové, jak mě to baví a k tomu kde jsem zastavil, hromada čumilů, asi jsem si pořídil exota
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9938
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nejsu zkušené, ale taky nejsu úplně blbé... A co jsem koukal na fotografie té motorky, tož je opravdu neokoukaná a taková zvláštní/ošklivá, až je úplně nádherná...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Předpokládám, že ty kapaliny tam mohly být až 6 let, dle modelového roku stroje. Protože interval výměny je prý 2 roky, měl to vyměnit už prodejce, páč prodával motorku starou 3 roky, ne? Přesto na ní v klidu dal záruku 2 roky a při roční kontrole nenabízel nic, čili by postupoval dle návodu k obsluze. Jako já, jen jsem to nechal po zimě a nedělám vše najednou (2 roky uplynuly v listopadu). Nože sa netentuj. V tlumičích jsem olej ještě neměnil, dojde na to. Bez demontáže jsem ho měnil u předchozích motorek, byly na to uzpůsobené. A při výměně oleje v motoru demontuješ motor? Jak to že ne? Pěkně by se vyčistil. V zadním tlumiči měníš pravidelně olej? Kolikrát už? Hádám že ne. Jak to že ne? Tam je malá olejová náplň a je více zatížená než v předcích.Pitris píše:Teda sebevědomí Ti nechybí Voda a brzdovka po 6-ti letech, v tlumičích měněn olej bez demontáže, olej v motoru si raději neprozradil To bude určitě jedno z nej SV, které v naší zemičce jezdí....
Takže, milý Pitrisi, píšeš tu sice hezky, ale víc to promysli.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Italle,ty zase jedeš
za prvé prodejce tohle opravdu nedělá - ten jen prodává a záruku na to 2 roky dá,protože jednak ze zákona musí a taky protože to vydrží (to,že to z dlouhodobého hlediska není moc dobrý je věc druhá ...)
Tak ono se musí srovnávat srovnatelné. Jak můžeš přirovnat výměnu oleje v motoru s vidlicema? A když už si to teda dal,tak ve vidlicích neměníš olej každý rok a nemáš tam žádný koš s hrubým sítkem a ani žádný jemný filtr. Ve vidlici nedochází k tak velkým teplotám a tudíš veškerá vzdušná vlhkost zůstává v oleji. Když je nerozděláš,tak to největší bahno zůstane hezky dole a nalitím nového oleje se krásně vmísí do něho a je z toho dobrá brusná pasta …
Laskavě si to porovnej:
Motor,kde se mění pravidelně olej a filtr,ale nedělá se rozborka motoru ...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 4047_o.jpg
Vidlice,kde bez rozebrání veškerý humus zůstane uvnitř ...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... f2570ac741
naproti tomu po důkladném rozebrání:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 7049_o.jpg
A co se zadního NEROZEBIRATELNÉHO plynokapalinového tlumiče týká,tak nemáš možnost to dát,pokud se nestane nějaká porucha. Pak lze u některých z nerozebiratelného udělat repasovatelný rozebiratelný tlumič ...
Ještě nějaký dotaz?
za prvé prodejce tohle opravdu nedělá - ten jen prodává a záruku na to 2 roky dá,protože jednak ze zákona musí a taky protože to vydrží (to,že to z dlouhodobého hlediska není moc dobrý je věc druhá ...)
Tak ono se musí srovnávat srovnatelné. Jak můžeš přirovnat výměnu oleje v motoru s vidlicema? A když už si to teda dal,tak ve vidlicích neměníš olej každý rok a nemáš tam žádný koš s hrubým sítkem a ani žádný jemný filtr. Ve vidlici nedochází k tak velkým teplotám a tudíš veškerá vzdušná vlhkost zůstává v oleji. Když je nerozděláš,tak to největší bahno zůstane hezky dole a nalitím nového oleje se krásně vmísí do něho a je z toho dobrá brusná pasta …
Laskavě si to porovnej:
Motor,kde se mění pravidelně olej a filtr,ale nedělá se rozborka motoru ...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 4047_o.jpg
Vidlice,kde bez rozebrání veškerý humus zůstane uvnitř ...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... f2570ac741
naproti tomu po důkladném rozebrání:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 7049_o.jpg
A co se zadního NEROZEBIRATELNÉHO plynokapalinového tlumiče týká,tak nemáš možnost to dát,pokud se nestane nějaká porucha. Pak lze u některých z nerozebiratelného udělat repasovatelný rozebiratelný tlumič ...
Ještě nějaký dotaz?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honzo to zbytečný to nemá cenu, Itall je svůj.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Durex: Olej v tlumičích neměníš každý rok? Jak, neměníš?
Stav oleje ve vidli závisí hodně a dokonce převážně na kvalitě vidle. Některá z něj udělá bláto, z některé je olej takřka čistý. Při vypouštění spodem se bordel vypustí, pokud je vidlice "humuska", může se propláchnout, což také jde jen nalít horem a vypustit spodem. Není potřeba dělat to složitě, pokud je možno jednodušeji a výsledek je prakticky stejný, z hlediska funkčnosti a životnosti zcela stejný. Spíše rozebíraná vidle začne dříve téci, páč břitům gufer tahle manipulace moc nepomůže.
Zadní tlumič také potřebuje výměnu oleje. Že se dělá až při poruše (ovšem u sportovních moto se měnit olej může, a také se to dělá, když to někdo chce) tlumiče, je věc druhá. Tady jsme právě u toho, že se dělá ne to, co by bylo potřeba. ale jen to, co je relativně snadné. No, a někdo vymění olej v předcích až když potečou. Stejný postup jako u zadního tlumiče. Co na tom. Podobně může být u motoru - z některého je olej relativně dobrý, z jiného je to humus. A že olej v tlumičích trpí víc než v motoru, to je vtip, ne?
Stav oleje ve vidli závisí hodně a dokonce převážně na kvalitě vidle. Některá z něj udělá bláto, z některé je olej takřka čistý. Při vypouštění spodem se bordel vypustí, pokud je vidlice "humuska", může se propláchnout, což také jde jen nalít horem a vypustit spodem. Není potřeba dělat to složitě, pokud je možno jednodušeji a výsledek je prakticky stejný, z hlediska funkčnosti a životnosti zcela stejný. Spíše rozebíraná vidle začne dříve téci, páč břitům gufer tahle manipulace moc nepomůže.
Zadní tlumič také potřebuje výměnu oleje. Že se dělá až při poruše (ovšem u sportovních moto se měnit olej může, a také se to dělá, když to někdo chce) tlumiče, je věc druhá. Tady jsme právě u toho, že se dělá ne to, co by bylo potřeba. ale jen to, co je relativně snadné. No, a někdo vymění olej v předcích až když potečou. Stejný postup jako u zadního tlumiče. Co na tom. Podobně může být u motoru - z některého je olej relativně dobrý, z jiného je to humus. A že olej v tlumičích trpí víc než v motoru, to je vtip, ne?
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jeden řek: "Vezmi si sako z kůže,Pitris píše:Honzo to zbytečný to nemá cenu, Itall je svůj.
a vlasy dej víc do čela".
Druhý řek: "Lepší budou růže".
Jen se mnou nic to nedělá.
Zůůůstanu svůůůůj...
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Bavíš mě
http://www.partes.cz/inzeraty-foto/2793664/1.jpg
Sme právě u toho,že ty si přesně to,co píšeš! Proč to dělat složitě a tak jak se má,když to můžu ojebat a myslím si,že budu mít výsledek stejnej! - NEBUDU!
Měním ho cca po 4 letech,což je i doporučeno ...Itall píše:Olej v tlumičích neměníš každý rok? Jak, neměníš
tady se sakra pleteš,protože výsledek není a nemůže být stejný! Čím to propláchneš? Nikdy nevypustíš vše!!! A Cartridge musíš vypumpovat,aby vše vyteklo a to ve vidli neuděláš ...Itall píše:Při vypouštění spodem se bordel vypustí, pokud je vidlice "humuska", může se propláchnout, což také jde jen nalít horem a vypustit spodem. Není potřeba dělat to složitě, pokud je možno jednodušeji a výsledek je prakticky stejný, z hlediska funkčnosti a životnosti zcela stejný.
proto se taky při každý výměně musí měnit i gufera. Já sem udělal pokus a dokonce ty gufera vydrželi 2 rozebrání a 3 roky drží na USD vidli ...Itall píše:Spíše rozebíraná vidle začne dříve téci, páč břitům gufer tahle manipulace moc nepomůže.
Jak rozebereš toto?Itall píše:Zadní tlumič také potřebuje výměnu oleje. Že se dělá až při poruše (ovšem u sportovních moto se měnit olej může, a také se to dělá, když to někdo chce) tlumiče, je věc druhá. Tady jsme právě u toho, že se dělá ne to, co by bylo potřeba. ale jen to, co je relativně snadné
http://www.partes.cz/inzeraty-foto/2793664/1.jpg
Sme právě u toho,že ty si přesně to,co píšeš! Proč to dělat složitě a tak jak se má,když to můžu ojebat a myslím si,že budu mít výsledek stejnej! - NEBUDU!
Přečti si co jsem napsal! Blbec nejsi,tak ho ze sebe nedělej! Já nikdy nenapsal,že by ten olej trpěl víc. A jestli ano,tak mi to najdi! Čekám,ale dřív asi umřuItall píše: A že olej v tlumičích trpí víc než v motoru, to je vtip, ne?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No vidíš, tak je lepčí olej vypustit spodem a nalít horem nový. Gufera vydrží léta (mě naposledy 6 let a ty vidle určitě dál jezdí, olej při vypuštění skoro čistý). Vlastně ho stačilo vyměnit jen co 3 roky. Téct mi začly jen humusky Paioli a i tam jsem přitáhl pružinky a možná jezdí dodnes. Tam byl ovšem olej neuvěřitelný humus vždycky, výměna rok co rok.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
V průměru 6-8 let. Jsou i případy že se mění co 2 roky,ale to je kvůli něčemu jinému. I když vypustíš čistý olej,tak ten otěr je usazený dole v misce a ten nevyteče ... Ale chápu,že pro tebe dát jednou za 4 roky 300 kč navíc za nové gufera je moc ...
A opět se mi potvrdilo,že jakmile dojdou argumenty,tak stáčíš debatu jinam ... pořád čekám na tu svoji citaci a vlastně vůbec vyvrácení mých tvrzení navíc podložených fotodokumentací ...Když já sem tak mimo a dělám to zbytečně ...
A opět se mi potvrdilo,že jakmile dojdou argumenty,tak stáčíš debatu jinam ... pořád čekám na tu svoji citaci a vlastně vůbec vyvrácení mých tvrzení navíc podložených fotodokumentací ...Když já sem tak mimo a dělám to zbytečně ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis