Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

V tlf mi YT pise,ze video neni dostupne
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

jj přes telefon/tablet to nejde. Je to kvůli autorským právům. Na pc bez problému ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Jak by rekl Colombo-moc dekuji pane,tim se to vysvetluje...
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

A tuším že má být v Brně na motosalónu.... H2R
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
adosM

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od adosM »

Mám spec.dotaz. Budu kupovat Yamahu R1. Unikátní stav. Najeto jen 11500km. A chci si ji nechat na dlouho. A tím pádem mě jde o výdrž motoru. Dříve jsem měnil v minulé R1 olej Motul 5100 10w40 ester norma MA. Ale ted je ten olej motulem nahrazenej tím samým ale s normou MA2 api SL. Ale dřívější měl myslím SH max. To je ten kámen urazu. Borec co kupuje sudy těch olejů a prodává je říkal, že je ten nový olej MA2 už mín kvalitní. Mín aditiv atd dělaný pro debilní euronormy a katalyzátory apod. Je to možné že je tam horší kvalita ? O to mě fakt nejde. Starý motul 5100 10w40 s normou MA už nejde sehnat že ? Nebo co mám koupit za olej 10w40, který je kvalitní a má ještě jen MA a popřípadě api SH ? Motorex top speed 10w40 má myslím jen ještě starou MA. Ten motul mě mrzí moc, protože je na bázy esterů. A rád bych olej s esterama. Popřípadě i od jiného výrobce. Samozřejmě motor na R1 před vytáčením zahřeju. Nevíte jestli ještě závodní Factory 300v 10w40 podléhá těm novým MA2 ?
adosM

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od adosM »

Denicol THUMPER LUBE 10W40 má estery a ještě jaso MA. Ikdyž na ofiko stránkách už ma2. A pak http://www.oleje.cz/p/fuchs-silkolene-c ... 1-l--18168 snad jen MA starý.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

adosM píše:Borec co kupuje sudy těch olejů a prodává je říkal, že je ten nový olej MA2 už mín kvalitní.
Tak to je fakt borec :lol: Teď vážně. Je to blbost. Norma JASO MA i MA2 se týká aditivace oleje ohledně dobrého fungování mokrých spojek. A JASO MA2 je daleko lepší než samotné MA ... Takže není pravda,že by ten nový olej byl horší ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Je fakt, že jsem zaslechl že u některých moto začal mít Motul 5100 po přechodu na MA2 problém s prokluzem mokré spojky. Jestli je to pravda nebo ne nevím ale každopádně se dá jít i cestou jiného oleje. Pokud chceš zůstat u 10w40 a u esterů, dá se třeba Motul 7100 nebo mimo toho THUMPER-u LUBE ještě třeba RAVENOL Motobike 4T Ester nebo EXP Synthetic Ester Blend. Nebo v 10w50 třeba IPONE.... Jinak co jde o Motul 300V, tak tam bych se nebál ničeho. Jen jeho cena je "trošku" výš....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
adosM

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od adosM »

No jde mě o to abych se fakt nebál o kvalitu oleje, aby nebyla horší atd. A estery. 300V je fakt mimo. Zbytečně moc dobrý olej. Já najedu za rok 2500 km. a vylít pak do haj*lu po 2500km takový olej...Moto má najeto 11500 km takže spojky se bát nemusím. Motul bych kupoval jen u ofiko dovozce. Pajci z polska udajně jsou, takže na nějakém eshopu obyč fakt ne.
adosM

Re: Mogul Moto

Příspěvek od adosM »

No děsím se. Už i nový motorex top speed 10w40 je podle německých stránek api SM,SL, A dokonce SN. SL je ještě jakš takě kvalita
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Pokud vyměníš olej po 2500km je to to NEJ co pro motor, spojku a převodovku lze po stránce údržby udělat. A úplně klidně bych tam dal třeba Sunoco 4T 10w40.... A v případě toho Ravenolu koupeného přímo u nich bych se "pajcu" nebál....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Durex »

Při tvým nájezdu cca 2500 km jak píšeš je úplně jedno,jestli to bude API SL,SM nebo SN ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Pitris »

Jo, kdysi se uvádělo že 4T olej max. API SG.... Nóvum nezastavíš ale v dnešní době jsou už aditiva jinde a spojce asi nevadí ani SL/SM/SN
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Durex »

Spojce nevadí nic pokud je to plní JASO MA MA1 nebo MA2 ...

API SG se uvádělo a uvádí proto,že tyto ryze automobilové oleje bez problému umažou motor,převodovku a nebude smekat spojka,přestože to neplní JASO MA

To proto i Itall z nepochopitelných důvodů trvá na této staré API,přestože by tam mohl dát cokoliv lepšího ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět